What is this blog about? / O czym jest ten blog?

This blog is going to be my journey into a fabulous world of yarns, threads, fabrics, embroidery, cross stitch, hand and machine sewing, tatting and crocheting. It is my journey in eighty reels around the sewing world I have recently embarked on :) Adieu!

Ten blog jest moją pierwszą podróżą w bajecznie kolorowy świat ręcznych robótek, igieł, nici, szydełek, czółenek i szmatek. To tu chce pokazywać swoje pierwsze zmagania z igłą i szydełkiem, uczyć się nowych technik, realizować projekty, dzielić obserwacjami itp. Zamierzam bowiem udac się w podróż w 80 szpulek dookoła krawieckiego świata :)
Ahoj!

Sunday, June 02, 2013

Haftowana kartka typu "Baby Girl"

Witajcie. W poprzednim post-cie blogowym pokazywałam niedokończony hafcik z misiem ale wczoraj w przypływie motywacji wykończyłam go backstitch'em a dziś "uprałam", wyprasowałam i przerobiłam na karteczkę dla takiej jednej cudnej małej Millie May :) 


Miś z kocykiem był dodatkiem do nowego na rynku magazynu hafciarskiego Cute Cross Stitch, Spring 2013.A że ciąża koleżanki z pracy zbiegła się z wydaniem gazetki to wyhafciłam dla niej tego misiaczka :) I chociaż nie jestem zwolenniczką słodziutkich misiaczków to przyjemnie mi sie hafciło ten wzorek.




Mam jeszcze pomysł na drugą część prezentu dla małej Millie May ale jak uda mi sie go szybko wykonać pokażę jeszcze przed wysłaniem kartki :)
A moją motywacją aby szybciej ukończyć miśka był nowy numer Cross Stitchera, który pojawił się u mnie w skrzynce pocztowej w sobotę. Dodatek w postaci 3 mini-karteczek z kwiatkami retro tak bardzo mi sie spodobał, ze od razu zaczęłam go wyszywać :) 



Moje twórcze poczynania weekendowe naturalnie zgłaszam na Twórczy Weekend 82. Dołączcie, pochwalcie się innym swoimi weekendowymi robótkami. Zapraszam.

10 comments:

  1. A jeśli byłoby to możliwe, to czy mogłabym prosić o wzór misia na opinie.moje@gmail.com ? Jest cudny... Wrzuć tez na bloga kilka stronic z tej nowej gazetki - ciekawa jestem:)

    ReplyDelete
  2. Cudowny pomysł na prezent, aż chce się wtulić w kocyk razem z misiem. Zawsze podziwiałam osoby, które mają cierpliwość do haftu. Gratuluje. Właśnie zauważyłam Twoje paski postępu prac i zapytam: czy nie brakuje Tobie doby ;)? Pozdrawiam

    ReplyDelete
  3. Bardzo ładna kartka!
    I kwiatki również świetne!

    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  4. Śliczna i słodka karteczka - w sam raz dla nowo narodzonej damy :))
    Kwiatki w gazetce też są super.
    Zapisałam w "kapowniku" życzenia odnośnie kartki świątecznej :))
    Pozdrawiam serdecznie :))

    ReplyDelete
  5. Misiowa karteczka uperowa, slodka i delikatna zarazem, ja w ogole uwielbiam kartki z haftem, uwielbiam je ogladac ale i robic rowniez :)

    ReplyDelete
  6. Świetna karteczka. Super border serduszkowy - to dziurkacz?

    ReplyDelete
  7. Cudna karteczka, spodoba się na pewno :) A kwiatuszki zapowiadają się szałowo :)

    Pozdrawiam,
    Ingree

    ReplyDelete
  8. Śliczna kartka! Pięknie haftujesz, gratuluję cierpliwości:))Zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło:))

    ReplyDelete

Share Your Love, Leave a Comment :)