What is this blog about? / O czym jest ten blog?

This blog is going to be my journey into a fabulous world of yarns, threads, fabrics, embroidery, cross stitch, hand and machine sewing, tatting and crocheting. It is my journey in eighty reels around the sewing world I have recently embarked on :) Adieu!

Ten blog jest moją pierwszą podróżą w bajecznie kolorowy świat ręcznych robótek, igieł, nici, szydełek, czółenek i szmatek. To tu chce pokazywać swoje pierwsze zmagania z igłą i szydełkiem, uczyć się nowych technik, realizować projekty, dzielić obserwacjami itp. Zamierzam bowiem udac się w podróż w 80 szpulek dookoła krawieckiego świata :)
Ahoj!

Saturday, January 28, 2012

Home, Sweet Home (1) Początki dobrego :)

YiiiiHa!Zaczęłam już swój nowy projekt - napis haftowany cyrkową czcionką. Ozdobna stylizacja cyrkowa fascynuje mnie już od jakiegoś czasu dlatego też nie mogłam się doczekać kiedy zacznę własnie ten alfabet. W tym tygodniu pracowałam wieczorami nad pierwszą literka napisu "H" i wczoraj udało się ja zakończyć :) Tak własnie wygląda po zdjęciu z tamborka:


Feria prostych ale intensywnych kolorów z jakby ludowym kontrastem. Fajnie się je wyszywa. Literki są dosyć spore, rozmiar ok 9cm x 9cm, znacznie większe od tych poprzednich, które wyszywałam. Zapowiada się dobrych parę godzin spędzonych nad każdą jedną :) wyszywam je na kremowym płótnie evenweave, które jest takie mięciutkie i przyjemne w dotyku, że zaczynam lubić ten typ tkaniny pod haft. Dziś zaczynam wyszywac "O"
W międzyczasie staram się też nadrobić czerwony haft.


3 część ramki jest już bliska ukończenia :) Zostanie wtedy tylko jeden bok, szczegoły świecznika i jedno serce oraz połowa serca do zakropkowania. Już bliżej jak dalej :)

Twórczy Weekend. Odcinek 25. Zabawa w linkowanie blogów hand-made trwa! Zapraszam do siebie :)

23 comments:

  1. też uwielbiam wszelakie evenweave, szczególnie Jobelan i Murano - zwłaszcza za przepiękny równy splocik i zero gniecenia.
    Litera faktycznie wychodzi taka ludowa, przez tą kolorystykę głównie :)
    I fajny samplerek, sama się zastanawiam ostatnio nad popełnieniem czegoś podobnego...:)

    ReplyDelete
  2. Literka świetna ,taka kolorowa.Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  3. Literka jest cudna ! Ja chyba nie potrafiłabym wyszywać na tak gęstej tkaninie, maleńkie krzyżyki nie na moje oczy

    ReplyDelete
  4. Literka superowa! :) A czerwony hafcik uroczy!
    Pozdrawiam ;)

    ReplyDelete
  5. Podziwiam Twoje Hafciki, a przede wszystkim cierpliwość i wytrwałość...

    ReplyDelete
  6. ślicznie wszystko Ci wychodzi :)

    ReplyDelete
  7. "H" wygląda świetnie - piękne żywe kolory!

    I dziękuję Ci za wszystkie miłe słowa!
    Wysłałam Ci na @ wzór zakładki!

    ReplyDelete
  8. alez soczyste kolorki, czcionka swietna, a co za napis robisz?

    ReplyDelete
  9. Literka świetnie Ci wyszła, jest taka kolorowa i wesoła, a czerwony hafcik też bardzo mi się podoba.

    ReplyDelete
  10. super energetyczne kolory :)

    ReplyDelete
  11. Zapowiada się sporo pracy. Ale przy takich cudnych kolorkach to sama przyjemność :)

    ReplyDelete
  12. jaaaa... fajna ta literka. Ciekawie się zapowiada :D

    ReplyDelete
  13. Cudna jest ta litera. Kolory śliczne. Takie radosne haftowanie.
    I jak zawsze pochwalę czerwony haft - piękny. Uwielbiam te Twoje czerwienie.

    ReplyDelete
  14. Wyjdzie całkiem przyjemna girlanda:)) A na jakiś samplerek sama mam ochotę:)

    ReplyDelete
  15. Bardzo kolorowa literka, ciekawa jestem następnej:)

    ReplyDelete
  16. Rewelacja :D ...skąd Ty tyle cierpliwości masz kobieto ;-)

    ReplyDelete
  17. Czarujesz nas kolorami :) Literka wprowadziła mnie w radosny nastrój :)))
    Ciekawa jestem zastosowania... Czerwone srducho też pięknie wygląda i widać, że niewiele już zostało do końca. Robota pali się w rękach :)

    ReplyDelete
  18. Świetne to "H". nie mogę się już doczekać jak będzie wyglądać "O" ;) Czerwony haft mnie tak zachwyca, że aż chciałabym taki mieć, ale podziw nie idzie w parze z chęciami do wykonania ;p

    ReplyDelete
  19. Wpadłam w zachwyt jak zobaczyłam tą literkę!

    ReplyDelete
  20. Świetna jest ta literka! Kolorki wprost emanują energią:) Już nie mogę się doczekać by zobaczyć całość!

    ReplyDelete
  21. cudowności! ten alfabet cyt świetny! nawerkowy t nie wiedziałam, że on się tak nazywa :) fajne kolorki :)

    ReplyDelete
  22. Tak się zastanawiałam jaki napis tworzysz... I teraz tak sobie czytam i mój Szerlokowski węch podpowiada mi że HOME :) Dobrze myślę? Te Twoje hafty są takie dopracowane, takie piękne... A już szczególnie podoba mi się to serce...

    ReplyDelete
  23. swietna kolorystyka, calosc bedzie wygladala super.
    zapraszam na mojego swiezutkiego bloga - http://lawendowakrainarobotek.blogspot.com/

    ReplyDelete

Share Your Love, Leave a Comment :)