What is this blog about? / O czym jest ten blog?

This blog is going to be my journey into a fabulous world of yarns, threads, fabrics, embroidery, cross stitch, hand and machine sewing, tatting and crocheting. It is my journey in eighty reels around the sewing world I have recently embarked on :) Adieu!

Ten blog jest moją pierwszą podróżą w bajecznie kolorowy świat ręcznych robótek, igieł, nici, szydełek, czółenek i szmatek. To tu chce pokazywać swoje pierwsze zmagania z igłą i szydełkiem, uczyć się nowych technik, realizować projekty, dzielić obserwacjami itp. Zamierzam bowiem udac się w podróż w 80 szpulek dookoła krawieckiego świata :)
Ahoj!

Thursday, July 10, 2014

Sampler Wiosenny Riverdrift House (4)

Czwarta odsłona mojego wiosennego samplera. Właściwie to mamy już lato a ja jeszcze w temacie wiosennym siedzę ale to głównie, że ostatnio jakoś produktywność craftowo-blogowa u mnie drastycznie spadła z powodu braku czasu. Ale ostatnio próbuję te zaległości nadrobić (w końcu nadciągają wakacje) i tyle mam już samplera :) Brakuje około jakiejś małej ćwiartki do ukończenia haftu. Rozglądam się już za ramką do oprawienia. 
Po zdjęciu z tamborka, trochę wymiętolony, tak właśnie wygląda:



A w kolejce już czeka lato... :)

9 comments:

  1. ale cudenko,bardzo laden,pozdrawiam milutko Irena

    ReplyDelete
  2. Kończ, kończ, bo niedługo i lato się skończy :P

    ReplyDelete
  3. Uroczy sampler! Śliczne kolorki-takie typowo wiosenne.

    ReplyDelete
  4. Spring jak się patrzy :) Śliczna!

    ReplyDelete
  5. Prawdziwie wiosenny samplerek! Aż weselej się robi ja się na niego patrzy:) Pozdrawiam serdecznie:))

    ReplyDelete
  6. Kolejna miłośniczka TYCH nożyczek :) Hafcik śliczny!

    ReplyDelete

Share Your Love, Leave a Comment :)