What is this blog about? / O czym jest ten blog?

This blog is going to be my journey into a fabulous world of yarns, threads, fabrics, embroidery, cross stitch, hand and machine sewing, tatting and crocheting. It is my journey in eighty reels around the sewing world I have recently embarked on :) Adieu!

Ten blog jest moją pierwszą podróżą w bajecznie kolorowy świat ręcznych robótek, igieł, nici, szydełek, czółenek i szmatek. To tu chce pokazywać swoje pierwsze zmagania z igłą i szydełkiem, uczyć się nowych technik, realizować projekty, dzielić obserwacjami itp. Zamierzam bowiem udac się w podróż w 80 szpulek dookoła krawieckiego świata :)
Ahoj!

Sunday, May 20, 2012

Bombki skandynawskie: "Ski Jumper 10/55"

Przedstawiam kolejną, dziesiątą już na liczniku bombkę z włóczki. Tym razem jest to skoczek narciarski - może się dopatrzycie :)

 (Ski-jumper 10/55)

Fajnie i łatwo się ją dziergało bo norweskie Heilo jest bardzo przyjemne w dotyku i gładko przesuwa się na drutach. Sama przyjemność. Kulka nie ma jeszcze sznureczka ale doczeka się wkrótce zawieszki :)

Obok jednej bombki wykonczyłam w koncu następne jajo wielkanocne :)


i na koncie mam już trzy :) Obok bombek norweskich jajka włóczkowe będą moim drugim dużym przedsięwzięciem :) Projekty Arne & Carlos wciągnęły mnie na dobre!


Bombka i jajo zgłaszam jako weekendową twórczość na 40-sty odcinek zabawy w Twórczy Weekend. Zajrzyjcie i dołaczcie! :)

10 comments:

  1. Skoczek chyba telemarkiem ląduje :)
    Lubie te biało-czerwone bombki.

    ReplyDelete
  2. Widzę narciarza :) ale chyba biegacza bo ma kijki w dłoniach ;)

    ReplyDelete
  3. Baaa toż to Małysz jak żywy ;)

    ReplyDelete
  4. tez widze pana narciarza
    :)

    no kurki moje ulubione

    ReplyDelete
  5. skoczek jak się patrzy! ;-)

    ReplyDelete
  6. super kurki i kropy!
    Narciarza widać, ale może to Góral z ciupagą stojący na zaspach śnieżnych ;D

    ReplyDelete
  7. bombka i jajko świetne.
    Narciarza widać - toż to Adaś jak żywy :))

    ReplyDelete
  8. Jakoś mi bardziej pasują włóczkowe bombki niż jajka... może dlatego, że Boże Narodzenie kojarzy się z ciepłem, jak włóczka?

    http://anek73.blox.pl

    ReplyDelete
  9. śliczne bombki, też jestem fanką Arne and Carlos, niedawno skończyłam 42 ich bombeczkę, wydruciłam też kilka ich zajączków, żałuję że nie mam dostepu do oryginalnych wełenek ale z tych tez jestem zadowolona, nie mam niestety swojego bloga, zdjęcia moich prac typu |arne.../ mozna zobaczyć tu: http://www.fmix.pl/album/88227/my-works-arne-and-carlos/1
    pozdrawiam
    ela - sasanka sasanka333@gmail.com

    ReplyDelete
  10. Kolejna śliczna bombka gotowa (,,ciut niedowidząca,, ale narciarza dojrzałam:)) ... jajka też świetne - ciekawy pomysł!

    ReplyDelete

Share Your Love, Leave a Comment :)