What is this blog about? / O czym jest ten blog?

This blog is going to be my journey into a fabulous world of yarns, threads, fabrics, embroidery, cross stitch, hand and machine sewing, tatting and crocheting. It is my journey in eighty reels around the sewing world I have recently embarked on :) Adieu!

Ten blog jest moją pierwszą podróżą w bajecznie kolorowy świat ręcznych robótek, igieł, nici, szydełek, czółenek i szmatek. To tu chce pokazywać swoje pierwsze zmagania z igłą i szydełkiem, uczyć się nowych technik, realizować projekty, dzielić obserwacjami itp. Zamierzam bowiem udac się w podróż w 80 szpulek dookoła krawieckiego świata :)
Ahoj!

Monday, February 21, 2011

Pierwsze wielkanocne :)

Ależ mnie tu długo nie było!!! Blog zarósł pajęczynami od ostatniego wpisu. Trzeba tu trochę pozamiatać :) A sio pajączyska! :D

Mam już dosyć zimy i tej ponurej, bezsłonecznej pogody w UK toteż wzięłam się już zza wczasu za wielkanocne hafciki. Coś żółtego, optymistycznego, w wielkanocnych barwach będzie idealne na przywołanie wiosny i poprawę nastroju.

A zatem wielkanocne karteczki z drobiem :) 3 pierwsze jakie popełniłam :)
(coś mi się wydaje, że hitem sezonu wielkanocnego będą u mnie ptasie piórka :D )








i jeszcze grupowo :)

12 comments:

  1. no to juz wiadomo co Titania robi wieczorami:):)
    bawi się ptaszkiem i jajkami

    ReplyDelete
  2. ha ha ha Domcia, no to żeś mnie wydała :)
    w rzeczywistości ostatnio bawię bardziej nitką i igłą :)

    ReplyDelete
  3. Pięęęęęękne! mozesz obrastać w piórka;-)

    ReplyDelete
  4. Magdo, dziękuję. oj chyba tak zrobię :P

    ReplyDelete
  5. Śliczne karteczki - gratuluję Marciu krzyżyków - pozdrawiam :)
    Proszę odezwij się na gg ....

    ReplyDelete
  6. Ślicznie karteczki, ja co roku obiecuję sobie zrobić kilka haftowanych kartek i co roku jakoś nie mam na nie natchnienia :P

    ReplyDelete
  7. mi najbardziej podoba się pomarańczowa z piórkami

    ReplyDelete
  8. Jezu, jak cudnie pomyślane haftowane karteczki! Naprawdę przepiękne :))

    ReplyDelete
  9. piękne, soczyste, wiosenne i piórka - strzał w dziesiątke

    ReplyDelete
  10. Śliczne kartki, najbardziej podoba mi się trzecia :).

    Ja jeszcze nie mam pomysłu na wielkanocne karteczki ...

    ReplyDelete
  11. Glinka, dziękuję :)

    Orin, dziękuje. jeszcze masz sporo czasu do wielkanocy
    mały hafcik na pewno trzaśniesz :D
    małe nie zobowiązuje :)

    White sheep, dzięki. też lubię ten pomarańcz

    Violka, dzięki. witam u mnie :)

    Kirke_kasia, dziękuje :)

    Agnieszka MD - dzieki. licze na Twoje :) lubię oglądać Twoje haficiki

    ReplyDelete
  12. cudowne! pierwsza i trzecia maja super kolorki! sliczne!

    ReplyDelete

Share Your Love, Leave a Comment :)