What is this blog about? / O czym jest ten blog?

This blog is going to be my journey into a fabulous world of yarns, threads, fabrics, embroidery, cross stitch, hand and machine sewing, tatting and crocheting. It is my journey in eighty reels around the sewing world I have recently embarked on :) Adieu!

Ten blog jest moją pierwszą podróżą w bajecznie kolorowy świat ręcznych robótek, igieł, nici, szydełek, czółenek i szmatek. To tu chce pokazywać swoje pierwsze zmagania z igłą i szydełkiem, uczyć się nowych technik, realizować projekty, dzielić obserwacjami itp. Zamierzam bowiem udac się w podróż w 80 szpulek dookoła krawieckiego świata :)
Ahoj!

Monday, June 17, 2013

Miseczka szydełkowa

No i w końcu wyszydełkowałam tę miseczkę. W sumie niedużo mi to zajęło czasu. Zaledwie 2 posiedzenia. Poszło szybciej niż myślałam :) A miseczka tak oto sie prezentuje po skończeniu:


Niewielka. Ma około 12 cm średnicy. Nie jest to jakaś szczególnie atrakcyjna wełna. Wszystko to zaledwie projekt początkowy. Chwytam za skrawki zachomikowanej wełny i próbuję coś z tego dziergać :) 


Rogi miseczki można zawinąć do środka albo wywinąć na zewnątrz :)



Zmiana koloru z jednego na drugi okazała się dziecinnie prosta więc z wykończeniem nie było problemu. Projekt pochodzi z dziecięcej ksiązki "My first crochet book" dla siedmiolatków i starszych :))) Miseczka powędrowała do kolegi z pracy, który wyraził życzenia posiadania takowej :) więc przekazałam ja dalej. Podobno ma w niej przechowywać swoją biżuterię ;) Ach ci faceci!!!

*  *  *  *
W zakupionym ostatnio magazynie Craftseller:


napotkałam te sowy jako projekt to wykonania. Są cudne! Muuuuuszę nauczyć się je dziergać! :) Kolejny szydełkowy projekt w długiej kolejce do zrealizowania.


W międzyczasie hafcę te małe śliczne kwiatuchy retro :)


I na koniec jeszcze serdecznie zapraszam na Twórczy Weekend 83 . Linkowanie do piatku do północy.

11 comments:

  1. Bardzo ładna miseczka! W ten sam sposób można zrobić kapelusik lub czapeczkę dla dziecka :) Powodzenia w dalszym szydełkowaniu!

    ReplyDelete
  2. no i miseczka jak tra lala! :)
    a te sówki no po prostu są urocze
    aż sama mam ochotę na nie :)

    ReplyDelete
  3. te sowy są rewelacyjne!!!!!!!!!!!!!
    Miseczka idealna na przydasie :)

    ReplyDelete
  4. Urocza miseczka. Fajna rzecz i praktyczna.
    Sowy z gazetki cudne, czekam na Twoje wykonanie :)

    ReplyDelete
  5. Fajna miseczka, bardzo praktyczna, już myślę o takiej w mojej łazięce.
    Sówki są słodkie, czekam na efekt.
    PS. Piękne nożyczki, zazdroszczę :-).
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  6. Miseczka z jej zawartością idealnie nadaje się również jako rekwizyt do terapii kolorem :)))
    Te kwiaty retro mnie też bardzo się podobają :)

    ReplyDelete
  7. a zimą idealna jako czapka ;)

    ReplyDelete
  8. Miska rewelacyjna a gazety z sówkami ? zazdroszczę troszeczkę

    ReplyDelete
  9. Bardzo fajny pomysł z taką miseczką:)

    ReplyDelete
  10. Miseczka boska, zwłaszcza ten kolor! :) A sówki... marzą mi się takie :P

    Pozdrawiam,
    Ingree

    ReplyDelete
  11. Miseczka świetnie Ci wyszła, fajne kolorki! I nowe hafciki pięknie zaczynają wyglądać :)
    Pozdrawiam

    ReplyDelete

Share Your Love, Leave a Comment :)