What is this blog about? / O czym jest ten blog?

This blog is going to be my journey into a fabulous world of yarns, threads, fabrics, embroidery, cross stitch, hand and machine sewing, tatting and crocheting. It is my journey in eighty reels around the sewing world I have recently embarked on :) Adieu!

Ten blog jest moją pierwszą podróżą w bajecznie kolorowy świat ręcznych robótek, igieł, nici, szydełek, czółenek i szmatek. To tu chce pokazywać swoje pierwsze zmagania z igłą i szydełkiem, uczyć się nowych technik, realizować projekty, dzielić obserwacjami itp. Zamierzam bowiem udac się w podróż w 80 szpulek dookoła krawieckiego świata :)
Ahoj!

Sunday, July 28, 2013

The Country Diary of an Edwardian Lady (1)

Lato to czas wycieczek do parków, lasów, nad jeziora, łaki więc dziś będzie u mnie botanicznie :) W ciągu ostatnich dni wyszyłam taką oto karteczkę z makiem :) Uwielbiam uwieczniać maki czy to na płotnie czy też malując na szkle - tak pięknie wychodzą. Ten hafcik pochodzi z serii botanicznych haftów The Country Diary of an Edwardian Lady i jest dodatkiem do aktualnego numeru The World of Cross Stitching, no. 206, 2013.


Bardzo przyjemnie mi sie go haftowało pomimo częstych zmian koloru. I jak to przy makach bywa, zawsze jest kilka odcieni czerwonego. Ale udało mi się nie popełnić ani jednego błędu przy haftowaniu i przy back stitch'u też się wszystko zgadzało zgodnie ze schematem :-))))


Bardzo podoba mi się tło do kartki - chłodny "wodny" błekit pięknie kontrastuje z czerwienią a ja właśnie lubię mocne kontrasty :)


Przeglądałam ostatnio moje zachomikowane hafcikowe zasoby (pełne pudełko!) i znalazłam oto kilka innych zestawów botanicznych z przeszłości tej samej linii:
Odłożyłam je w nadziei, że kiedyś je wyszyję. Chyba nadszedł już czas.


Wygląda na to, że będę zajęta botaniką przez kolejne tygodnie :) Znalazłam też papierki i tagi w tym samym klimacie do robienia kartek. Jupiiii!


A aktualnie zajmuję sie hafceniem tej oto zakładaczki z papugami, którą to znajdziecie w najnowszym numerze Cross Stitcher'a :)  Szybko i przyjemnie się ją hafci. 


Dziękuję za komentarze odwiedzajacym! X x X Miłej niedzieli! :)

ZAPRASZAM SERDECZNIE NA TWÓRCZY WEEKEND (87) Linkowanie do piątku do północy. 

16 comments:

  1. Szkoda, ze juz nie pokazujesz co ciekawego w gazetkach:(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Prawdę powiedziawszy nie pokazuję zdjęć gazetkowych bo... mi się nie chce :P wrzucanie zdjęć z gazetek, które i tak reszta świata będzie wkrótce posiadać przez subskrypcje lub za darmo z netu dla mnie oznacza siedzenie godzinami przy komputerze, zrzucanie zdjęć na dysk i obrabianie a tak w tym samym czasie mogłabym równie dobrze zrobić coś przyjemniejszego np pohaftować :)
      poza tym niektóre inne blogowiczki tez wstawiają zdjecia gazetek więc nie ma sensu się powtarzać :)

      Delete
    2. Mnie nie chodzilo o cale gazetki, ale kiedys pokazaywalas ze 3 zdjecia co Ciebie zaciekawilo w danym numerze. Chyba nie zagladam na te same blogi co Ty, bo nie kojarze blogowiczek pokazujacych co tam ciekawego w gazetkach. Ale Ty masz jedna przewage, jak juz masz gazetke w lapkach to jeszcze ich nawet nie ma w kioskach w UK:P
      No nic, kazdy robi ze swoim czasem co chce, wiec nie bede nalegac, chcialam tylko wyrazic swoje ubolewanie:P

      Delete
    3. Tami (Dagmara) kiedys pokazywała u siebie na blogu zawartosc gazetek. A teraz to nie wiem czy nadal praktykuje. Widziałam jeszcze u kogoś na blogu przegląd hafciarskiej prasy ale nie pamietam dokładnie gdzie to było.
      Moja czasowa przewaga abonenta to zaledwie parę dni, góra tydzien. Potem juz wszystko jest w sklepach.
      A mój wybór projektów? Wiadomo, to rzecz subiektywna - pokazywałam tylko to co mi sie podobało ;)

      Delete
    4. Tami juz prawie nic xxx na blogu nie wrzuca.

      Delete
    5. Marta (Cinka) pokazuje hafty z gazetek - właśnie dziś tam zajrzałam i widziałam :)ale z tego co wspomniała na blogu, ostatnio sama nie ma czasu.

      Wobec tego może sama przejmiesz pałeczkę? ;P

      Delete
    6. Marcie skonczyla sie prenumerata (i jako nauczycielka teraz ma wakacje:), a ja gazetek nie kupuje. Tylko pojedyncze numery, wiec raczej nie mam co pokazywac.

      Delete
    7. Marta na pewno sobie przedłuży prenumeratę poza tym ja też jestem nauczycielką... na wakacjach :P

      A ja myślałam, ze kupujesz wszystkie gazetki, nasze i własne

      by the way, dzis przyszła do mnie nowa subskrypcja jednej z gazetek, twocs lub csc i cie wydrukowali ze zdjeciem na poczatku magazynu, jakis mini wywiad czy coś

      Delete
    8. Tak wiem, dostalam skan od dziewczyny z forum chcrossstitch.com :) Fajnie tak dostac skan o kogos obcego:) To jest panel czytelniczy w Crazy, jak spojrzysz na listy to tam tez ja:) A wlasciwie moje elfiki z kalendarza:) Ale i tak dzieki za cynk:)
      Nie, gazetek nie kupuje za duzo, bo mialabym problem z bagazem. Kupuje tylko te co "musze", czyli halloweenowe wydania amerykanskich gazet, UK z kalendarzem i moje publikacje, ewentualnie jakies kardynalki i tyle.
      No ja tez jako Teaching Assistant mam wolne od studentow do konca miesiaca:)
      Trzymaj sie!

      Delete
  2. Ach alez cudenko!!!! Pieknie Ci to wyszlo :)

    ReplyDelete
  3. Maczek śliczny!!! Fajnie, że masz jeszcze kilka wzorów z tej serii, nie pozostaje mi nic innego, tylko życzyć Ci miłego haftowania!
    A zakłdeczka z nowego Crosstitchera jest naprawdę fajna!

    ReplyDelete
  4. Mak jest piękny a ja uwielbiam czerwień:)

    ReplyDelete
  5. świetne te ptaszki !! bardzo urocze !

    ReplyDelete

Share Your Love, Leave a Comment :)