What is this blog about? / O czym jest ten blog?

This blog is going to be my journey into a fabulous world of yarns, threads, fabrics, embroidery, cross stitch, hand and machine sewing, tatting and crocheting. It is my journey in eighty reels around the sewing world I have recently embarked on :) Adieu!

Ten blog jest moją pierwszą podróżą w bajecznie kolorowy świat ręcznych robótek, igieł, nici, szydełek, czółenek i szmatek. To tu chce pokazywać swoje pierwsze zmagania z igłą i szydełkiem, uczyć się nowych technik, realizować projekty, dzielić obserwacjami itp. Zamierzam bowiem udac się w podróż w 80 szpulek dookoła krawieckiego świata :)
Ahoj!

Wednesday, July 24, 2013

Tak lubię :)



Wakacje w toku. Haft w toku, Nowy Cross Stitcher z cudną zakładką do wyhafcenia  leży obok mnie. Herbata, ciastka i pełny relax :) Żyć, nie umierać. Tak lubię :) Pozdrawiam letnio tych, którzy tu zaglądają :)


13 comments:

  1. Też tak lubię tylko mi czasu brak :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili Sabina

    ReplyDelete
  2. Uwielbiam takie chwile, kiedy nabiera się energii i ochoty do pracy twórczej:)

    ReplyDelete
  3. No, no! Widzę, ze moje hasło, ktore ostatnio czesto gosci na moim blogu, się przyjęło - zyc, nie umierac:)
    Zawsze Ci zazdroszcze, ze masz tak szybki dostep do nowych gazetek:) No nic, czas pojechac do Joann, moze beda "nowe" gazetki z zeszłego miesiąca:P

    ReplyDelete
    Replies
    1. E tam nie narzekaj. Nawet jeśli nie macie brytjskich gazetek tak szybko ja my, to przynajmniej macie i amerykańskie i brytjskie a my nie mamy tu amerykańskich gazetek :-/ chociaż może to i nawet dobrze, bo bym już totalnie była zrujnowana jakby jeszcze amerykanskie hafty kupowała :P

      Delete
  4. Bardzo letnie, optymistyczne zdjęcie:)

    ReplyDelete
  5. Dopiero co dostałam nowy numer Cross Stitchera a Ty masz już najnowszy! Ech, niezłe u nas jest opóźnienie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Edytka, bo u źródła gazetki są najszybciej. Niezły zbyt mają, skoro wysyłają też do innych krajów europejskich :)

      Delete
  6. Cudny widok, krzyżyki i wypoczynek :)

    ReplyDelete
  7. A kto tak nie lubi??? Cudny czas...

    ReplyDelete
  8. Witaj! Sam się sobie bardzo dziwie, że nie trafiłam tu wcześniej. Rozkochołam się w Twoim blogu od pierwszego wejrzenia! Będe zaglądać napewno!

    Pozdrawiam Adelina!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Witaj w moich stronach. Miło, ze zajrzałaś :) Zapraszam częściej :)

      Delete
  9. Och ja też tak lubię, tylko szkoda, że takich chwil mam tak niewiele:(

    ReplyDelete

Share Your Love, Leave a Comment :)