What is this blog about? / O czym jest ten blog?

This blog is going to be my journey into a fabulous world of yarns, threads, fabrics, embroidery, cross stitch, hand and machine sewing, tatting and crocheting. It is my journey in eighty reels around the sewing world I have recently embarked on :) Adieu!

Ten blog jest moją pierwszą podróżą w bajecznie kolorowy świat ręcznych robótek, igieł, nici, szydełek, czółenek i szmatek. To tu chce pokazywać swoje pierwsze zmagania z igłą i szydełkiem, uczyć się nowych technik, realizować projekty, dzielić obserwacjami itp. Zamierzam bowiem udac się w podróż w 80 szpulek dookoła krawieckiego świata :)
Ahoj!

Friday, March 04, 2011

Kurczak Attack

Coś Wam powiem. Kurczaki mnie ostatnio zaatakowały :D

Najpierw był jeden:


A po chwili już dwa!


Nie! 3!


Chwilę później do trójki dołączył jeszcze czwarty....


A za nim jeszcze piąty ... 


Rozpanoszyły się te kurczaki na dobre. I tak powstał  Cheeky Chickens Gang!!! :D


a teraz Gang Kurczakowy zawzięcie debatuje czy dopuścić do bandy... kaczuszkę



cdn...

12 comments:

  1. ja obstawiam, że sie zgodzą, fajne chłopaki te kurczaki :) jakas ona im sie przyda ;)

    ReplyDelete
  2. Takie młode kurczaki, a już kaczki potrzebują? :P

    ReplyDelete
  3. Giraffe, dziękuję :) kaczka do towarzystwa bedzie :P lol

    Orin, no wiesz, młodość, hormony... krew sie burzy i kacz(usz)ka na gwałt potrzebna :D

    ReplyDelete
  4. rzeczywiscie zmasowany atakkk!! ;) najbardziej mnie urzekly te w krateczke- zolty i niebieski, no i w grochy of course!! bardzo przyjemne te kurczaczki i slicznie wykonane!

    ReplyDelete
  5. Martuniu śliczne to stadko kurek - pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  6. no super, mój faworyt to brązowy:):)

    ReplyDelete
  7. fajne,ale uważam,że do towarzystwa powinna dołączyć...owca :D

    ReplyDelete
  8. Przejrzałam Twojego bloga i zakochałam się - już go dodałam do moich blogów! A kurczaki rewelacyjne :))

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    http://magdalenaart.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. świetne kurczaki- szczególnie ten w turkusową krateczkę :)

    ReplyDelete
  10. Fajne, bardzo pomysłowe. Pozdrawiam

    ReplyDelete
  11. Fajna forma na gang.
    Jestem po raz pierwszy i mi się podoba.
    Karty pięknie wykonane.

    ReplyDelete

Share Your Love, Leave a Comment :)