What is this blog about? / O czym jest ten blog?

This blog is going to be my journey into a fabulous world of yarns, threads, fabrics, embroidery, cross stitch, hand and machine sewing, tatting and crocheting. It is my journey in eighty reels around the sewing world I have recently embarked on :) Adieu!

Ten blog jest moją pierwszą podróżą w bajecznie kolorowy świat ręcznych robótek, igieł, nici, szydełek, czółenek i szmatek. To tu chce pokazywać swoje pierwsze zmagania z igłą i szydełkiem, uczyć się nowych technik, realizować projekty, dzielić obserwacjami itp. Zamierzam bowiem udac się w podróż w 80 szpulek dookoła krawieckiego świata :)
Ahoj!

Sunday, September 09, 2012

*Bombki skandynawskie: "Angel"34/55 i "Harp" 35/55*

Witajcie :) Oto moje kolejne dwie bombki, z aniołkem i harfą :)

 ("Angel" 34/55)

 ("Harp" 35/55)

I obie :)


aktualnie 39 bombka na drutach, 3 skórki czekają na napełnienie :)
moje statystyki bombkowe przedstawiają się następująco:

  Liczba zrealizowanych wzorów (i ukonczonych bombek) : 35/55
Liczba całkowita bombek: 52
Bombki dodatkowe: 17
Do końca tylko 20 bombek! :)))))

I jeszcze mały update odnośnie mojego zimowego samplera - w tym tygodniu ukończyłam górny pasek i zabrałam się za niższy. Potem już tylko dolna część i haft gotowy do obszycia :) Zdjecie, hmmm,  nienajlepszej jakości bo bez światła dziennego :-/


Serdecznie zapraszam na 56-ty odcinek zabawy w Twórczy Weekend - KLIK!
Linkowanie do końca czwartku. Dołączcie :)

17 comments:

  1. Idziesz jak burza z bombkami! Na swieta na pewno bedziesz miala wszystkie:) Samplerek tez rosnie w oczach:) No i jedno "ale" na koniec:P Myslalam, ze jakies zdjecia gazetek wrzucisz:( Jestem ciekawa co tam w srodku w Gold sie znajduje. No, ale i tak jestem szczesliwa, dziekuje jeszcze raz:) Teraz tylko spokojnie poczekam z jakis miesiac jak i u mnie bedzie w sklepie gazetka:)

    ReplyDelete
  2. Sampler przepięknie się zapowiada! A bombki... a matko, chyba bym zwariowała przy takiej ilości! Ty to masz cierpliwość! no i tempo niesamowite :)

    ReplyDelete
  3. kolejne bombowe bombki :)
    hafcik zachwycający :) pięknie się ta biała nitka prezentuje na ciemnym tle :)

    ReplyDelete
  4. Wiedziałam, że swoje bombki ukończysz z wyprzedzeniem i jestem pewna, że tak się stanie, w dodatku z naddatkiem :)
    Pozostaję w podziwie dla perfekcji ich wykonania :)

    ReplyDelete
  5. Piękne bombki i samplerek też już coraz bardziej nabiera wyglądu!

    ReplyDelete
  6. Gdybym umiała choć w połowie tak ładnie robić jak Ty to z pewnością bym je zrobiła. A że nie umiem zupełnie to pozostaje mi wzdychać do Twoich zdjęć! Są śliczne

    ReplyDelete
  7. Piękne! harfa przeurocza :-) Mi by cierpliwości brakło do takich prac ;-)

    ReplyDelete
  8. Piękne bombki i sampler też śliczny.

    ReplyDelete
  9. I tylko 20 bombek do końca :) A dopiero oglądałam początki Twoich zmagań :)

    ReplyDelete
  10. Wspaniale Ci idą te bombaski :P Czekam na całą kolekcję, ale przy Twoim tempie to pewnie będzie za tydzień ;P
    Pozdrawiam serdecznie,
    Ingree

    ReplyDelete
  11. I kolejne piękne bombeczki powstały! Już coraz bliżej do końca projektu - i tylko ciekawa jestem co później wymyślisz: czy to nadal będą druty czy coś innego, bo drutowania będziesz miała dość .... :-)
    Samplerek też śliczny - bardzo podoba mi się ta biała nitka na ciemnym tle - przywodzi mi na myśl mroźną zimową noc.

    ReplyDelete
  12. Hej hej! Dziękuję, że chcesz się przyłączyć do Craftowania dla Hospicjum Cordis. Prześlij mi proszę swój adres e-mail, a wyślę Ci wszystkie szczegóły dotyczące akcji. Pozdrawiam serdecznie! Kasia

    ReplyDelete
  13. Kiedys prosilas to dzis spelnilam prosbe - wpis u mnie z amerykanska gazetka xxx :)
    Aaaa! Jesli kupujesz Cross Stitch Collection to w numerze co ma wyjsc 28 wrzesnia bedzie moj drugi kalendarz od Lizzie Kate:) I co? Jestem grzeczna?
    Trzymaj sie!
    Anka :)

    ReplyDelete
  14. Brawo, brawo, brawo! Proszę o więcej :D

    ReplyDelete
  15. wspaniałe są te bombki, a hafcik cudnie wygląda na tym granacie
    pozdrawiam

    ReplyDelete

Share Your Love, Leave a Comment :)