What is this blog about? / O czym jest ten blog?

This blog is going to be my journey into a fabulous world of yarns, threads, fabrics, embroidery, cross stitch, hand and machine sewing, tatting and crocheting. It is my journey in eighty reels around the sewing world I have recently embarked on :) Adieu!

Ten blog jest moją pierwszą podróżą w bajecznie kolorowy świat ręcznych robótek, igieł, nici, szydełek, czółenek i szmatek. To tu chce pokazywać swoje pierwsze zmagania z igłą i szydełkiem, uczyć się nowych technik, realizować projekty, dzielić obserwacjami itp. Zamierzam bowiem udac się w podróż w 80 szpulek dookoła krawieckiego świata :)
Ahoj!

Thursday, February 13, 2014

Sampler Wiosenny Riverdrift House (1)

Przy tej brytyjskiej lutowej pogodzie w której przymrozek przeplata się z deszczem zatęskniłam za wiosenną energią, ciepłem i kolorami. Więc postanowiłam sobie ubarwić wieczory wyszywaniem tego oto samplera z Riverdrift House:


To prosty sampler tylko z pełnymi krzyżykami i bez backstitch'a więc wyszycie go powinno pójść gładko :) Rozmiar haftu: ok 25 cm x 25 cm. Nitki od Anchora, z lekkim satynowym połyskiem. Kanwa dobrej jakości.
Zbliżenie na szczegóły i bogactwo elementów samplera:


Lubię takie projekty kiedy do wyszycia jest kompliacja mniejszych i większych elementów, każdy inny, każdy indywidualny a jednak całość jest powiązana tematycznie. Człowiek się nie nudzi :)

W miniony weekend wyszywałam przez dwa wieczory i na razie tyle powstało xXx :)


W nadchodzący weekend planuję kolejne wyszywanie :)
Pozdrawiam ciepło i dziękuję za komentarze.

5 comments:

  1. Fajnie, że pokazałaś ten sampler. Ja podziwiam hafty, nawet trochę umiem, ale teraz w ogóle się tym nie zajmuję i zastanawiałam się nie raz, jak się robi takie wzory. Pozdrowienia!!
    ps. wzór piękny i baaardzo wiosenny

    ReplyDelete
    Replies
    1. dzięki. wzory na takie hafty pochodzą z książek, zestawów takich jak ten lub po prostu z internetu w postaci plików. nie musisz sama kombinować, po prostu korzystasz z przygotowanego schematu.
      nic prostszego ;)

      Delete
  2. Wzorek jest naprawdę fajny, prawdziwie wiosenny - miłego haftowania!!!

    ReplyDelete
  3. Aż sama poczyłam powiew wiosny! Fajny ten hafcik. Pozdrawiam i zapr szam do mnie ;)
    http://wolnachwilaani.blogspot.com/2014/02/moje-pierwsze-candy.html

    ReplyDelete

Share Your Love, Leave a Comment :)