What is this blog about? / O czym jest ten blog?

This blog is going to be my journey into a fabulous world of yarns, threads, fabrics, embroidery, cross stitch, hand and machine sewing, tatting and crocheting. It is my journey in eighty reels around the sewing world I have recently embarked on :) Adieu!

Ten blog jest moją pierwszą podróżą w bajecznie kolorowy świat ręcznych robótek, igieł, nici, szydełek, czółenek i szmatek. To tu chce pokazywać swoje pierwsze zmagania z igłą i szydełkiem, uczyć się nowych technik, realizować projekty, dzielić obserwacjami itp. Zamierzam bowiem udac się w podróż w 80 szpulek dookoła krawieckiego świata :)
Ahoj!

Monday, October 31, 2022

Halloween 2022

Październik dobiega końcowi. Znowu dawno mnie tu nie było i narobiło sie zaległości w pisaniu postów ale dobiegłam do pewnego zakrętu życiowego i musiałam sie pozbierać do kupy. 

Ale bez dalszego przynudzania o życiu przechodzę do konkretów - oto co wykonałam na tegoroczne świeto Halloween :)


Jakieś dwa lata temu zaczełam robić na szydełku tę oto małą wiedźmę ale nie doczekała się ona wykończenia i wylądowała w worku z innymi Ufo-kami. Na czas nieokreślony. Do odwołania. Jest ona rozmiarowo mała i ma sporo szczegółów toteż praca nad nia szła wolno. Szydełko 2.0mm - najniższy rozmiar jakim pracuję.


Odleżała swoje  2 bite lata ale w tym roku byłam zdeterminowana, że ją skończę i tak sie stało.



Wykończyłam dynię, dorobiłam koty, doczepiłam jej muszkę i kapelusz i voila! Gotowa do świetowania :)


Te małe kociaki bardzo przypadły mi do gustu. Lubię je robić. Niby takie małe cuś a jednak tkwi w nich mały geniusz. Zmyślnie zaprojektowane. 


Świetnie by sie teź sprawdziły jako breloczki. Dodałam do nich do środka szklane kaboszony aby je bardziej ustabilizować


Ozdabianie ich to najlepsza zabawa :) Jednemu kokardkę, drugiemu dzwoneczek...


Autorką wzóru na ten projekt jest Gurumi Land z Etsy. Mam kilka jej wzorów ale ten póki co jest pierwszy. 


W kolorach z Yarn Art Jeansu wygląda odświętnie, nieprawdaż? Uwielbiam intensywne nasycone barwy tych włóczek.


Teraz całość stanowi moją odświętną dekorację :) Co roku dorabiam coś nowego...


Coś starego już było, teraz coś nowego :)


Tym razem sięgnęłam po kolejne symbole Halloween, których nie miałam jeszcze okazji wykonać - duszek i nietoperz. 


Znalazłam darmowy wzór na tego prostego duszka u Zuckermasche na Instagramie a wzór na nietoperza wzięłam od Mufficorn'a z Etsy. 


Smoky eyes... :D


Duszek zachwycił mnie swoja prostotą. To taki szybki "szydełkowy numerek" na jeden wieczór :D 


Nietoperz autorstwa Olgi Czemerys (Mufficorn) pochodzi z Etsy. Ma ona go w kilku swoich wzorach. Marzy mi sie taka girlanda z nietoperzami ale zabrakło mi już czasu i zrobiłam tylko jednego :( Myślę, że wróce do nich w przyszłym roku.  


Zarówno duch jak i nietoperz zawisły na moim Halloweenowym drzewku...




Uwielbiam halloweenowe dekoracje, tzn głównie ich kolory, a Wy?


Tyle na dziś. Dziekuję Wam za odwiedziny.
Zostawcie jakiś ślad na znak, że o mnie nie zapomnieliście :)

1 comment:

  1. Wszystko jest niesamowite! Wspaniala kolekcja! Bardzo cieszy oko!

    ReplyDelete

Share Your Love, Leave a Comment :)