What is this blog about? / O czym jest ten blog?

This blog is going to be my journey into a fabulous world of yarns, threads, fabrics, embroidery, cross stitch, hand and machine sewing, tatting and crocheting. It is my journey in eighty reels around the sewing world I have recently embarked on :) Adieu!

Ten blog jest moją pierwszą podróżą w bajecznie kolorowy świat ręcznych robótek, igieł, nici, szydełek, czółenek i szmatek. To tu chce pokazywać swoje pierwsze zmagania z igłą i szydełkiem, uczyć się nowych technik, realizować projekty, dzielić obserwacjami itp. Zamierzam bowiem udac się w podróż w 80 szpulek dookoła krawieckiego świata :)
Ahoj!

Saturday, July 12, 2014

Tagi urodzinowe

Witam. Wpadam na chwilkę do blogowego świata :) Na małą craftową nudę dobry jest krótki mały projekt z mini hafcikami. Takie oto tagi do prezentów wyhafciłam w ostatnim tygodniu - nic wielkiego ale to takie moje hafciarskie preludium do wakacyjnych projektów ;)


Lubię takie maleństwa. Człowiek nie zdąży się znudzić a tu już wzorek skończony :D Chyba najbardziej przypadły mi do gustu owoce, kwiaty oraz sikorka :)


Hafciki pochodzą z dodatku do gazetki Cross Stitcher, najnowsze wydanie, nr 281 :)


Miłego weekendu! :)
Dzięki za pozostawione komentarze :-*

7 comments:

  1. Bardzo ładne te maleństwa.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    ReplyDelete
  2. Ja wybieram sikorkę, mały domeczek i wisienki :)

    ReplyDelete
  3. Śliczne maleństwa- mnie podbił domek i pszczółka :)

    ReplyDelete
  4. Proponuję takie na słoiki z przetworami:))

    ReplyDelete
  5. Zgadzam się z opinią, że takie maleństwa to fajny przerywnik w wyszywaniu większych haftów. A dodatkowo szybko widać efekt końcowy, więc się nie nudzą a w dodatku motywują do dalszego wyszywania:)

    ReplyDelete
  6. przesłodkie są ;)

    ReplyDelete

Share Your Love, Leave a Comment :)