What is this blog about? / O czym jest ten blog?

This blog is going to be my journey into a fabulous world of yarns, threads, fabrics, embroidery, cross stitch, hand and machine sewing, tatting and crocheting. It is my journey in eighty reels around the sewing world I have recently embarked on :) Adieu!

Ten blog jest moją pierwszą podróżą w bajecznie kolorowy świat ręcznych robótek, igieł, nici, szydełek, czółenek i szmatek. To tu chce pokazywać swoje pierwsze zmagania z igłą i szydełkiem, uczyć się nowych technik, realizować projekty, dzielić obserwacjami itp. Zamierzam bowiem udac się w podróż w 80 szpulek dookoła krawieckiego świata :)
Ahoj!

Friday, February 21, 2014

Sampler wiosenny Riverdrift House (2)

Wiosna nadciąga... jeśli nie za oknem to w każdym bądź razie na moim tamborku :) Tyle postępu od ostatniego razu. Bardzo przyjemnie wyszywa mi się ten sampler. Około 1/3 jest już za mną.


W ciągu najbliższych dni powinnam skończyć górę samplera, potem dół i będzie gotowy do oprawienia. W międzyczasie zrobiłam zakupy włóczkowe. Wszystkie motki są bawełną typu albo organic albo mercerized albo recycled :)
Najbardziej wpadły mi w oko kolory energetyczne, wiosenne - przeznaczę je zapewnie na jakieś szydełkowe projekty do domu :)

Wendy Supreme DK Cotton:


Sirdar - Simply Recycled


 Freedom - Sincere Organic Cotton


Egyptian Cotton - Sublime:


I całość :) Lubię takie kolorowe zapasy świeżej włóczki :)))


A w Lidlu w Queensferry wynalazłam jeszcze resztki pomarańczowej baweły i zestaw drutów dpn :)


Zamówiłam też poniższą książkę, która ma pojawić się w brytyjskich sklepach dopiero pod koniec marca:
Już nie mogę się jej doczekać!!! :))))


I tyle nowinek. Zmykam do mojego samplera :) Ferie zimowe przede mną! Hurrrah!

3 comments:

  1. Śliczne i żywe kolory haftu.
    Włóczki tez wybrałaś super. Wiosennie u Ciebie nawet jak za oknem pogoda na to nie wskazuje ;)

    ReplyDelete
  2. Energetycznie - czuć że wiosna za pasem! Choć w Polsce jeszcze musimy trochę poczekać zle i tak dzień wyraźnie dłuższy i bardziej słoneczny.

    ReplyDelete
  3. świetne włóczki, brałabym wszystkie - no może oprócz simple recycled, bo mam dwa motki i nie cierpię - jakiś taki luźny splot ma, że zawsze mi szydełko wchodzi pomiędzy nitki - ale może to kwestia wprawy :) Sublime za to mnie urzekło :)

    ReplyDelete

Share Your Love, Leave a Comment :)