What is this blog about? / O czym jest ten blog?

This blog is going to be my journey into a fabulous world of yarns, threads, fabrics, embroidery, cross stitch, hand and machine sewing, tatting and crocheting. It is my journey in eighty reels around the sewing world I have recently embarked on :) Adieu!

Ten blog jest moją pierwszą podróżą w bajecznie kolorowy świat ręcznych robótek, igieł, nici, szydełek, czółenek i szmatek. To tu chce pokazywać swoje pierwsze zmagania z igłą i szydełkiem, uczyć się nowych technik, realizować projekty, dzielić obserwacjami itp. Zamierzam bowiem udac się w podróż w 80 szpulek dookoła krawieckiego świata :)
Ahoj!

Monday, March 21, 2011

Scandinavian Easter Cards cz.1

W najnowszym wydaniu Cross Stitcher'a wpadła mi w oko seria rustykalnych jajkowych hafcików w skandynawskim stylu pod tytułem Easter Egg Hunt (Cross Stitcher issue 237, April) a ja miłośniczka tematyki nordyckiej i wszystkiego co w stylu retro, country i Scandinavian, nie mogłam przepuścić takiej okazji :D Tak więc oto pierwsze 3 z 6 karteczek z hafcikami. Kartki celowo minimalistyczne i oszczedne, bez zbędnych ozdób, tak jak lubię,  :)








karteczki ostemplowałam w środku aby było bardziej "folkowo" :D


Cdn....

8 comments:

  1. bardzo fajnie, temu minimalizmowi mówię tak, jak najbardziej:)

    ReplyDelete
  2. Z króliczkiem naj
    Marta,Ty podklejasz czymś kanwę przed wycięciem jajka?Bo u Ciebie to jakies niepostrzępione.

    ReplyDelete
  3. Domcia, dziękuję :)
    Pagata, mnie też się ten królik na zielonej kratce najbardziej podoba :D
    kanwe naklejam na biały karton przy pomocy taśmy dwustronnej i wygładzam. brzegi przycinam ząbkowymi nożycami :)

    ReplyDelete
  4. Kochana!Piękne wszystkie bez wyjątku! Taką kartkę to i miło wysłać a jeszcze przyjemniej dostać! śliczneeeee! pozdrawiam słonecznie!

    ReplyDelete
  5. Co roku obiecuję sobie, że zacznę takie robić, ale moje lenistwo zwycięża.
    Karteczki prześliczne, szczególnie ujęła mnie niebieska kraciasta.

    ReplyDelete
  6. takich jajek jeszcze nie widziałam, piękne!

    ReplyDelete
  7. Hafciki są urocze, kartki wyglądają super :).

    ReplyDelete
  8. hafty fajniutkie,ale takie minimalistyczne karteczki jakoś nie do końca do mnie przemawiają.Wolę Twoje piórkowe :)

    ReplyDelete

Share Your Love, Leave a Comment :)