What is this blog about? / O czym jest ten blog?

This blog is going to be my journey into a fabulous world of yarns, threads, fabrics, embroidery, cross stitch, hand and machine sewing, tatting and crocheting. It is my journey in eighty reels around the sewing world I have recently embarked on :) Adieu!

Ten blog jest moją pierwszą podróżą w bajecznie kolorowy świat ręcznych robótek, igieł, nici, szydełek, czółenek i szmatek. To tu chce pokazywać swoje pierwsze zmagania z igłą i szydełkiem, uczyć się nowych technik, realizować projekty, dzielić obserwacjami itp. Zamierzam bowiem udac się w podróż w 80 szpulek dookoła krawieckiego świata :)
Ahoj!

Monday, April 02, 2012

3 wielkanocne haftowane

Oj twórczo u mnie było przez cała niedzielę :) Wyciągnęłam w końcu swoje zabawki i materiały do robienia kartek i dom natychmiast zamienił się w pobojowisko :) Jak to u mnie przeważnie bywa - planów dużo, upatrzonych projektów tysiąc i wszystko robione i wysyłane za pięć 12.oo. Typowe! Tylko 3 karteczki z hafcikami udało mi się do tej pory ukończyć i wysłać w świat. Pozostałe hafciki (seria 4 kartek) są dopiero w trakcie tworzenia i nawet jesli uda mi sie ukończyć je w sezonie świątecznym i tak zostaną wysłane dopiero za rok :-/ Tak musi być, nic nie poradzę, wychodzę z założenia, że świat się nie zawali z tego powodu :P Prace zgłaszam jako twórczość na 33-ci odcinek zabawy w Twórczy Weekend. Zajrzyjcie, dołączcie, zobaczcie co takiego twórczego zmajstrowały w tym tygodniu inne zdolne dziewczyny. Linkowanie do wt do północy.

No to wobec tego chwalę się tym co wyhaftowane, obrobione i umieszczone na kartkach :)
Nadal, jak widać,  fascynuje mnie kratka gingham :)



Zajęcze dupki w niebieskiej tonacji :) Haftowało się je szybko i przyjemnie. Wiem, że jest to dosyć popularny motyw bo zdarzało mi się go widzieć u innych na blogach :)



I jedna w świeżej zieleni z hafcikiem ala sampler. Fajna zabawa z haftowaniem tych malutkich elemencików. Kolory muliny dobierałam sama.



Jak mam czas i chcę się pobawić to lubię sobie postemplować kartki w środku :) niecierpię pustych środków :P a z obrazkiem i z tekstem jest przyjemniej. Preferujecie tekst własnoręcznie pisany dla podkreslenia osobistego charakteru kartki czy też wolicie tekst drukowany i wklejony dla elegancji? Bo ja w większości przypadków piszę życzenia ręcznie :)




 I na koniec trio kartkowe razem :) Co by nikt nie mówił, ze Wam zdjęć żałuję :P :D


To tyle na dziś. Zmykam do dziergania na drutach. Parę dni przerwy i już stęskiłam się za moimi kulkami :) Dziękuję za liczne komentarze jakie pozostawiacie pod moimi notkami. Czytam je z wielką przyjemnością. Witam nowe osoby podglądajace blog :)

30 comments:

  1. bardzo ładne karteczki zrobiłaś:) ta w zieleni mi się podoba bardzo. z resztą wszystkie są ładne i odbiorcy na pewno będą zadowoleni:)

    ReplyDelete
  2. świetne karteczki.Dwie pierwsze są najfajniejsze-słodki kurczak i króliki i fajne zestawienie kolorów.

    ReplyDelete
  3. Marta, karteczki śliczne.
    Niestety haft xxx wymaga trochę więcej czasu niż matematyczny :).
    Ja drukuję życzenia w środku, bo mogę sobie wybrać czcionkę, która mi się podoba, a ręcznie już nie jest tak porządnie. Jak chodziłam do szkoły i pisałam wiecznym piórem to miałam ładny charakter pisma, ale potem lata pisania długopisem i pismo już nie jest takie ładne.

    ReplyDelete
  4. wszystkie sliczne i pełne uroku :)

    ReplyDelete
  5. co za przesłodki kurczaczek

    ReplyDelete
  6. kurczak podbił moje serce...! ^^ <3

    ReplyDelete
  7. przecudne karteczki :) i ile roboty z nimi
    szok

    ReplyDelete
  8. Cudne karteczki ale ta z kurczakiem podbila moje serce

    ReplyDelete
  9. O kur...czaczek! Prześliczne kartki. Ale moje serce podbił.... kurczaczek :) Rewelacyjny jest :)

    ReplyDelete
  10. Wszystkie śliczne! Bardzo lubię takie haftowane karteczki, szkoda, że zrobienie ich zabiera tyle czasu :) Pozdrawiam

    ReplyDelete
  11. Cudne! Takie dostać na Święta, to rozkosz :)Tyle pracy i serca dla kogoś w prezencie...

    ReplyDelete
  12. Śliczne kartki. No i u Ciebie tyłowe króliczki to przebój ;)

    ReplyDelete
  13. fajnie swieże i kolorowe karteczki :) środku tez bardzo fajnie :)

    ReplyDelete
  14. Cudne! Uwielbiam takie kartki ozdobione haftem. Ponieważ sama trochę haftuję to wiem, ile wysiłku wymaga wykonanie takiej kartki wiec tym bardziej doceniam. Twoje dodatkowo ozdobione są w środku... super. Ja osobiście preferuję pismo ręczne. A co do koszyczków na kartkach - proszę bardzo. Cieszę się, że Ci się spodobały.

    ReplyDelete
  15. Martus-piekne te twoje kartki sa- zreszta, jak zwykle! Pozdrawiam bardzo serdecznie.

    ReplyDelete
  16. Prze-fantastyczne, dupki bardzo mi sie podobaja, choc kurak wymiata :)

    ReplyDelete
  17. Śliczne hafty i karteczki :) pozdrawiam

    ReplyDelete
  18. Piękne karteczki, śliczne hafciki ... kurczaczek świetny, przesłodki!!!

    ReplyDelete
  19. piękności! sam hafcik najbardziej podoba mi się ten niebieski... ale kartka w całości - pierwsza, z kurczaczkiem; świetnie się skomponowały kropeczki i krateczka :)

    ReplyDelete
  20. Wszystkie piękne, ale chyba zajęcze tyły urzekły mnie najbardziej i takie w twoim stylu zamiast biało-czerwone są biało-niebieskie hi hi... Fajne te zawijaski na ostatniej pod napisem .

    ReplyDelete
  21. Śliczne karteczki! Że też Ci się chciało tyle haftować - podziwiam!.. a ten kurczak na pierwszej karteczce jakiś taki...zarumieniony? Boooski!

    ReplyDelete
  22. Śliczne hafty i cudnie na karteczkach wkomponowane. Z rozpędu życzenia świąteczne wpisałam pod postem o szydełkowaniu , więc i tu napiszę.
    Życzę zdrowych i pogodnych Świąt Wielkanocnych:)

    ReplyDelete
  23. Radosnych i pełnych miłości Świąt Zmartwychwstania Pańskiego! Pozdrawiam serdecznie :-)

    ReplyDelete
  24. Chrystus Prawdziwie Zmartwychwstał Alleluja! Spokojnych , radosnych świąt.
    Te kartki są piękne.

    ReplyDelete

Share Your Love, Leave a Comment :)