What is this blog about? / O czym jest ten blog?

This blog is going to be my journey into a fabulous world of yarns, threads, fabrics, embroidery, cross stitch, hand and machine sewing, tatting and crocheting. It is my journey in eighty reels around the sewing world I have recently embarked on :) Adieu!

Ten blog jest moją pierwszą podróżą w bajecznie kolorowy świat ręcznych robótek, igieł, nici, szydełek, czółenek i szmatek. To tu chce pokazywać swoje pierwsze zmagania z igłą i szydełkiem, uczyć się nowych technik, realizować projekty, dzielić obserwacjami itp. Zamierzam bowiem udac się w podróż w 80 szpulek dookoła krawieckiego świata :)
Ahoj!

Sunday, March 30, 2014

Zakupy włóczkowe: Vipe od Dalegarn

Witajcie :)
W piątek ze skrzynki pocztowej wyciągnęłam wyczekiwane długo zawiniątko, które zawierało worek ze świeżymi motkami norweskiej włóczki :) Jupiiiiii!


Przesyłka z USA zawierała dwa motki bawełny Lerke - domówiłam te kolory, których nie mogę znaleźć w brytyjskich sklepach - żołty i koralowy. Bardzo lubię tę włóczkę. Jest mięciutka w dotyku, bardzo przyjemna, świetnie się nią dzierga. To właśnie z niej zrobiłam moje skandynawskie jajka na wielkanoc w zeszłym roku :)


Ale tym razem najbardziej czekałam na tą włóczkę - Vipe od Galegarn. Będą z niej dziergane woreczki na potpourri, biżuterię i inne duperele - projekt z szydełkowo-drutowej książki Arne & Carlosa.


Vipe to mercerized cotton czyli bawełna uszlachetniona. Ma śliski satynowy połysk w przeciwieństwie do matowej Lerke. Również miła i przyjemna w dotyku ale jakby bardziej skręcona, gęstsza przez co motki Vipe są mniejsze od Lerke. Ogromnie mi się podoba ten głęboki fiolet - od lat to mój ulubiony kolor :)


W zbliżeniu włókna Vipe przypominają mi trochę satynową mulinę :)


A skoro pozostajemy w temacie norwesko-włóczkowym to donoszę, że zamówiłam sobie na Amazon jako preorder kolejną książkę Arne i Carlos, której to angielskie wydanie pojawi się we wrześniu :) Tak właśnie ma wyglądać okładka nowej książki.


Jestem fanką A & C od samego początku, gdy ich pierwsza bombkowa książka weszła do sprzedaży także również i tej piątej książki nie mogę się doczekać :)

Miłej Niedzieli Wszystkim :-*

No comments:

Post a Comment

Share Your Love, Leave a Comment :)