What is this blog about? / O czym jest ten blog?

This blog is going to be my journey into a fabulous world of yarns, threads, fabrics, embroidery, cross stitch, hand and machine sewing, tatting and crocheting. It is my journey in eighty reels around the sewing world I have recently embarked on :) Adieu!

Ten blog jest moją pierwszą podróżą w bajecznie kolorowy świat ręcznych robótek, igieł, nici, szydełek, czółenek i szmatek. To tu chce pokazywać swoje pierwsze zmagania z igłą i szydełkiem, uczyć się nowych technik, realizować projekty, dzielić obserwacjami itp. Zamierzam bowiem udac się w podróż w 80 szpulek dookoła krawieckiego świata :)
Ahoj!

Monday, March 12, 2012

Prace w toku.

Witajcie :)
Dziś pokazuję czym jeszcze zajmowałam się w miniony weekend :) Szkoda mi odłożyć druty na bok ale z drugiej strony równie mocno ciągnie mnie do haftowania. Aktualnie zajmują mnie hafciki na dzień matki w UK oraz hafciki wielkanocne :)



W piątek po przyjsciu z pracy czekała na mnie na schodach niespodzianka - dostałam drewniane vintage'owe pudełeczko na przybory do szycia  i parę kolorów muliny Madeira od Cross Stitch Crazy. Jest to prezent za subskrybowanie magazynu. Pudełeczko bardzo przypadło mi do gustu ...


... i już się do niego "wprowadziłam" :)



A w sobotę przybyło nowe wydanie Cross Stitch Crazy! :)


Najbardziej przypadły mi do gustu własnie te projekty:




no i oczywiscie poducha z pomponami!!! Te pompony to ostatnio szał w krawieckim światku :)


To tyle chwalenia się na dziś. Dziekuję za Wasze wszystkie komentarze jakie pozostawiacie pod moimi postami. Czytam je uważnie i z wielka przyjemnoscią. Witam tez nowe osoby podglądające blog :)

Twórczy Weekend nr 30  jeszcze trwa, zapraszam, dołaczcie! :)

17 comments:

  1. Ale zapachniało wiosną dzięki tym kolorkom! :) Super prezencik za subskrypcję :) A i gazetka przeurocza, zwłaszcza, że wpadł mi w oko ten kociak :D Pozdrawiam :*

    ReplyDelete
  2. Hafciki słodkie :) pudełka zazdroszczę a gazetka... bardzo podobają mi się te małe wzorki i oczywiście kotek :)

    ReplyDelete
  3. Prezent dostalas super, a gazetka ma fajne wzorki :)

    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  4. Ojej, wiedzialam, ze to pudelko jest bombowe:) I fajnie je zagospodarowalas:D
    Gazetka taka se:P Jakos nie zmieniam zdania o angielskich gazetkach:( Ale spodobal mi sie jeden wzorek, ten na pierwszym zdjeciu - hafciarski. A powiedz mi, co to jest? Igielnik? Bo ta wstazeczka mi to sugeruje.
    Pozdrawiam!
    Anka

    ReplyDelete
  5. oj chyba będę musiała sobie zakupić tą gazetkę :) kot na doniczce jest boski

    ReplyDelete
  6. Hafciki na dzień matki bardzo ładne.Lubię takie maleństwa.Prezent śliczny,pudełeczko super,a w gazetce ten kot na doniczce jest świetny.Tylko pracować nad haftami.Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  7. fajne hafciki robisz, super kolorki! nastrajają pozytywnie :) a pudełeczko- rewelacja!

    ReplyDelete
  8. Hafciki swietne a prezencik super:))
    Pozdrawiam Asia

    ReplyDelete
  9. bardzo ładne kolorki tego haftu na Dzień Matki:) z resztą świąteczne też bardzo "świeżo" wyglądają. podoba mi się.
    ja zastanawiam się nad prenumeratą TWOCS. ale to jeszcze nic pewnego. :)

    ReplyDelete
  10. świetne te hafty - takie wesołe i kolorowe.
    Zazdroszczę prezentu - też nie miałabym kłopotu z jego zagospodarowaniem :))
    Kocur jest bombowy !

    ReplyDelete
  11. Pudełeczko rewelacyjne, nie dziwię się szybciutkiemu zagospodarowaniu:) Dobrze, że mi przypomniałaś, całkiem mi z głowy wyleciał ten Dzień Matki, trzeba się zabrać za jakieś niespodzianki;)

    ReplyDelete
  12. Twoje nowe prace są urocze, prezencik świetny a z nowej gazetki wszystko chętnie bym wyhafciła ale chyba najbardziej mi się podoba mysia z latawcem.
    Kurcze że u nas w Polsce o takich gazetkach możemy pomarzyć... Pozdrawiam serdecznie

    ReplyDelete
  13. Karteczki świetne wybrałaś. Zastanawiałam się nad owieczką i kurczakiem z tej kolekcji... No i fantastyczną nagrodę dostałaś w postaci pudełka i mulin :) Miłej pracy przy hafcikach :)

    ReplyDelete
  14. Świetne te hafciki na dzień matki. Pudełeczko cud malina - prześliczne, wcale się nie dziwie, że się wprowadziłaś :))

    ReplyDelete
  15. Spore postępy w haftowaniu. A pudełeczko jest rewelacyjne. Bardzo mi się podoba :)

    ReplyDelete
  16. Jak Ty ogarniasz to czasowo... super wielkanocne kolorki na hafcikach, a pudełko piękne

    ReplyDelete
  17. Hafcik piekny ,że nie wspomne o pudełku i zawartości..

    ReplyDelete

Share Your Love, Leave a Comment :)