What is this blog about? / O czym jest ten blog?

This blog is going to be my journey into a fabulous world of yarns, threads, fabrics, embroidery, cross stitch, hand and machine sewing, tatting and crocheting. It is my journey in eighty reels around the sewing world I have recently embarked on :) Adieu!

Ten blog jest moją pierwszą podróżą w bajecznie kolorowy świat ręcznych robótek, igieł, nici, szydełek, czółenek i szmatek. To tu chce pokazywać swoje pierwsze zmagania z igłą i szydełkiem, uczyć się nowych technik, realizować projekty, dzielić obserwacjami itp. Zamierzam bowiem udac się w podróż w 80 szpulek dookoła krawieckiego świata :)
Ahoj!

Sunday, March 11, 2012

Bombki Skandynawskie: "Snowflakes" (3/55).

Witam ponownie :)
Pokazuję kolejną wydłubaną w tym tygodniu bombkę, to już trzecia na liczniku :) Nazywa się "Snowflakes"


Chociaż każda z bombek jest robiona wg tego samego "przepisu" mam wrażenie, że tym razem po wypełnieniu bombki watoliną (lub jakkolwiek to to sie nazywa) wyszedł mi kształt bardziej jajopodobny niż kulopodobny :-/ Zdecydowanie  muszę dopracować moją technikę bombkową. Tym razem poddałam bombkę "steaming'owi" czyli prasowaniu z wykorzystaniem gorącej pary i wełna się znacznie wygładziła pod wpływem wysokiej temperatury, włoski już tak nie odstają i wzorek wydaje się jakby wyraźniejszy. Jak już pisałam wcześniej, metodą prób i błedów będę dążyć do Bombki Idealnej ;)

A tak wyglądają moje wełniane bombczasy razem:
bim-bom! bim-bom!


I nowa już się pomału "wykluwa" na moich bambusowych patykach :)


Zabawa w druty nadal trwa! :)

13 comments:

  1. I już trzecia ;) Śliczne te bombki :)

    ReplyDelete
  2. idziesz jak burza z tymi bombkami. niedawno zaczęłaś, a tu już trzecia na liczniku i czwarta w zanadrzu:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. w sumie to mogłabym robić je nawet szybciej ale tu by sie chciało jeszcze hafciki wyszywac na boku i tak sobie dłubie jedną rządek po rządku przez jakieś 4-5 dni :)

      Delete
  3. Kolejna sliczna bombka:))A moze jakby dodac troche wiecej wypelnienia to by nabrala bardziej kolistego ksztaltu?
    Pozdrawiam Asia

    ReplyDelete
    Replies
    1. dziękuję :)
      fakt, w tej ostatniej jest trochę mniej wypełnienia niż w poprzednich, wydawało mi się, że nie powinnam tej waty tak upychać kawałek po kawałku i ostatecznie zaszyłam bombkę na amen
      musze jeszcze wypróbować normalną watę kosmetyczną, jak bedzie mi sie sprawdzać przy wypychaniu :)

      Delete
  4. waty kosmetycznej nie polecam - wypchane rzeczy robią się twarde, no i potem wyprać takiej bombki nie będzie można

    ReplyDelete
  5. Lecisz z tymi bombkami, na Święta będzie cudna choinka :)

    ReplyDelete
  6. A sąsiedzi nie dziwią się, że już zaczynasz ubierać drzewko przed domem? :))

    ReplyDelete
  7. Bombki cudne,widzę że kochasz je robić.Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  8. Gratuluję konsekwencji! Jestem przekonana, że osiągniesz swój upragniony ideał, choć dla mnie te trzy są fantastyczne!

    ReplyDelete
  9. Na upartego mogą robić za jajka wiszące na baziach... superowe są te coole (kule)

    ReplyDelete
  10. No i kolejna bombeczka zawisła na drzewku :)) - śliczna jest.

    ReplyDelete
  11. Podziwiam :) Cudne są te bombki. Wspaniale będzie wyglądać cała kolekcja.

    ReplyDelete

Share Your Love, Leave a Comment :)