What is this blog about? / O czym jest ten blog?

This blog is going to be my journey into a fabulous world of yarns, threads, fabrics, embroidery, cross stitch, hand and machine sewing, tatting and crocheting. It is my journey in eighty reels around the sewing world I have recently embarked on :) Adieu!

Ten blog jest moją pierwszą podróżą w bajecznie kolorowy świat ręcznych robótek, igieł, nici, szydełek, czółenek i szmatek. To tu chce pokazywać swoje pierwsze zmagania z igłą i szydełkiem, uczyć się nowych technik, realizować projekty, dzielić obserwacjami itp. Zamierzam bowiem udac się w podróż w 80 szpulek dookoła krawieckiego świata :)
Ahoj!

Friday, August 03, 2012

*Nowe hafciki na horyzoncie*

Witajcie :)
Skrupulatnie i przezornie zrobiłam już przygotowania do hafcików na świąteczne kartki. W planach mam dwie serie kartek: 6 sztuk i 4 sztuki :) Mulina zakupiona, płotno jest, odpowiednie apertury zakupione i już działam. Wiem, że dopiero sierpień ale ja lubię zacząć wcześniej bo wiem, że nie ciąży nade mną presja czasu a nic nie sprawia mi takiej przyjemności jak zrelaksowane robótkowanie w ślimaczym tempie :) I oto co wyhafciłam do tej pory :) Jeden hafcior juz ukonczony a drugi już pączkuje ;)


Zdradzę już teraz, że w tym roku tematem przewodnim moich hafcików świątecznych będą .... odświętne nogi (Festive Feet) :) Brzmi to trochę śmiesznie ale wszystko się wyjaśni jak będą powstawać nowe hafciki :P Narazie pozostawię Was w tym enigmatycznym zastanowieniu :P

Mijający tydzień obfitował u mnie w nowe gazetki hafciarskie. W czwartek przywiozłam z miasta dwa interesujące numery - Cross Stitch Collection i Cross Stitch Gold :) Oba pełne cudnych letnich projektów. Kolory okładek kuszą oko, oj kuszą!

 

Gazetki przejrzałam w całości i postanowiłam je sobie zasubskrybować :) Cross Stitch Collection oferuje w tym miesiacu swoim potencjalnym abonentom 30% obniżkę ceny magazynu a Cross Stitch Gold w zamian za subskrybowanie rozdaje taki oto cudny zestaw do wyszycia z makami! Bosssski! W zestawie jest mulina i płótno oraz schemat. Idealna okazja! Długo już czekałam na odpowiednią chwilę aby subskrybować ten magazyn i opłacało sie poczekać. Teraz czekam na przesyłkę z wydawnictwa ;P


Wcześniej, na tygodniu dostałamsubskrypcję  - Mollie makes - ładne drewniane szydełko było dodatkiem :) Lubię ten magazy, ma taki klimat retro w sobie.


A dziś, w piatkowy ranek listonosz przyniósł mi Cross Stitcher-a - zawsze jego wyczekuję bo Cross Stitcher ma najfajniejsze projekty. Wygląda na to, że wydawcy chyba się umówili na turkusowe okładki :) No w końcu lato ;)


Załączony prezencik od Cross Stitchera to hafciarskie nożyczki :) Wybaczcie, że nie pokazuję wszystkich projektów z powyższych gazetek - post byłby megaaaa dłuuuugi więc ograniczę się tylko do pokazania projektów z Cross Stitchera, bo wiem, że ta gazetka jest w polskich empikach i może któraś z Was chciałaby wiedzieć co jest w tym numerze przez zakupieniem ;)
A wiec oto najciekawsze projekty w tym wydaniu CS (moim zdaniem ;P)

Naj... naj... najfajniejszy dla mnie projekt to hafciki ze zwierzatkami, a konkretnie ich sylwetki z dodatkiem stylizowanych wzorków. Genialne! 


Domki też są urocze, zwłaszcza w tym owalnym tamborku!


Cyrk, karnawał, zabawa - ostatnio mody temat w craftowym światku :) tutaj wintażowy poster z konikami


Coś do domu, do rustykalnej, "zielnej" kuchni...



Jeszcze trochę natury - urocze karteczki z liściami :)



A tak będzie wyglądał następny numer CS. Czerwono-niebieska poducha z reniferami - OMG! Cudo!!!
A ten ludowy tea cosy na czajniczek z wiewiórkami - już się slinię!!!! 


Tyle na dziś. Amen.

20 comments:

  1. No wiesz co! Ja prosze o mega dlugi post! I mysle, ze inne czytelniczki mnie popra:) Wiec na nastepny raz wrzucaj zdjecia, bo lubie Twoje wpisy zakupowe! Liscie z CS sa super! A zdradz jak jakosc tych nozyczek? Warto dla nich kupowac gazetke? Bo ja zwykle kupuje gazetki xxx dla dodatkow:) Dla mnie wzory z srodka sa dodatkiem:P
    Oj i jak ja Ci zazdroszcze, ze mozesz sie zalapac na te wszystkie okazje zwiazane z prenumerata! Do dzis nie umiem zapomniec drewnianej skrzynki!
    Aaaaa, ja tez juz sie zastanawiam nad ozdobami choinkowymi, jeden zestaw juz od kilku dni lezy na biurku i do mnie sie usmiecha:) Jakos najmilej haftuje sie takie tematy w lecie:P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Piegucha, jak będziesz grzeczna to będę wrzucać :P
      nożyczki są ok. troszkę ciężej chodzą niż te moje czaplowe ale tną ostro.
      CS możesz śmiało kupować bo projekty są fajne, nie tylko dla nożyczek
      czy u Was w Ameryce nie ma dodatków do gazetek i prezentów dla subskrybujacych? Które z gazetek brytyjskich są u Was?
      Jestem ciekawa jakie magazyny xxx są dostępne na rynku w USA:) Można napisz kiedyś post ze przeglądem amerykańskich gazetek? :D (tak specjalnie dla mnie ;P)
      widziałam u jednej babeczki na blogu cudne gazetki o halloween - boski magazyn, z okładki widać było, że pełen pomysłów i inspiracji :)

      Delete
    2. Ojej, to ja juz obiecuje, ze bede grzeczna:D
      Dzieki za opinie nt nozyczek, choc obawiam sie, ze do US nie dotra:( Jak chyba rok temu, czy 2 lata temu byly metalowe piorniki, to do Stanow nie doszly:( Denerwuje mnie to strasznie, bo wtedy daja taki "szalowy" gratis w postaci duzego wzoru do haftowania, a mnie to kicha, bo ja z tych co lubia male wzorki:P
      Nie wiem czy kiedys dokladnie doczytalas, ale prezenty za prenumerate brytyjskich gazetek dostaja tylko czytelniczki z UK, cala reszta moze sie wypchac:( A z dodatkami wlasnie jest roznie, w zeszlym roku nawet te kalendarze w formie malej ksiazeczki nie dotarly za ocean, a wiem, ze w Polsce byly bo mi mama mowila, ze widziala w empiku. Wiec to chyba zalezy od ich widzimisie:(
      Co jest dostepne w Stanach? U mnie w Michigan sporo. Z angielskich gazetek prawie wszystko, bo jest WOCS, CS, Crazy, Gold, CSCollection, New Stitches nawet specjalne wydania jak Enjoy CS, CS Favourites czy te juz spore specjalne wydania jak z samymi wzorami MSherry, czy na 365 dni w roku. Jedynie nie ma Card Shopa, wiec jak mnie raz wydrukowali to musialam z ang ebaya kupowac:P
      Amerykanskie gazetki sa nieco inne niz te brytyjskie, bo sa ubozsze we wzory i nie ma w nich zadnych dodatkow, ale cenowo sa lepsze:) Bo jak angielskie wahaja sie od 10-20$ za numer, tak amer kosztuja jakies 6-7$. Jak sa motywy halloweenowe to kupuje Just Cross Stitch oraz Cross Stitch & Needlework. Ale w ciagu roku raczej ich nie kupuje, bo takie typowo amerykanskie wzory jak z motywami narodowymi czy takie tutejsze samplery, to mi sie nie podobaja. Kilku innych jakie sa na rynku nie kupuje, bo nic w nich ciekawego nie ma. Jak Cie interesuje poogladac te gazetki, to sa u mnie w szpalcie bocznej na blogu linki do nich.
      Aaaa, widzialam tez kiedys australijska gazetke Inspiration. Fajna byla, ale droga:( Najbardziej jednak cierpie, ze nie ma zadnych wloskich gazet, bo te kocham! Zwlaszcza Susanne!
      No i u mnie te wszystkie gazetki kupuje taniej, bo sprzedaja je w sklepie craftowym i sobie zbijam ceny kuponami:) Od 10-60% udaje mi sie zbic:)
      A ta gazetka halloweenowa co wspominasz, to jest wlasnie specjalne coroczne wydanie Just Cross Stitch. Juz je mam w domu, ale nie zdarzylam jeszcze na blogu pokazac. Co roku na nie czekam:) Tak samo co roku wydaja specjalny numer tylko i wylacznie z christmas ornaments. Juz widzialam zapowiedz okladni i czekam do wrzesnia, zeby spokojnie w sklepie przejrzec i zastanowic sie czy kupic czy nie.
      Co do specjalnego wpisu z amer gazetkami to sie zastanowie:P W tym przypadku to Ty musisz juz byc super grzeczna:P

      Delete
  2. ja już mam stertę gazetek koło łóżka i wybieram co chcę w tym roku wyszyć...więc to chyba nałóg świąteczny...ja uwielbiam gazetki wydawane od września bo wtedy pełno wzorków świątecznych...na bank zakupię CS bo ta podusia z liśćmi mi się podoba :d a karteczki prezentują się fitaśnie interesująco :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja tez lubię kiedy w gazetkach pojawiają się świąteczne hafciki, wyczekuje ich z niecierpliwością :)do starych też ciągle powracam, kartkuję i oczywiście zawsze mam ten sam problem: nie wiem na co sie zdecydować!!! chciało by się wyszyć wszystko ale sie przecież nie da.
      ta podusia z okładki to jakaś "koprowa" roślinka w zieleniach, taki delikatny "zielarski" motyw

      Delete
  3. Śliczną karteczkę już wykonałaś, podoba mi się ten wzorek, ja planuję świąteczne od września, ale pewnie znów mi się przesunie:) Z obrazków domki mnie zachwyciły. Pozdrawiam:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję :) no to wobec tego nie czekaj, zaczynaj światecznie :) będę podglądać :)

      Delete
  4. Ja tez już myślę o haftach na kartki na BN i uważam, że własnie teraz na to czas ;) Bo ja nie wyszywam jak turbo igła więc jakiś zapas czasu muszę mieć ;)
    Ciekawie zapowiadają się Twoje kartki. Czekam na kolejne stopale jak mawia moja młodsza córcia ;)
    Gazetki są cudne, szkoda tylko, że u nas ceny są tak zabójcze. Za to z chęcią będę podglądać u Ciebie hafty z tych gazet.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aeljociku, ja wiem, że i ty wcześnie zaczynasz :) nie jestem sama, to dobrze.
      mam nadzieje, że spodobają Wam się moje świąteczne karteczki. dopiero całość przede mną! musze brać się do roboty!

      Delete
  5. Jej co za gazetki - cudne!!! Mnie tez slina cieknie na mysl o nastepnym numerze CS :) Dzieki za relacje, teraz wiem na co polowac :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jest na co czekać. sezon świąteczny nadciąga wiec gazetki będą sie prześcigać w najlepszych projektach.

      Delete
  6. rzeczywiście czas pomyslec juz o świętach....
    podobnie jak Ty - nie lubię krzyzykować pod presją

    ReplyDelete
    Replies
    1. Entomka, szukałam dziś twojego bloga z hafcikami :) ale nie znalazłam
      może założysz?

      Delete
  7. Aż żal, że nie haftuję;( Zazdroszczę Wam tych gazetek (pozytywnie zazdroszczę:))!!!
    Ciekawy projekt z tymi odświętnymi nogami.
    Robienie czegokolwiek pod presją kończy się u mnie zszarpanymi nerwami ... nie lubię pod presją:)

    ReplyDelete
  8. Śliczny hafcik jest a drugi też się pięknie zapowiada.

    ReplyDelete
  9. tak patrze na te gazetki i bierze mnie ochota na hafty, ale ze ja mocno w pergaminie siedze, a to czasochlonna technika to brakuje czasu na hafty, i tak to wyglada, a kiedys robilam duzo haftowanych kartek. Ale sie za wezme i zrobie jakas. Daje slowo.

    ReplyDelete
  10. słodkie te nogi świąteczne :) i chyba już mi się podoba Twoja seria nogowa:)

    ReplyDelete
  11. kurcze , ale sie pospieszyłas z haftami światecznymi - ja poczekam do września ....jak nie zapomne i ockne sie w listopadzie ;)
    Gazetki az wołaja "Kup mnie !!" . Szkoda , że nie dostane ich w swoim mieście :(

    ReplyDelete
  12. piękne te wszystkie wzory! domki w tamborku są śliczne! ja niestety do haftu cierpliwości nie mam...

    ReplyDelete
  13. Kartki świąteczne zapowiadają się bardzo ciekawie i nietuzinkowo :))
    Ja też już wybieram wzory świąteczne do wyszywania.

    Gazetki z wzorami cudne!!

    ReplyDelete

Share Your Love, Leave a Comment :)