What is this blog about? / O czym jest ten blog?

This blog is going to be my journey into a fabulous world of yarns, threads, fabrics, embroidery, cross stitch, hand and machine sewing, tatting and crocheting. It is my journey in eighty reels around the sewing world I have recently embarked on :) Adieu!

Ten blog jest moją pierwszą podróżą w bajecznie kolorowy świat ręcznych robótek, igieł, nici, szydełek, czółenek i szmatek. To tu chce pokazywać swoje pierwsze zmagania z igłą i szydełkiem, uczyć się nowych technik, realizować projekty, dzielić obserwacjami itp. Zamierzam bowiem udac się w podróż w 80 szpulek dookoła krawieckiego świata :)
Ahoj!

Saturday, June 09, 2012

*Bombki Skandynawskie - Pięcioraczki: 13, 14, 15, 16/55*

Bombki się jeszcze nie znudziły? :) No to, proszę bardzo, moje najnowsze kulki z mijającego tygodnia :) Nazwałam je "pięcioraczkami" bo w twórczym zapędzie powstało ich pięć za jednym zamachem i za jednym zamachem zostały też wykończone. Poza tym jedna para bombek jest jak negatyw - swoim przeciwieństwem kolorów, a dwie wykazują podobieństwo we wzorku :)

("Christmas Stocking" 13/55)

 ("X's and O's Version 1", 14/55)

("X's and O's Version 2", 15/55)

("Halling Border" 16/55)

Tej ostaniej bombki zrobiłam 2 wersje. Najpierw wydziergałam białą z czerwonym motywem... zajrzałam do książki ooops! a tam jest czerwona z białym wzorkiem ha ha ha! Uznałam, że cała czerwona z białym wzorkiem jest ładniejsza i zrobiłam drugą, dokładnie taką jak nakazuje książka :D - czerwono-białą.

("Halling Border" 16/55)

 A tak wyglądaja "pięcioraczki" razem w kupie ;)


  i całość kulkowej kolekcji:


A zatem kulkowe statystyki przedstawiają się następująco:
Liczba zrealizowanych bombkowych wzorów: 16/55
Całkowita liczba wykonanych bombek: 22
Liczba bombek nadprogramowych: 6
Do końca pozostało tylko: 39 bombek :)))))

Bombeczki lądują w galerii Twórczego Weekendu (43), który właśnie się rozpoczął. Wpadnijcie, zobaczcie co innego stworzyły artystyczne kobitki a najlepiej sami dołączcie :D Linkowanie do środy do północy. Zapraszam!

Wspominałam o tym na swoim głównym blogu, wspomnę i też tutaj - robiłam wielkie porządki na swoim profilu na Flickr i uaktualniłam zdjęcia swoich wszystkich prac. Zapraszam!
Zdjecia wszystkich dotychczasowych bombek znajdziecie tutaj - CLICK!

i na koniec żegnam się takim oto sympatycznym zdjeciem "Miszczów", znalezionym w sieci :))))


Dziękuję wszystkim pozostawiającym ślad po sobie :-*
Acha, jesli sami tworzycie na drutach takie norweskie bombeczki, podlinkujcie koniecznie swoje prace w galerii poniżej! :))) 

15 comments:

  1. Fajne te bombeczki, szkoda, że już nie drutuję :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zawsze można wrócić do włóczek, przeprosić się z drutami :)

      Delete
  2. coraz piękniejsze:)

    ReplyDelete
  3. Aż zazdroszczę Ci zapału do dziergania tych bombek! Chociaż lato :P :P :P

    http://anek73.blox.pl

    ReplyDelete
    Replies
    1. mnie to nie przeszkadza, lato czy zima przyjemnie siąść z robótką
      ze względu na ilość bombek zmuszona byłam zacząć sporo wcześniej
      nie ma mowy o tym aby wyrobic się ze wszystkim w jeden miesiąc! :)

      Delete
  4. Ale wytrwała jesteś w tych bombkach! :)) Superowe są. Buziaki :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. ależ oczywiście, uparłam się i to BARDZO! a na zachodnich blogach szał na te norweskie kulki a to tylko podsyca mój zapał :)))

      Delete
  5. jak ty to robisz ze 5 bombek walisz w ciagu tygodnia????
    mi sie udalo dwie wymeczyc

    ReplyDelete
    Replies
    1. hmmm wydziergałam je w coś nieco ponad tydzien :) ale jak sie zawezmę to potrafię jedną na dzień :)

      Delete
  6. Kolejne piekności. Pozdrawiam

    ReplyDelete
  7. Kolejne śliczności :) - masz rację: cała czerwona bombka z białym wzorem jest ładniejsza.
    Rośnie Ci kolekcja - aż zazdroszczę (tak troszeczkę :) )

    ReplyDelete
  8. Fajne te pięcioraczki! No to czekam..aż będzie ich jeszcze kilka razy więcej :P

    ReplyDelete
  9. Piękna kolekcja, z pewnością do świąt zdążysz ze wszystkimi :) Zapraszam na bloga do zabawy :)

    ReplyDelete
  10. powtórzę się po raz kolejny - one są zachwycające! i wbrew pozorom świetnie się prezentują wśród zieleni :D

    ReplyDelete

Share Your Love, Leave a Comment :)