What is this blog about? / O czym jest ten blog?

This blog is going to be my journey into a fabulous world of yarns, threads, fabrics, embroidery, cross stitch, hand and machine sewing, tatting and crocheting. It is my journey in eighty reels around the sewing world I have recently embarked on :) Adieu!

Ten blog jest moją pierwszą podróżą w bajecznie kolorowy świat ręcznych robótek, igieł, nici, szydełek, czółenek i szmatek. To tu chce pokazywać swoje pierwsze zmagania z igłą i szydełkiem, uczyć się nowych technik, realizować projekty, dzielić obserwacjami itp. Zamierzam bowiem udac się w podróż w 80 szpulek dookoła krawieckiego świata :)
Ahoj!

Monday, July 08, 2013

Kubaski z xXx :)

Dziś chciałam Wam sie pochwalić moim nowymi kubeczkami... z haftem krzyżykowym, który to teraz jest bardzo modny. Widuje się go jako wzór na tapetach, obrusach, kocach, ozdobnych mega-naklejkach na ściany i na porcelanie :) A ja uwielbiam nie tylko hafić ale i zbierać artykuły z tym motywem :)
W zagranicznym internetowym sklepie wyszukałam te oto 3 fajne wzorki - jeden z moim własnym imieniem, jeden z imieniem koleżanki z pracy (również miłośniczki haftu) i jeden ogólny :)


Ten oto poniżej został podarowany na pamiątkę :)


Teraz jesteśmy Cross Stitch Buddies :)


Do kubeczka zrobiłam też taka małą karteczkę, również w krzyżykowym tematcie. Wykorzystałam do tego stemple xxx.



W środku i na przodzie kartki użyłam stempli A Muse Studio, którymi ostatnio się fascynuję :)


Prezent bardzo się spodobał :) a mnie było szczególnie miło. Dla craftowej duszy takiej jak ja wygrzebałam w sieci taki oto też kubas :)

Przyjemniej się z takimi robótkuje, nieprawdaż?

Serdecznie zapraszam wszystkie twórcze osóbki na blogowy Twórczy Weekend. Odcinek 86! 

11 comments:

  1. Są FANTASTYCZNE! Zazdrszczę bardzo kubeczków, bo na punkcie porcelany i innych skorupek mam małego fijołka :)))

    ReplyDelete
  2. bardzo fajne kubeczki! :)) motywu krzyżykowego jeszcze na kubeczkach nie widziałam... :)

    ReplyDelete
  3. Świetne kubeczki! Idealny prezent na krzyżykującej koleżanki! Karteczka też jest ekstra! Super Ci wyszła!!!

    ReplyDelete
  4. widzę, że krzyżyki Tobą zawładnęły na dobre! :) fantastyczne kubki a kartka jak z zestawu - wyszła fenomenalnie

    ReplyDelete
  5. wszystko w całości prezentuje się odlotowo , tylko pozazdrościć prezentu :)

    ReplyDelete
  6. Rewelacja! I serducho i kubki! wspaniałe kompleciki tworzą!

    ReplyDelete
  7. Super kubeczki i świetna kartka. Super pomysł na prezent!

    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  8. Jeju, jakie świetne kubeczki :)
    Kartka także bardzo ładna.

    ReplyDelete
  9. Cudne te kubeczki!!!
    I świetny motyw krzyżyków na kartce:) Ciekawie to wygląda;-)
    Pozdrawiam:)

    ReplyDelete
  10. zakochałam się w kubeczkach *___*

    ReplyDelete

Share Your Love, Leave a Comment :)