What is this blog about? / O czym jest ten blog?

This blog is going to be my journey into a fabulous world of yarns, threads, fabrics, embroidery, cross stitch, hand and machine sewing, tatting and crocheting. It is my journey in eighty reels around the sewing world I have recently embarked on :) Adieu!

Ten blog jest moją pierwszą podróżą w bajecznie kolorowy świat ręcznych robótek, igieł, nici, szydełek, czółenek i szmatek. To tu chce pokazywać swoje pierwsze zmagania z igłą i szydełkiem, uczyć się nowych technik, realizować projekty, dzielić obserwacjami itp. Zamierzam bowiem udac się w podróż w 80 szpulek dookoła krawieckiego świata :)
Ahoj!

Saturday, April 26, 2014

Wielkanocne drzewko z jajkami i bombkami

Jak obiecałam w poprzedniej notce, oto zdjęcia mojego wielkanocnego drzewka :) Lubię to drzewko, można je sobie przyozdabiać na różne sposóby. Pasuje zarówno jako drzewko wiosenne i jako drzewko zimowe :D Tak więc prezentują się moje robione na drutach jajka i bombki.


Pod drzewkiem oczywiście porozrzucane jajka i pilnujący je porcelanowy zając :D


Uwielbiam te sweterkowe wzory skandynawskie. Mają w sobie coś ciepłego, przytulnego. Ileż jest radości z tych książek Arne i Carlosa! :)))



A taki mam widok z kanapy :D Girlanda gwiazdkowa, jak widać, nadal wisi, szkoda mi było ją zdjąć a wiosennej jeszcze nie zrobiłam :P 
Jakby się ktoś zastanawiał, tak, tak! My mamy taki "fikuśny" kominek z asymetrycznie wykonanym otworem w kamiennej ścianie. Nie wiem czemu tak jest, dom w którym mieszkam to dosyć stara walijska chatka i budowniczowie zapewne czymś się kierowali :)


Póki co zamykam narazie produkcję bombek i jajek, teraz skupiać się będę na dzierganiu królików :))) Pozdrawiam i dzięki za pozostawione komentarze x x x

12 comments:

  1. WOW!!!!! Ale radość patrzeć na taką CUDNĄ!!!!! dekorację :))))))) No zaniemówiłam na chwilę :D
    Na prawdę zachwyt mój wielki!

    ReplyDelete
  2. Też tylko mogę powtórzyć WOW!!!! brak mi słów :) szalenie mi się podoba.

    ReplyDelete
  3. Ja też powiem WOW!!! Jestem zachwycona, przeeeepiękne drzewo zrobiłaś. No extra!! I w ogóle super na tym kominku wygląda.

    ReplyDelete
  4. Nie będę oryginalna i też powiem WOW!! Piękne ozdoby zrobiłaś. Podziwiam Twoje jajka podobnie jak podziwiałam bombki.
    Gdzieś zginął mi ten Twój blog, ale teraz już go sobie zapisałam więc będę Cię odwiedzać.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny u mnie :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. ha ha co wy wszystkie z tym "wow"? :P
      dzieki, cieszę sie, że się podoba.

      Delete
  5. Cudnie jest na tym Twoim kominku, wszystkie bombki i jajka są przepiękne!

    ReplyDelete
    Replies
    1. dziękuję :) trochę szkoda mi rozbierać drzewko :P

      Delete
  6. Bardzo fajny pomysł. Drzewko i bombki wprowadzają niesamowitą atmosferę...

    ReplyDelete

Share Your Love, Leave a Comment :)