What is this blog about? / O czym jest ten blog?

This blog is going to be my journey into a fabulous world of yarns, threads, fabrics, embroidery, cross stitch, hand and machine sewing, tatting and crocheting. It is my journey in eighty reels around the sewing world I have recently embarked on :) Adieu!

Ten blog jest moją pierwszą podróżą w bajecznie kolorowy świat ręcznych robótek, igieł, nici, szydełek, czółenek i szmatek. To tu chce pokazywać swoje pierwsze zmagania z igłą i szydełkiem, uczyć się nowych technik, realizować projekty, dzielić obserwacjami itp. Zamierzam bowiem udac się w podróż w 80 szpulek dookoła krawieckiego świata :)
Ahoj!

Monday, May 14, 2012

Bombki skandynawskie: "Tricolor" 9/55

W ramach Twórczego Weekendu wiecej weekendowych bombek :) tym razem bombka numer 9 o nazwie Tricolor z z motywem inspirowanym swetrami Eskimosów :) Jak już widzieliście wcześniej kolorowe wełniane skórki w niedziele popołudnie przekształciły się w wełniane kule. Zrobiłam 6 wariantów kolorystycznych i na razie chcę odpocząć od tego motywu robiąc kolejne biało-czerwone albo biało-czarne :)

Kule nie mają narazie sznureczków do zawieszenia ale to już kwestia techniczna :) tym razem chciałam je sfotografować bardziej jako kule niż bombki :)
Najbardziej zadowolona jestem z turkusowo-czerwonej, zielono-czerwonej i niebiesko-srebnej i złoto-czerwonej :)

 

 



Czarno-złoty wariant też mi się podoba ale metaliczna włóczka Rebbeca Lame jakoś mi "lewo" wyszła. Spróbuję może kiedyś jeszcze ze złotym kordonkiem Anchor, który o niebo lepiej się dzierga bo grubością jest zbliżony do włóczki.



Ogólnie to ciemne kolory ładniej wychodzą z tym motywem niż inne. A tak wyglądają wszystkie moje dotychczasowe dziergadła:


Kule lądują oczywiście w galerii Twórczego Weekendu 39. Wstąp, zobacz co stworzyli inni i dołącz! Linkowanie do końca środy. Zapraszam :)

15 comments:

  1. oj piękne te dziergadła - piękną będziesz miała choinkę w tym roku. A "mieszkanka" dziergadła też mają piękne - bardzo podobają mi się te pudełka :)

    ReplyDelete
  2. Wiosenne bombki :P Ale te puszki masz obłędne!

    http://anek73.blox.pl

    ReplyDelete
  3. no no no... ale będziesz mieć cuda na choince :) a puszki kapitalne :)

    ReplyDelete
  4. Fantastyczne są, pewnie juz byś je chciała powiesić na choince :) Pozdrawiam

    ReplyDelete
  5. Dla mnie takie bombki to wciąż abstrakcja;) Podziwiam i napodziwiać się nie mogę:D

    ReplyDelete
  6. Piękne kule w cudnych puszkach!

    ReplyDelete
  7. Świetne.Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  8. śliczne. i jakie okrąglutkie:) supeR:)

    ReplyDelete
  9. Oj piękne wszystkie, same cuda. Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  10. szlajesz bombkowo;a ja nic w tym kierunku nie robie;wstyd normalnie

    ReplyDelete
  11. Te wzory eskimoskie bardziej mi się podobają (zwłaszcza czerwono-zielona). Skandynawskie o dziwo jakoś tak przy nich bledną :).

    ReplyDelete
  12. Już sama nie wiem, które mi się bardziej podobają...

    ReplyDelete
  13. Prześliczne bombki :)
    Zapraszam po odbiór nominacji zabawowej :)

    ReplyDelete

Share Your Love, Leave a Comment :)