What is this blog about? / O czym jest ten blog?

This blog is going to be my journey into a fabulous world of yarns, threads, fabrics, embroidery, cross stitch, hand and machine sewing, tatting and crocheting. It is my journey in eighty reels around the sewing world I have recently embarked on :) Adieu!

Ten blog jest moją pierwszą podróżą w bajecznie kolorowy świat ręcznych robótek, igieł, nici, szydełek, czółenek i szmatek. To tu chce pokazywać swoje pierwsze zmagania z igłą i szydełkiem, uczyć się nowych technik, realizować projekty, dzielić obserwacjami itp. Zamierzam bowiem udac się w podróż w 80 szpulek dookoła krawieckiego świata :)
Ahoj!

Friday, March 02, 2012

Dylematy hafciarzo-druciarza

Wow! Wprost nie wierzę, mamy już marzec, nieoficjalną wiosnę (przynajmniej tu, u nas w UK :P) i dobry miesiąc do Wielkanocy!!! Mam wyraźne poczucie upływu czasu ale czas nie guma, doba się nie rozciągnie na życzenie :-/ Ostatnio dopadły mnie hand-made'owe rozterki - czy trenować na drutach i produkować wełniane kulki jedna po drugiej (do świąt BN muszę mieć wszystkie 55! tak postanowiłam!!) czy też może wziąć się za hafcikowe Sal-e albo wielkanocne projekty a może za motywy na karteczki na dzien matki (w UK to świeto wypada 18 marca a ja mam dwie "tżtowe" mamy "do załatwienia")??? Czuję się trochę jak ten sfrustrowany osioł z wierszyka co mu w żłoby dano - w jednym owies a w drugim siano...
Kiedy widzę już na blogach wielkanocne projekty, zaczynam tęsknić za czym wiosennym, kolorowym, jajecznym :) a tu presja czasu rośnie i rośnie z drugiej strony chciałabym wyszywac i to i tamto i jeszcze tamto...

Zaczełam kolejną literkę cyrkową, fajnie się je haftuje, ten kształt i te ludowe kolorki ... ale odłożę chyba ten projekt aż do wielkanocy, alfabet może spokojnie poczekać :) a w między czasie opublikują kolejne jego litery.


Dzień Matki w UK zbliża się szybkimi krokami, zamamiłam sobie wyszyć takie pięknie stylizowane karteczki w kobiecych kolorach różu, fioletu, bieli i turkusu i zaczęłam dłubać pierwszy z motywów na płotnie:


...co mnie oczywiście odciąga od tematyki wielkanocnej i moich skandynawskich kulek z wełny :-/
Może ma ktoś pomysł jak tu zrobić aby był wilk syty i owca cała? :)

18 comments:

  1. Zjawiskowy ten haft na dzień matki :). Kulki chyba do świąt dasz radę wydziergać, w końcu jeszcze tylko 54 :). Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  2. Oj to faktycznie planów sporo a czasu mało. Ale jak tu robić kulki świąteczne kiedy za oknem wiosenka puka :))

    ReplyDelete
  3. Rozterki masz jak każda z nas :)))
    Ja przynajmniej znam ten ból! Co, kiedy, komu... Tylko dla siebie wciąż czasu nie ma. Zawsze ktoś mi w głowie siedzi, komu bym rada była niespodziankę sprawić, a rączki tylko dwie :)
    Hafcik śliczny, ten mamowy... Ale... już nie dla mnie...
    Chyba nie pomogę z tym wyborem, rób, jak serce dyktuje :)
    Pozdrawiam słonecznie :)

    ReplyDelete
  4. Fajny haft na dzień matki.Bardzo mi się podoba.A literka jak zawsze kolorowo optymistyczna.Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  5. Sliczny hafcik na dzien mamy:)) Tez by mi sie przydalo rozciagnac dobe ale narazie nie mam pomyslu jak to zrobic:)))
    Pozdrawiam Asia

    ReplyDelete
  6. Też mam podobne dylematy i u mnie też doba nie chce się rozciągnąć ;)

    ReplyDelete
  7. Śliczny. U mnie jest zawsze mało czasu. Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  8. sklonowac sie trzeba :D
    ach ten bol rozdartego osiolka i tego sie chce i tamtego by tez ciut ciut

    ReplyDelete
  9. Karteczka będzie świetna , super kolory :) a jak znajdziesz sposób jak wszystko pogodzić to się podziel :)

    ReplyDelete
  10. ładny będzie ten hafcik:)

    ReplyDelete
  11. hi, hi, hi - a myślałam że tylko ja tak mam, że nie wiem co odłożyć, co przełożyć a za co się chwycić :)))

    ReplyDelete
  12. Nie wiedziałam, że w innych krajach Dzień Matki obchodzi się w innym terminie. Bardzo ładne karteczki powstaną.

    ReplyDelete
  13. Dasz radę i to i tamto i ładnie Ci wyjdzie wszystko ... przecież świetnie Ci idzie (gorzej ze mną staruszką ... chciałaby ale już nie może tyle robić ,,równocześnie,,).

    ReplyDelete
  14. Jak Ty to ogarniasz...hafty, kulki, witrażyki...

    ReplyDelete

Share Your Love, Leave a Comment :)