What is this blog about? / O czym jest ten blog?

This blog is going to be my journey into a fabulous world of yarns, threads, fabrics, embroidery, cross stitch, hand and machine sewing, tatting and crocheting. It is my journey in eighty reels around the sewing world I have recently embarked on :) Adieu!

Ten blog jest moją pierwszą podróżą w bajecznie kolorowy świat ręcznych robótek, igieł, nici, szydełek, czółenek i szmatek. To tu chce pokazywać swoje pierwsze zmagania z igłą i szydełkiem, uczyć się nowych technik, realizować projekty, dzielić obserwacjami itp. Zamierzam bowiem udac się w podróż w 80 szpulek dookoła krawieckiego świata :)
Ahoj!

Sunday, September 02, 2012

*Bombki skandynawskie: wzorki serduszkowe*

Witam w niedzielne popołudnie :)

Dobra wiadomość dla fanów wełnianych bombek - kolejny post w tym temacie :P Realizując kolejne bombkowe projekty, dotarłam w końcu do upragnionego rozdziału z serduszkowymi wzorkami. Dziergałam je z wielką przyjemnościa. A oto jakie bombeczki powstały w tym rzucie :)


 I indywidualnie, z ich nazwami...

 ("Christmas Package" 29/55)

Kolejne trzy bombeczki to oczywiście jedna biało czerwona, jak w oryginale i moje dwie dodatkowe wersje - biało-szara i niebiesko-biała. Ten prościutki wzorek tak bardzo mi sie spodobał, że z jednej kuli zrobiły się 3! I pewnie powstałoby ich jeszcze wiecej ale czas mnie goni i nie chcę się zatrzymywać nad jednym wzorem zbyt długo bo nie zrealizuję wszystkich 55 bombek do końca świąt :) Ozdobione kryształkami, pięknie się prezentują odbijając światło. Jestem z nich bardzo zadowolona :)))

 ("Heart" 30/55)

 ("Heart" 30/55)

 ("Heart Lattice" 31/55)

 ("Hospitality: Room in the Heart" 32/55)

 ("Meeting Hearts" 33/55)

Mojej skandynawskiej obsesji ciąg dalszy - oto kule w szklanym pojemniku, który specjalnie przeznaczyłam na bombki i ozdobiłam w stylu norweskim. Więcej ujęć tego sześcianu znajdziecie na TUTAJ. Zajrzyjcie! :)


Aktualnie u mnie na drutach 38 bombeczka :) Posuwamy do przodu :)))


W sobotę listonosz przyniósł mi nową gazetkę :) Cross Stitch Crazy. Na rynku już zaczynają się pojawiać wydania świateczne. Szału nie ma ale zawsze można coś dla siebie znaleźć. Oto najciekawsze projekty:


Miłośniczki Tatty Teddy na pewno ucieszą się z tego projektu. Dla mnie... misiek jak misiek :P ale ta tkaninka na poszewkę jest cudowna!!!


Małe hafciki, do kartek, na tagi, można wypatrzyć 2 czy 3 skandynawsko wyglądające - a to jest to czego głównie szukam w świątecznych gazetkach :)))


Klockowy kalendarz adwentowy - fajny, podoba mi się :) wyszyłabym chętnie ale pewnie już nie dam rady... 


Całkiem fajny jest ten projekt w ptasimi budkami w zimie :) zielone tło dodaje mu uroku


Zawieszki-choinki... na choinkę... albo na prezent :)



A to czego można się spodziewać w kolejnym CSC:


 Nie bardzo widzę co dla siebie, chyba najbardziej podobają mi się te delikatne, fioletowe śnieżynki...


I odświetne piramidki, ciekawe wzorki i bardzo ozdobne. Na pewno nie wyszyje w tym roku, ale w kolejce się ustawią do zrobienia :)))


Czas zaprosić na Twórczy Weekend 55 - linkowanie do czwartku, do północy! Przyłączy się ktoś? :)
Dziękuję wszystkim komentujacym gościom x x x 
I witam nowych Obserwatorów :)

20 comments:

  1. Super bombki - podglądam je też u mamuśki 73. Szkoda że ja "drutować" nie umiem.
    Piramidki z gazetki faktycznie są super.

    ReplyDelete
  2. Jestem pod wrażeniem. Bombeczki coraz fajniejsze. W ogóle podziwiam za umiejętność posługiwania się drutami :D Gazetka świetna, zapoluję na ten numer i na pewno na następny :D

    ReplyDelete
  3. Bombki jak zwykle fantastyczne, te serduszkowe rzeczywiście mają swój urok :) A podobne piramidki znalazłam niedawno gdzieś w internecie i też mi się spodobały, zastanawiam się tylko, czy zdążę ze wszystkim do świąt.. w przyszłym roku ;)

    ReplyDelete
  4. Piękne super serduszkowe i nie tylko bombki :) ewa

    ReplyDelete
  5. No nie ma o czym mówić, bombki są bombowe!!!!!!

    ReplyDelete
  6. Uwielbiam wpisy z bombkami! Kibicuję, kibicuję, kibicuję!
    Bombki z sercami równie urocze jak poprzednie z poinsecją, z wzorkami, gwiazdkami, szlaczkami, boxami - po prostu w klimacie!

    ReplyDelete
  7. Hihihi, taka tkaninke jak ma TT to mam w swoich zbiorach! Boska jest:)
    Kalendarz klockowy super! Zawsze mi sie podobaly takie drewniane, wiec moze, moze...
    Choinkowe zawieszki sa bombowe! Kiedys proponowali zeby je nadziac na kij i wlozyc do doniczki:)
    Ato na ostatnim zdjeciu to sie nazywa humbug. Bardzo przyjemna i prosta forma 3D. Sama zrobilam juz kilka i na pewno kiedys zrobie jeszcze/ A te na zcjeciach to bardzo podobne do wzorow Faby Reilly.

    ReplyDelete
  8. Super bombki, te z serduszkami sa cudne :)

    ReplyDelete
  9. No powoli widać zakończenie projektu bombkowego... a piramidki boskie

    ReplyDelete
  10. Piękne te bombki, co tu dużo gadać ... :)

    ReplyDelete
  11. oj już widzę jak pięknie będzie się prezentowała w tym roku Twoja choinka :)

    ReplyDelete
  12. Twoje bombki są rewelacyjne!!!
    A gazetka dość przyzwoita:)

    ReplyDelete
  13. Bombki są przepiękne, bardzo spodobał mi się ten wzór! Pięknie musi wyglądać dom w takich bombkach! O kalendarzu klockowym już jakiś czas myślę, w sumie jakieś klocki dziecięce do przeróbki mam, może by co i z tego mi wyszło :D No i kalendarz adwentowy obiecałam sobie w tym roku zrobić, w sumie nie sobie, ale dzieciom :D

    ReplyDelete
  14. Super komplecik bombkowy będzie. Kibicuję i czekam na kolejne

    ReplyDelete
  15. Te bombki serduszkowe z kryształkami to będzie hit!!!

    ReplyDelete
  16. No i kolejne cudeńka stworzyłaś - te z kryształkami bardzo mi się podobają :)
    Już coraz bliżej do końca projektu - szkoda :), ale może zaczniesz kalendarz adwentowy...

    ReplyDelete
  17. Bombki przepiękne! Mnóstwo pracy za Tobą i jeszcze więcej przed Tobą.

    ReplyDelete
  18. Niebieska i szara podbiły moje serce :) Z tymi koralikami wyglądają magicznie :) A z zapowiedzi to piramidki są fantastyczne, sama chętnie bym się za nie zabrała :)
    Trzymam kciuki za resztę bombek ;P
    Pozdrawiam,
    Ingree

    ReplyDelete
  19. Nigdy, przenigdy nie znudzą mi się te bombki!! Seria serduszkowa jest powalająca!

    ReplyDelete
  20. jeden motyw a ile mozliwosci
    heart lattice moj ulubieniec

    ReplyDelete

Share Your Love, Leave a Comment :)