What is this blog about? / O czym jest ten blog?

This blog is going to be my journey into a fabulous world of yarns, threads, fabrics, embroidery, cross stitch, hand and machine sewing, tatting and crocheting. It is my journey in eighty reels around the sewing world I have recently embarked on :) Adieu!

Ten blog jest moją pierwszą podróżą w bajecznie kolorowy świat ręcznych robótek, igieł, nici, szydełek, czółenek i szmatek. To tu chce pokazywać swoje pierwsze zmagania z igłą i szydełkiem, uczyć się nowych technik, realizować projekty, dzielić obserwacjami itp. Zamierzam bowiem udac się w podróż w 80 szpulek dookoła krawieckiego świata :)
Ahoj!

Sunday, March 27, 2011

Easter Egg Hunt - Scandinavian style cross stitch cards cz.2

Powtórka z rozrywki :) Druga i ostatnia część krzyżykowych karteczek w folkowym skandynawskim stylu :) Muszę przyznać, żę wyszycie każdego jajka sprawiło mi ogromną przyjemność. Każdy projekt jest mały, kolorowy i nie da się nim znudzić! 








a poniżej fotki grupowo, jako cały komplet :)




 i na koniec jako follow-up w folkowym klimacie, dodatkowa karteczka:



Jak widać powyżej chyba ostatnio mam jakąś fazę na kratkę i kropy :D

8 comments:

  1. no to się nakrzyżykowałaś :D.Ostatnia dla mnie (z gąską) jest najfajniejsza

    ReplyDelete
  2. o nie nie, ostatnia dla mnie, bo tam E jest ;)a tak na poważnie to Twoje kartki sa prześliczne :D

    ReplyDelete
  3. A mnie sie wszystkie podobaja! Narobilas sie! Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  4. Ale cudowne kartki, ja niestety nie umiem i bardzo żałuję.
    Pozdrawiam:)

    ReplyDelete
  5. Piękne karteczki:)Wiosennie pozdrawiam;)

    ReplyDelete
  6. Hmmm...no to mi dałaś teraz do myślenia :O)
    Patrząc u Ciebie na te jajeczka, do tego oprawione, może warto je wszystkie wyhaftowac ;O)

    ReplyDelete
    Replies
    1. no pewnie, nie ma co sie zastanawiac :) jakbym nie miała innych wielkanocnych projektów xxx do wyprobowania to pewnie w tym roku bym je tez wyszywała. tak bardzo mi sie te jajkowe hafciki podobały. Ewentualnie byłby to nowe warianty kolorystyczne :)

      Delete

Share Your Love, Leave a Comment :)