What is this blog about? / O czym jest ten blog?

This blog is going to be my journey into a fabulous world of yarns, threads, fabrics, embroidery, cross stitch, hand and machine sewing, tatting and crocheting. It is my journey in eighty reels around the sewing world I have recently embarked on :) Adieu!

Ten blog jest moją pierwszą podróżą w bajecznie kolorowy świat ręcznych robótek, igieł, nici, szydełek, czółenek i szmatek. To tu chce pokazywać swoje pierwsze zmagania z igłą i szydełkiem, uczyć się nowych technik, realizować projekty, dzielić obserwacjami itp. Zamierzam bowiem udac się w podróż w 80 szpulek dookoła krawieckiego świata :)
Ahoj!

Thursday, July 04, 2013

3 Haftowane karteczki z kwiatkami retro

Witam :) Oto moje najnowsze wykończone hafciki - zestaw freebie z Cross Stitchera, wydanie 267, July 2013. Przyjemnie mi się haftowało te maleństwa. Karteczki takie pogodne, letnie no i paski teraz w modzie :)






Znikam do kolejnego hafciku. Gorąco dziś, ufff...

Jeszcze tylko zapraszam na kolejny odcinek Twórczego Weekendu (85) - swoje prace linkować można do piątku do północy. Serdecznie zapraszam do wzięcia udziału w zabawie a nowe osoby lub te wahające się zachęcam do spróbowania.

7 comments:

  1. Karteczki jak napisałaś: pogodnie, letnie, jakoś tak na myśl mi przywodzą ożywcze miętuski albo eukaliptusowe cukierki :))) Miło taka dostać, bardzo miło. Ta ostatnia najpiękniejsza :) I tak się do nich uśmiecham, bo od razu złość mi przeszła po tym wszystkim, o czym w poście dziś napisałam :)

    ReplyDelete
  2. Karteczki urocze! Bardzo mi się podobają takie pastelowe kolory!

    ReplyDelete
  3. Śliczne! Sama przyjemność takie haftować :D

    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  4. Bardzo ładne kartki, hafciki są prześliczne :)

    ReplyDelete
  5. Wszystkie karty - piękne! Proszę mi powiedzieć, co trzymać się haftem tektury?

    ReplyDelete

Share Your Love, Leave a Comment :)