What is this blog about? / O czym jest ten blog?

This blog is going to be my journey into a fabulous world of yarns, threads, fabrics, embroidery, cross stitch, hand and machine sewing, tatting and crocheting. It is my journey in eighty reels around the sewing world I have recently embarked on :) Adieu!

Ten blog jest moją pierwszą podróżą w bajecznie kolorowy świat ręcznych robótek, igieł, nici, szydełek, czółenek i szmatek. To tu chce pokazywać swoje pierwsze zmagania z igłą i szydełkiem, uczyć się nowych technik, realizować projekty, dzielić obserwacjami itp. Zamierzam bowiem udac się w podróż w 80 szpulek dookoła krawieckiego świata :)
Ahoj!

Sunday, March 16, 2014

Zakupy robótkowe z Aldi :)

News dla robótkujących emigrantek :)
Nie tak dawno pisałam o ofertach włóczkowych w brytyjskim Lidlu, a teraz czas na Aldi. W brytyjskim Aldi były dziś w ofercie robótkowe artykuły. Dużo różnej wełny akrylowej, książki craftowe i przybory do szycia. Oczywiście skorzystałam z okazji i zakupiłam sobie to i owo :)

Najbardziej spodobały mi się książki za £1.99 i wybrałam sobie te:

 "czapki, rękawiczki i szaliki", "dziecięce skarpetki" i "ręcznie szyte zabawki" 

Poniżej kilka przykładowych projektów, które wpadły mi w oko. Może komuś się przyda ten przegląd :) W czapkowo-szalikowej książce najbardziej przypadły mi do gustu te oto projekty:


czapka z żeberkami, czapka fair isle, szalik z koralikami i fantazyjne rękawiczki :) Oczywiście nadal marzę o nauczeniu się wzorów warkoczowych :)


W skarpetkowej książce znalazłam kilka uroczych projektów skarpetkowych dla dzieci. Czerwono-białe z serduszkami od razu skradły moje serce.


Chyba nikt nie oprze się takiemu kolorowemu zestawowi skarpetek jak ten w pudełku :)))))  Takie ciepłe przytulne skarpetunie byłyby idealne jako prezent dla nowonarodzonego dziecka. Oczywiście mojej uwadze nie uszła też świąteczna skarpeta z reniferem!


W szyciowej książce jest wybór przeróżnych zabawek dla dzieci:


Moje ulubione projekty z tej książki:


Ślimaczysko wymiata, kot i słoń nad wyraz fantazyjne a statek idealny pod tematykę morską :) Ale najbardziej ze wszystkich zabawek zachwyciły mnie te urocze myszki. Świetne jako pincushions albo wypełnione kocimiętką do zabawy dla kociego pupila :)


To jeszcze nie koniec :P W Aldi były jeszcze książki craftowe mojego ulubionego wydawnictwa DK: oczywiście wzięłam tą z projektami na druty :)


Książka ta w połowie zawiera treść teoretyczną odnośnie różnych technik robienia na drutach oraz część z projektami. Najciekawsze wg mnie:

dziergane serducha z wzorkiem i z haftem (uwielbiam!!!)


Kot i owca - bardzo przytulny duet


Kwiatuchy jako ozdoby, aplikacje...


Skarpetki na telefon:


Woreczek na prezenty:


Torba typu messenger:


Torba na druty i włóczkę:


I oryginalny szalik w formie węża :)


I na koniec z wyprzedaży zakupiłam sobie jeszcze zestaw podręcznych nici - przydają się na codzień coś przyszyć czy zacerować :)


Tyle chwalenia się. Zmykam do Pierzynowa. Przed nami cały długi tydzień a jutro czeka mnie wyjątkowo dłuuugi dzień.

2 comments:

  1. Baaaardzo udane zakupy!!! Kot i owca wymiatają z zabawkowej kolekcji! Szkoda, że u nas nie ma takiej ofert w Aldim. Nawet jeden mam w okolicy, ale jakoś nic ciekawego w nim nigdy nie spotkałam.

    ReplyDelete
  2. Myszki słodkie :))) Mnóstwo świetnych inspiracji!

    ReplyDelete

Share Your Love, Leave a Comment :)