What is this blog about? / O czym jest ten blog?

This blog is going to be my journey into a fabulous world of yarns, threads, fabrics, embroidery, cross stitch, hand and machine sewing, tatting and crocheting. It is my journey in eighty reels around the sewing world I have recently embarked on :) Adieu!

Ten blog jest moją pierwszą podróżą w bajecznie kolorowy świat ręcznych robótek, igieł, nici, szydełek, czółenek i szmatek. To tu chce pokazywać swoje pierwsze zmagania z igłą i szydełkiem, uczyć się nowych technik, realizować projekty, dzielić obserwacjami itp. Zamierzam bowiem udac się w podróż w 80 szpulek dookoła krawieckiego świata :)
Ahoj!

Wednesday, August 29, 2012

*Bombki skandynawskie: 26, 27, 28/55*

Cały wczorajszy dzień spędziłam przy prasowaniu i napełnianiu kolejnej tury bombek :) Dziś pokazuję pierwsze 3 :) Nie doczepiłam im jeszcze łańcuszków do zawieszania, bo chwilowo chcę się pozachwycać nimi jako kulami zanim wyladują na choince jako bombki. Wzorki ogromnie mi sie podobają, z przyjemnością je dziergałam - dzieciaczki trzymające się za ręce, konik na biegunach i pasiasty wzorek przypominający mi albo cukierki kukułki albo laski świąteczne typu candy canes :)


 ("Dancing Around The Tree" 26/55)

 ("Rocking Horse" 27/55)

 ("Peppermint Pigs 28/55)


 Kolejne kule norweskie juz wkrótce! :)

A w temacie gazetkowym, donoszę, że na półki sklepowe dotarło specjalne wydanie Cross Stitcher'a  w postaci kolekcji wzorków na hafciki kartkowe. Część haftów powtarza się z wcześniejszych wydań ale część jest nowa.


Skoro rozpoczyna się sezon na hafcenie świątecznych wzorków, pokazuję najciekawsze wg mnie serie świątecznych kartek:






Walentyki, ale w nieco innym ujęciu...


Te kwiatowe spodobały mi się ogromnie, zwłaszcza beżowa lilia. Wzorki sa wąskie więc mogą być również dobre na zakładki :)

Tyle na dziś. Pozdrawiam ciepło.
Titania :)

16 comments:

  1. Świetne te bombki, zwłaszcza z konikiem i zygzakiem.

    ReplyDelete
  2. Ojej, jak mi się podoba Twoja puszka!!!!!!!!!! Bombki super!
    A z gazetką przesadziłaś:P Jakieś opóznienie czy co, bo u mnie w Hameryce już od jakiegoś miesiąca lezy na półce i nie zachwyca na tyle, żeby kupić:P Wiec niech sobie dalej lezy:P
    Pozdrawiam!
    Anka

    ReplyDelete
  3. Jestem wciąż zakochana w bombkach!

    ReplyDelete
  4. Fantastyczne te bombki! Aż mi się świąt zachciało.

    ReplyDelete
  5. U Ciebie jak zwykle kopalnia pomysłow. Bombki świetne!
    Ale, ale! Muszę Ci powiedzieć, że jestem bardziej do przodu, niż Ty. ;) Obecnie w pracowni kleję już ozdoby wielkanocne. Hi, hi!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję. Witaj, miło, że zajrzałaś do mnie :)
      a co do projektów, to, hmm... ja tak naprawdę to nie przestałam robić światecznych rzeczy. toż to bombki robię od początku roku :)

      Delete
  6. O! To bombki się prasuje?!

    A maczek świetny!
    Ale ja jeszcze nie spotkałam jeszcze tej gazetki;(

    ReplyDelete
  7. Jestem zachwycona bombkami i niesłabnącym zapałem do ich dziergania . Ciekawe czy ja bym podołała takiemu wyzwaniu : robić na 5 drutach i to w dwóch kolorach ?
    Gazetki świetne , sama mam kilka ale nie chcę za bardzo naciągać na nie moich "Anglików"

    ReplyDelete
  8. Coraz ładniejsze te Twoje bombeczki. Takie równe, wypracowane, wydmuchane i wychuchane :D Pewnie za chwilę za swetry się zabierzesz :D
    Gazetka bardzo fajna, muszę ją sobie upolować :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. O! Dzięki :) no to połechtałas moje ego :)
      miło mi, że zauważyłaś starania bo jeśli chodzi to bombki to zależy mi na nich ogromnie i staram sie jak mogę. gdybym robiła "dziadowskie" to chyba nie czuła bym się z tym dobrze :)
      no w końcu, postęp musi być! jakość też! :P

      Delete
  9. Bombki są piękne. Ta z konikiem najbardziej mi się podoba. Masz talent godny podziwu. Ja nie mam pojęcia o robieniu takich rzeczy.
    Gazetka z kartkami fajna. Propozycje faktycznie ciekawe.

    ReplyDelete
    Replies
    1. dzięki. nie dziwię się, że konikowa spodobała Ci się najbardziej :)
      zapraszam czesciej :)

      Delete
  10. Titania, ja mam do Ciebie wielką prosbę! Wiem, ze zaprenumerowalas Cross Stitch Gold i ze nowy numer ma wyjsc 4 wrzesnia, a czekam na niego z utesknieniem, bo mieli w nim wydrukowac moj kalendarz pinkeepowy Lizzie Kate! Czy moglabys jak dostaniesz go w swoje lapki zajrzec i sprawdzic? A jakby co, to bede sie ladnie usmiechac o zdjecie:) (piegucha(at)gazeta.pl) Do mnie pewnie dojdzie w pazdzierniku:( Na pewno go kupie, ale nie chce tyle czekac w niepewnosci:(
    Udanego tworczego weekendu!
    Anka

    ReplyDelete
    Replies
    1. jak bedziesz grzeczna, to sprawdzę i zrobie fotę
      CSG jeszcze nie doszedł. z niecierpliwością wyczekuję pierwszego subskrybowanego numeru. mam nadzieje, że mnie firma nie zawiedzie :)

      Delete
    2. Przeciez ja zawsze jestem grzeczna:D

      Delete

Share Your Love, Leave a Comment :)