What is this blog about? / O czym jest ten blog?

This blog is going to be my journey into a fabulous world of yarns, threads, fabrics, embroidery, cross stitch, hand and machine sewing, tatting and crocheting. It is my journey in eighty reels around the sewing world I have recently embarked on :) Adieu!

Ten blog jest moją pierwszą podróżą w bajecznie kolorowy świat ręcznych robótek, igieł, nici, szydełek, czółenek i szmatek. To tu chce pokazywać swoje pierwsze zmagania z igłą i szydełkiem, uczyć się nowych technik, realizować projekty, dzielić obserwacjami itp. Zamierzam bowiem udac się w podróż w 80 szpulek dookoła krawieckiego świata :)
Ahoj!

Wednesday, April 28, 2021

Pandziochy

Witajcie :)
Przedstawiam moje kolejne zaległa prace szydełkowe z miesiąca lutego. Tym razem dwa sympatyczne Pandziochy w nie dokońca standardowych kolorach - Pickles i Pandora  :)


Być może poznajecie już ten styl. Tak, tak, to kolejne postacie wykonane z wzorów Kornflake Stew z serii/kolekcji tall animals. Na swoim koncie mam już w tym stylu Pudding Percy i smoka Llewelyna o których pisałam w poprzednich postach. 

Od dawna chciałam wykonać te szydełkowe pandy ale niekoniecznie w tracydyjnej bieli i czerni. Chciałam je ujrzeć w różowym i fioletowym odcieniu :) Myślę, że te kolory sprawdzają się tu całkiem dobrze. Nadają zabawkom słodkości i "dziewczęcości" :)

Użyłach do nich włóczek Scheepjes Stone Washed - moich ulubionych. Lubię się "bawić" tym włóczkami. Są super do większości projektów.  Ani za grube, ani za cienkie. Takie w sam raz. No jeszcze do tego ten przecierkowy efekt. Uwielbiam!

Do wzoru wprowadziłam kilka swoich zmian - dałam pandom paseczkowe skarpetki, guzikowe pępki (tagi) i małe ogonki. 

Niemniej moimi ulubionymi akcentami są ich lekko opadłe powieki :)) 


Nadają pandom takiej senności...i są charakterstyczne dla  stylu Kornflake Stew, podobnie jak ich kanciaste głowy i zgarbione sylwetki. 


Zgarbione postury uzyskuje się przez nietypowe mocowanie głowy do reszty ciała. Całość daje ten nietuzinkowy Kornflake Stew look :) który mi ogromnie przypadł do gustu. Tż-towi jednak, który zawsze chwali moje szydełkowe prace nie do końca podoba się ten styl zabawek, mówi że są jakieś takie dziwne z tymi głowami LOL :)))) a ja jestem nimi zachwycona i nie mogę przestac ich robić :)))) na dodatek zachęcam na instagramie ich autorkę, Alison do tworzenia kolejnych postaci. A zatem spodziewajcie się ujrzeć u mnie kolejne "garbusy" :D

Mocowanie głowy pozwala im napewną ruchomość i można ustawiać je w różne pozy.  

Cheeky Pandas with a "panditude" :) 


I na koniec 2 grupowe zdjęcia :)



Już wkrótce nowe postacie do pokazania! :)

3 comments:

  1. Zabójcze te pandy :-) Świetne jest to mocowanie głowy, bo pozy, które przybierają nadają im charakteru :-)
    pozdrawiam :-)

    ReplyDelete
  2. Urocze ludziki. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :-).

    ReplyDelete

Share Your Love, Leave a Comment :)