What is this blog about? / O czym jest ten blog?

This blog is going to be my journey into a fabulous world of yarns, threads, fabrics, embroidery, cross stitch, hand and machine sewing, tatting and crocheting. It is my journey in eighty reels around the sewing world I have recently embarked on :) Adieu!

Ten blog jest moją pierwszą podróżą w bajecznie kolorowy świat ręcznych robótek, igieł, nici, szydełek, czółenek i szmatek. To tu chce pokazywać swoje pierwsze zmagania z igłą i szydełkiem, uczyć się nowych technik, realizować projekty, dzielić obserwacjami itp. Zamierzam bowiem udac się w podróż w 80 szpulek dookoła krawieckiego świata :)
Ahoj!

Wednesday, April 30, 2014

Sampler Wiosenny Riverdrift House (3)

Witajcie :) Oto trzecia odsłona mojego wiosennego samplera z Riverdrift House - zaprzyjaźnionego sklepu online :) Dawno go już nie pokazywałam. Tak wyglądał przy pierwszej odsłonie a tak przy drugiej. Trochę przybyło mi kolorowych krzyżyków na płótnie. Ekspresowe tempo wyszywania to może to nie jest no ale jak się chce jednocześnie robić na drutach jajka i króliki to wiadomo, że czas dzieli się pomiędzy różne zajęcia. 


W sumie można by powiedzieć, że mam już wyszyte ok 50% samplera :) Widze, że płotno się troszkę przybrudza więc pranie na koniec będzie konieczne. Nitki są od Anchora. Czy miał ktoś problem z farbującą muliną Anchora? Jak Wam sie sprawdzają przy praniu? Pytam za wczasu aby uniknąć farbującej katastrofy :)


Bardzo lubię wzorki Riverdrift House za ich prostotę i folkowy smak toteż tuż przed Wielkanocą złożyłam zamówienie w sklepie firmowym RH i w Sewandso i ekspresem dostałam to! 5 cudnych zestawów do wyszywania kartek oraz zestaw z ramką!!! Jestem w siódmym niebie!


Zestawiki kartkowe są bardzo fajne. Aida przycięta jest już rozmiarowo, igła i nitki są dostarczone, apertury też. Luksus! Nic tylko siadać i wyszywać, wyszywać, wyszywać!!! 

Zamówiłam takie oto zestawy:

zestaw rojalistyczny :) dla anglistów ;) - fascynatów Wielkiej Brytanii albo dla... patriotów :) Typowo brytyskie kolory: biel, czerwień, niebieski i złoto dla splendoru. Dużo symboli brytyjskich regalii: korona królowej EII, flaga Anglii, flaga Union Jack, symbol róża Tudorów, pieski corgi, konie i żołnierze wartownicy tzw Bearskins. Wyszyję je z przyjemnością bo lubię tę londyńską tematykę. Muszę tylko pamiętać, żeby nie popełnić gafy i nie dać takiej kartki co niektórym Walijskim znajomym - oni wprost nie cierpią Brytyjskiej królowej! :P


zestaw miłosny - ptaszkove love, serducha, ludowe kwiatki i rameczki dookoła :) bardzo podoba mi się ten zestaw jak również i melanż kolorków. Kartki mogą być zarówno urodzinowe (With Love) oraz jako Walentynkowe. Mniam! Mniam! Słodziutko! :D


zestaw bożonarodzeniowy no. 1 - uwielbiam folkowość i naiwność tych wzorków: choinka, koty, ludowy anioł, gwiazdki i śnieżynki.... (buuu, ja chcę już Boże Narodzenie!!!)


zestaw bożonoarodzeniowy no.2  - aaaaa! mój "cukierasek" w tej kolekcji albowiem Titania kocha wszystko co skandynawskie i czerwone a jak już są renifery, norweskie gwiazdki, NOEL i czerwone serduszka to już przepadam z kretesem. Prawdę powiedziawszy mam ochotę już teraz, zaraz chwycić za ten zestaw ale nie mogę bo...

... równie mocno kusi mnie ten:

zestaw wielkanocno-wiosenny: dużo świeżej zieleni, żółci i niebieskości. Są żonkile, hiacynty, ptaszki, gałazki baziowe i w ogóle dużo optymizmu w tych mini samplerkach. Easter już co prawda za nami ale co mi przeszkadza wyszyć karteczki wiosenne? To będzie pierwszy zestaw, który zamierzam zacząć :))) Tak sobie myślę, że te karteczki wiosenne idealnie się wpasowuja kulturowo w Walię gdzie mieszkam. Wszakże żonkil do jeden z główych symbolii Walii i atrybut św Davida, patrona i pełno tu ich rosnących przy drodze w marcu i kwietniu.


No i oczywiście wisienka na moim hafciarskim torcie - zestaw z białą skandynawsko-wyglądającą sercową ramką HOME SWEET HOME. Bardzo, bardzo, bardzo mi się podoba :)


I jeszcze ciekawa nowinka na koniec. Amanda, włascicielka sklepu Riverdrift House oraz autorka tychże samplerów, po facebookowej rozmowie ze mną, zgodziła się zaprojektować pozostałe trzy pory roku w formie podobnych w stylu samplerów a więc obiecała SUMMER, AUTUMN i WINTER. Woooohooo! Nie mogę się doczekać aby zobaczyć na własne oczy te zestawy :) Zajrzyjcie do jej sklepu - ma wiele innych ciekawych samplerów w ofercie.

To tyle na dziś. Dzięki za komentarze jakie pozostawiacie :-*

17 comments:

  1. Piekny jest ten Sampler - ma cudne kolorki! A zestawy...tylko pozazdroscic! :)

    ReplyDelete
  2. Samplerek wiosenny jest prześliczny! Zakupy bardzo udane, karteczki są niesamowite nie dziwie się, ze masz ochotę już je haftować.
    Jeśli chodzi o karteczki rojalistyczne, to śmiem twierdzić, że pieski na pewno nie są rasy york, tylko welsh corgi - to ulubiona rasa Królowej Elżbiety :):)

    ReplyDelete
    Replies
    1. masz rację, pieski EII to corgi, nie wiem czemu zawsze ta rasa plącze mi sie z yorkami (???) moze bo brzmi dla mnie jakoś podobnie - powinni je wobec tego nazwać - yorgi ha ha ha. ja to jednak bardziej "kotowa" persona jest :P
      już poprawiłam :)

      Delete
    2. Ja też bardziej kotowata (trzy na stanie) :)
      A te corgi tak mi utkwiły w głowie, bo gdzieś kiedyś słyszałam, że są mało inteligentne itd. Ale nie wierzę, że tak jest, a rzeczywiście mogłyby nazywać się yorgi, tak jak piszesz;)
      Pozdrawiam!

      Delete
    3. mało inteligentne??? ha ha ha aż się chce powiedzieć: how Brititsh! LOL
      niemniej z "korkami" czy nie, i lubię czerwień i splendor brytyjskiego dworu ;)

      Delete
  3. Kolory w samplerze zachwycające.

    Zestawy kartek cudne. Nie dziwię się, że sama nie wiesz za co się wziąć bo tyle cudeniek i do tego jeszcze jaja i króliki to sporo twórczości jak na jedną osobę :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dzięki :) b. lubie wyszywac małe motywy do kartek dlatego te kartkowe zestawy kuszą mnie niemiłosiernie :)

      Delete
  4. Zestawy są RE - WE - LA - CYJ - NE! Prześliczne!!! Jestem chora nieuleczalnie niestety :(
    Koniecznie wszystko pokaż niezwłocznie po wyszyciu! OBIECAJ...
    Pozdrawiam wiosennie bardzo, niezapominajkowo i konwaliowo :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dzięki Aniu :) z pewnością nie zapomnę się pochwalić :P

      Delete
  5. Bardzo ładny sampler! Mi też podobają się te wiosenne kolorki :)
    Zestawy kartek - świetne - dużo pracy (lub raczej przyjemności) przed Tobą! Pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. dzięki :) lubię kiedy tak dużo przyjemności przede mną :D

      Delete
  6. Sampler wiosenny będzie śliczny, podobają mi się kolorki.
    Zazdroszczę zakupów karteczkowych zestawów - to nuda z pewnością Ci nie grozi.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. dzieki :) ja się nigdy nie nudzę! zawsze jest coś do zrobienia :)))

      Delete
  7. Replies
    1. hi h dzięki poczekaj aż pokaże całość :)

      Delete
  8. Muszę przyznać że samplerek robi wrażenie.

    ReplyDelete

Share Your Love, Leave a Comment :)