What is this blog about? / O czym jest ten blog?

This blog is going to be my journey into a fabulous world of yarns, threads, fabrics, embroidery, cross stitch, hand and machine sewing, tatting and crocheting. It is my journey in eighty reels around the sewing world I have recently embarked on :) Adieu!

Ten blog jest moją pierwszą podróżą w bajecznie kolorowy świat ręcznych robótek, igieł, nici, szydełek, czółenek i szmatek. To tu chce pokazywać swoje pierwsze zmagania z igłą i szydełkiem, uczyć się nowych technik, realizować projekty, dzielić obserwacjami itp. Zamierzam bowiem udac się w podróż w 80 szpulek dookoła krawieckiego świata :)
Ahoj!

Saturday, August 04, 2012

*Bombki skandynawskie: 22, 23, 24, 25/55 i "the WOW factor"*

Maraton bombkowy trwa i ma się dobrze. Do spółki z hafcikami, robię kolejne wełniane bombczasy i zbliżam się do trzydziechy :) Tym razem pokazuję bombeczki z czymś dodatkowym, odstępującym od tych zwykłych :) ... taki mały "the WOW factor" jak to określają brytyjczycy.

Bombka no. 22 o nazwie: "Christmas Tree". Choinkowe bombeczki robiło mi się bardzo przyjemnie. Wszakże choinka do nieodłączny symbol świąt. Koniecznie chciałam ją mieć w różnych wersjach kolorystycznych i oto jakie powstały:
1 x czerwono-złota tak jak w ksiażce:

("Christmas Tree" 22/55)

I dwie z dodatkami - naklejanymi klejnocikami, biało-czerwona dokładnie taka jak u Miszczów :)

("Christmas Tree" 22/55)

Poniżej pokazuję bombkę w mojej dłoni, te bombki są naprawdę sporawe :)

("Christmas Tree" 22/55)
 i biało-szara :)

("Christmas Tree" 22/55)
i "Wsyskie tsy"...



Bombka no. 23 - "Decorating the Tree" przedstawiająca dwie postacie dekorujące coś (?) choinkę (?) tak przynajmniej w zamyśle autorów :)

("Decorating the Tree" 23/55)

("Decorating the Tree" 23/55)

I kolejny mały wow factor :P - bombka no. 24 "Christmas Bells" na której poraz pierwszy wypróbowałam ręczne wyszycie ozdobnego akcentu metaliczną nitką Anchora. Należało to zrobić w trakcie dziergania bo potem bombkę się zamyka redukując liczbę oczek i nie jest to możliwe. Trochę było z tym roboty bo trzeba to było powtórzyć 4-krotnie :) Wyszła zadowalająco. Tak mi sie przynajmniej wydaje :)

("Christmas Bells" 24/55)

 ("Christmas Bells" 24/55)

I ostatnia bombeczka w tym wrzucie, no. 25, "Falling Star". Przypomina troche wcześniejszą poinsettię ale różni się szczegółami  i w rzeczywistości sam wzorek rozpięty jest na dwie ściany bombki. Nie bardzo lubię robić te z dwustronnymi motywami - zawsze trzeba się pilnować, który rządek kiedy żeby nie pomylić się i nie popsuć wzorku :P ale sam motyw bardzo mi sie podoba :)

 ("Falling Star" 25/55)

 ("Falling Star" 25/55)

("Falling Star" 25/55)

I na koniec zbiorowe foto:


Sobota to oczywiście czas na Twórczy Weekend. Dziś rozpoczął się 51-szy odcinek zabawy. Dołączcie ze swoimi pracami hand-made. Zapraszam! Galeria z linkami zamknie się w środę o północy.

14 comments:

  1. coś jest wyjątkowego w tych bombkach... jak na nie patrzę to mi się humor poprawia! czy ja już mówiłam, że założę ich fan klub? pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję. Fan Klub może powstać tutaj ("Makolina i Bombki"):P tzn wpadasz do mnie i o bombkach rozprawiasz do woli :)))

      Delete
  2. No to jesteś już ,,bliżej niż dalej,, ... jeszcze tylko kilka-naście i będzie finał:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. no jeszcze trochę przyjdzie mi posiedzieć na drutami. w koncu jak dobiję do 30 (już zza moment) to całe 25 przede mną a to nie takie hop siup! :)

      Delete
  3. Kolejne dzieła sztuki wyczarowałaś. Pozdrawiam

    ReplyDelete
  4. ta z dzwonkami powalila mnie na kolana
    owacje na stojaco

    ReplyDelete
  5. oczywiście wszystkie są śliczne, zwłaszcza jak prezentują się "w kupie" ale ta szaro-biała jest taka urocza.... :)

    ReplyDelete
  6. Czerwono-biała "Christmas Tree" podoba mi się najbardziej.
    Wyszywana też bardzo ładnie Ci wyszła.
    Najładniej wyglądają na zbiorowej fotce :) - już sobie wyobrażam jak pięknie będą wyglądać wszystkie razem!:))

    ReplyDelete
  7. Nie mam do Ciebie maila a tylko u Ciebie widzialam nowego Cross Stitchera, wiec wybacz ze mecze:P Dostalam wlasnie komentarz u mnie, ze chyba mnie w CS wydrukowali. Czy moglabys sprawdzic i jakby co podeslac mi zdjecie na maila? Do mnie gazetka trafi jak zwykle za miesiac, a znasz mnie, ze nie wytrzymam:P Chyba moje kury na pinkeepach sa. Piegucha(at)gazeta.pl
    Dzieki!

    ReplyDelete
  8. Jeszcze raz ja:) Juz mam zdjecie:) I rzeczywiscie wydrukowali moje kury:) Przepraszam za zamieszanie i juz nie przeszkadzam.

    ReplyDelete
  9. Piękne bombki. Zazdroszczę Tobie i mamuśce73 że tak drutami umiecie robić :(((.

    ReplyDelete
  10. Ile ty juz tak ogolem masz tych bombek(ilosciowo a nie "wzorkowo")?
    zaczynaja mnie nudzic moje dwukolorowe i chyba kalendarz poczynie w innej wersji kolorystycznej

    ReplyDelete

Share Your Love, Leave a Comment :)