What is this blog about? / O czym jest ten blog?

This blog is going to be my journey into a fabulous world of yarns, threads, fabrics, embroidery, cross stitch, hand and machine sewing, tatting and crocheting. It is my journey in eighty reels around the sewing world I have recently embarked on :) Adieu!

Ten blog jest moją pierwszą podróżą w bajecznie kolorowy świat ręcznych robótek, igieł, nici, szydełek, czółenek i szmatek. To tu chce pokazywać swoje pierwsze zmagania z igłą i szydełkiem, uczyć się nowych technik, realizować projekty, dzielić obserwacjami itp. Zamierzam bowiem udac się w podróż w 80 szpulek dookoła krawieckiego świata :)
Ahoj!

Wednesday, March 02, 2011

Dalej wielkanocnie :)

A ja sobie dalej trzaskam wielkanocne hafciki :) napadło mnie coś, jakaś krzyżykowa zaraza i korzystam z tego zapału :) Oto 4 nowe karteczki z haftem :) w kolejności ich powstawania :)

Dalsze eksperymenty z piórkami :)





Jajowo :)




Rustykalnie :)




i ostatnia w fiolecie i różu, z dodatkiem metalicznej nitki i koralików :)





 a na tyłach kartek "certyfikat oryginalności" :D co by mnie nie posądzono o kupowanie kartek z kiosku ruchu  :P

9 comments:

  1. jak ślicznie wesoło i kolorowo, tak jak lubię najbardziej :)

    ReplyDelete
  2. wow! szczeka mi opadla! cudowne sa! najabrdziej mnie uzrekly rustykalna i pierwsza z piorkami! piorka sa niesamowicie kolorowe i oryginalcne a rustykalna ma piekny wzorek!

    ReplyDelete
  3. Faktycznie się rozkręciłaś :D Super karteczki...

    ReplyDelete
  4. Dziękuję wszystkim za miłe słowa! bardzo mi miło! równiez jestem zadowolona z ostatecznego efektu :)

    ReplyDelete
  5. same piękności
    a rustykalna mi najbardziej przypadła do gustu :))

    ReplyDelete
  6. Ach jakie sliczne, Ty jak zawsze wyprzedzasz wszystkich. Ja to nawet nie pomyslalm jeszcze o Wielkanocy....

    ReplyDelete
  7. Wszystkie są urocze, kolorowe, wiosenne, pomysłowe, oryginalne i... bardzo mi się podobają.

    ReplyDelete
  8. certyfikat autentyczności Ci nie pomoże.My wiemy swoje.Pagata takie widziała u siebie w kiosku Ruchu pół roku temu!;P
    Mimo wszystko najbardziej podoba mi się rustykalna (uwielbiam takie klimaty) i fioletowa.

    ReplyDelete

Share Your Love, Leave a Comment :)