What is this blog about? / O czym jest ten blog?

This blog is going to be my journey into a fabulous world of yarns, threads, fabrics, embroidery, cross stitch, hand and machine sewing, tatting and crocheting. It is my journey in eighty reels around the sewing world I have recently embarked on :) Adieu!

Ten blog jest moją pierwszą podróżą w bajecznie kolorowy świat ręcznych robótek, igieł, nici, szydełek, czółenek i szmatek. To tu chce pokazywać swoje pierwsze zmagania z igłą i szydełkiem, uczyć się nowych technik, realizować projekty, dzielić obserwacjami itp. Zamierzam bowiem udac się w podróż w 80 szpulek dookoła krawieckiego świata :)
Ahoj!

Sunday, April 18, 2010

Pandora Fish

I'd like to introduce you to my new fishie :) Pandora Fish! I've attached a paperclip to it and a cute little cow bell so that it makes a delicate clinging sound when it is being fished out with a magnet fishing rod. :) I also practised my first French knots on Pandora.

Przedstawiam Wam Pandorę, nową gotową rybkę :D Doczepiłam im spinacze biurowe oraz malutkie cow bells, żeby brzęczały jak będzie się je łowić ... na wędkę z magnesem :) Każda z rybek jest dla mnie na pewnien sposób eksperymentalna, tym razem na Pandorze ćwiczyłam swoje pierwsze French knots :D


and now I've got 2 ! Pandora and Sophie Fish :)

i tym sposobem są już dwie :) Pandora i Sophie Fish :)


I have to show ya my new sewing goodies that arrived yesterday with mail! Couldn't wait to lay my hands on them! Yay! 

i jeszcze muszę się pochwalić nowymi nabytkami, długo przeze mnie oczekiwanymi, z ogromną niecierrrrpliwościa :) które przybyły do mnie wczoraj w przesyłce. Jupi!!!!

Newly ordered fresh load of DMC stranded cotton. These will be used for my bigger cross stitch projects and I want some good quality cotton for them :) I tend to use cheaper embroidery cotton for practicising and small projects.

świeże zamówione mulinki DMC które przeznaczam na duże projekty krzyżykowe, postanowiłam bowiem wykorzystywać na moje "popisowe" krzyżyki :D  mulinę dobrej jakości taką jak DMC, Madeira czy Anchor, tańszą zaś wykorzystuję do ćwiczenia, szycia i mniejszych projektó. Już nie mogę się doczekać kiedy zacznę kolejny projekt! :D 


Another long-awaited accessory was a lap frame for cross stitching! Wanna have a go at it right now!

Drugie wyczekiwane przeze mnie "akcesorio" to tamborek do wyszywania :D taki stojaczkowy, dla wygody... 


The parcel also included 3 white aidas, water soluble canvas and a water erasable fabric marker

w paczce były jeszcze 3 białe aida-y do wyszywania, water soluble canvas - płotno które po ukonczeniu projektu rozpuszcza się w wodzie umożliwiające wyszywanie na tkaninie która nie ma jasno wyodrębnionej krzyżykowej struktury oraz markerek wodny do płótna :) 


And here are some other little embellishments I found at local shops
Love those cute bottles with seed beads! Don't you?

a tu jeszcze inne duperelki, tym razem z lokalnych sklepów
-koraliczki w uroczych szklanych buteleczkach :)


Some plastic beads for embellishing my soft toys

i jeszcze inne koraliki do szycia


Cow bells, aren't they sweet?

-wspomniane wcześniej cow bells


Buttons galore... I definitely fell in love with the smallest ones!

-guziki i guziczki... zakochałam się w tych maleństwach!!! :) niektóre są tak małe, że nie idzie ich przyszyć tylko trzeba je przyklejac :D


And my fave mags! Also bought first three about sewing.

i na koniec moje ukochane gazetki :D



Now I'm taking off to wake up my sewing machine! Got a lot to do today! Bye! Bye!

A teraz lecę obudzic moją maszynę do szycia :) Pa! Pa!

8 comments:

  1. Oj,chyba zaraz wyciągnę męża do sklepu..po jedna fajna gazetkę ..i misia xxx(sama nie wierzę ,ze to piszę!:-0)
    Guziczki prześliczne,sama tez je zbieram ,mam takie malusie serduszka..Zielone gwiazdeczki są piękne(czemu w Irlandii,nie ma takich śliczności?!!!)
    Natomiast Pandorka i jej koleżanka(?)jest piękna!Zarzucam wędkę i łapię;-)

    ReplyDelete
  2. Śliczna Pandorka - wspaniała towarzyszka dla Sofi :)
    Zakupy rewelacja - zazdraszczam guziczków :)

    ReplyDelete
  3. rybki-rewelacja a zakupy to juz w ogóle :D, jak ja Ci zazdroszczę, eh

    ReplyDelete
  4. No, no, no...jestem pod wrazeniem nie tylko zakupow...ale przede wszystkim tych ryb! Sa sliczne! Widze, ze masz talent do szycia! Gratuluje i zycze wiecej pieknych prac!

    ReplyDelete
  5. Rybki po prostu świetne! A od zakupów aż w oczach mi się mieni! :)))

    ReplyDelete
  6. rybki są śliczne :) tak samo zakupy!

    ReplyDelete
  7. Rybki sa urocze, a ogrom zakupow znowu mnie przytloczyl. Normalnie Ci zazdroszcze kobieto.

    ReplyDelete

Share Your Love, Leave a Comment :)