What is this blog about? / O czym jest ten blog?

This blog is going to be my journey into a fabulous world of yarns, threads, fabrics, embroidery, cross stitch, hand and machine sewing, tatting and crocheting. It is my journey in eighty reels around the sewing world I have recently embarked on :) Adieu!

Ten blog jest moją pierwszą podróżą w bajecznie kolorowy świat ręcznych robótek, igieł, nici, szydełek, czółenek i szmatek. To tu chce pokazywać swoje pierwsze zmagania z igłą i szydełkiem, uczyć się nowych technik, realizować projekty, dzielić obserwacjami itp. Zamierzam bowiem udac się w podróż w 80 szpulek dookoła krawieckiego świata :)
Ahoj!

Sunday, July 21, 2013

Hafcik z Szopem

Wakacje już nastały! Hurrra! A wraz z nimi dużo wolnego czasu na wszelkiego rodzaju robótkowe projekty. Takiego oto sympatycznego szopa wyhafciłam ostatnio. Zestaw freebie z aktualnego Cross Stitcher'a :) Ostatnio fascynują mnie wszelkie zwierzaki typu forest friends i pomyślałam, że taki hafcik będzie dobrym wprowadzeniem do tematu.




Zatęskniłam za kwiatami polnymi więc aktualnie haftuję makową karteczkę :)



Ostatnio mam jakaś "fazę" na małe hafciki - najbardziej przypadają mi do gustu właśnie małe projekty - szybko sie je hafci i człowiek się nie zdąży znudzić. Wróciłam też do drutów i nadal ćwiczę szydełko. Nowe projekty już wkrótce :)

12 comments:

  1. Kapitalny !
    I te sliczne kolory :)
    Pozdrawiam.
    K.

    ReplyDelete
  2. U mnie dokładnie tak samo - maleństwa na pierwszy plan! Szop bardzo sympatyczny, podoba mi się też lisek z tej serii...
    Pozdrwawiam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Masz rację, lisek już u mnie wyjęty z archwalnego pudełka i czeka na wyszycie. Zamówiłam sobie tez 2 stempelki z lisami więc ten rudy charakter nie raz pojawi się u mnie na blogu :)

      Delete
  3. Świetne hafciki ! Ja tez tak mam , lubię małe projekty . Robi się je szybko , że nawet nie zdąży się człowiek znudzić

    ReplyDelete
  4. Sliczny hafcik:) Chyba tez go wyxxx, z sentymentu - widzialam takiego szopa 5 lat temu, dokladnie w moje urodzinki:)

    ReplyDelete
  5. Szop wyszedł rewelacyjnie a ta oprawa świetna!!!

    ReplyDelete
  6. Śliczny haft. I ja lubię takie mniejsze hafty, nie męczy się człowiek nimi a i efekt widać szybciej ;)

    ReplyDelete
  7. Śliczny hafcik ;)
    Ja też najchętniej biorę się za małe projekty ;)

    ReplyDelete
  8. I ja również jestem fanką małych haftów :) Szop wyszedł słodko i ma fajną ramkę :)

    ReplyDelete
  9. lisek jest boski ale maki powalają , cudowne :) , był czas ,że i ja wyszywałam takie małe obraziki , relaks przy tym niesamowity :)

    ReplyDelete
  10. Szop wyszedł wspaniale i bardzo podoba mi się ta filcowa ramka wokół niego.
    Ja ostatnio też w małych formach xxx siedzę i końca nie widać.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    ReplyDelete

Share Your Love, Leave a Comment :)