What is this blog about? / O czym jest ten blog?

This blog is going to be my journey into a fabulous world of yarns, threads, fabrics, embroidery, cross stitch, hand and machine sewing, tatting and crocheting. It is my journey in eighty reels around the sewing world I have recently embarked on :) Adieu!

Ten blog jest moją pierwszą podróżą w bajecznie kolorowy świat ręcznych robótek, igieł, nici, szydełek, czółenek i szmatek. To tu chce pokazywać swoje pierwsze zmagania z igłą i szydełkiem, uczyć się nowych technik, realizować projekty, dzielić obserwacjami itp. Zamierzam bowiem udac się w podróż w 80 szpulek dookoła krawieckiego świata :)
Ahoj!

Monday, August 19, 2019

Królikowo - kurczakowy zawrót głowy :)

Wreszcie po miesiącach przypadkowego i totalnie bezstresowego dziergania, stadko  szydełkowych królików i kurczaków jest gotowe do eksportu do kraju :) Właściwie to wyruszyły już dziś do Polski z kurierem :) Chce je moja mama, chce je koleżanka, chcą je koleżanki dzieci... :) Mam nadzieję, że podbiją również polskie serca tak jak podbiły moje. Uwielbiam je robić, są takie uzależniające. Jak czipsy, nigdy nie kończy się na jednym. 

O tych królikach wspominałam już wcześniej przy okazji Wielkanocy tylko że w międzyczasie z 3 zrobiło się 7. Wiadomo przecież, że króliki mnożą się szybko :)


Mają specjalną moc - swoimi kolorami rozchmurzą każdego :) 


Leciutkie, mięciutkie, można je wszędzie ze sobą zabrać, schować do kieszeni, idealne do zabawy dla dziecka... Taki pocket buddy


Kolory w tych szydełkowych zabawkach można łączyć do woli. Moża bawić się barwami, zestawiać je kontrastowo lub zastosowac efekt ombre. 


Takie radosne, pozytywne szydełkowe stwory, nieprawdaż? :)

Ponieważ nie lubię wykonywać jednej i tej samej rzeczy po stokroć to każdy z królików jest  celowo inny, każdy ma swój charakter... Przy niektórych eksperymentowałam z technikami łączenia równych pasków, których uczyłam sie z YouTube.


Niektóre obrobiłam na biało bo podobały mi sie w takim wiosennym wydaniu...W bieli wydają mi się bardziej skandynawskie, nie wiem czemu. 


Zielono-różowy zawsze kojarzy mi się z wiosną, świeżym kwieciem ... To jeden z moich ulubionych. Obstawiam, że mama go zagarnie dla siebie :)


Podobnie jak ten fioletowo-zielony w białej oprawie... Jako jedyny z królików ma różowy nosek. Tak dla przekory.


Brązowy z ciepłymi barwami ombre od razu skradł moje serce...Chyba wykonam kiedys jego kopię dla siebie samej :)


Niebiesko-żółty to lato, słońce, woda... totalnie pozytywny gość


Przy robieniu tego zielonego inspirowałam się wiązanką kwiatów z kościelnego filaru :) Zachwyciła mnie kombinacja żółci, pomarańczu i fioletu w zielonej oprawie.


A teraz uwaga, z tej samej serii powstały również kurczaki...   Ta da! :D

Na biało, niczym jajko z żółtkiem ;)



 Totalnie na żółto z paseczkami na skrzydełkach :)


I na żółto ale z efektem ombre :)


No i jest jeszcze Tweety, nie tyle kurczak ile ptak, taki klasyczny, standardowy :) Chyba dobrze mu z oczy patrzy, co? :)



W przeciwieńtwie do innych zrobiłam go wyłącznie z bawełny która ma mega intensywne energetycznie kolory. Uwielbiam wyrazistość splotu jakie daje bawełna. Nie mogłam się z nim rozstać więc zostawiłam go dla siebie :)  F O R E V E R.





 Kurczakowe Trio :) Mega zółciutkie.


I wszystkie razem :)


Jak one patrzą z tego koszyka na człowieka!!! :D No weź wyjmij mnie! Pobaw się...


I na koniec zdjęcie klasowe :-))))


Tyle na dziś. Dziękuję. 
(Kurtyna)
:)

13 comments:

  1. Piękne prace ! Faktycznie ten brązowy królik ma coś w sobie :)

    ReplyDelete
  2. Wow!
    Obłędne piękności :-) Nie wiem czy umiałabym się zdecydować na jednego, bo każdy jest mega uroczy i wyjątkowy! Ale gdyby był mus to biało-czerwonego chętnie bym przygarnęła :-) i kurczaka biało-żółtego!
    pozdrawiam :-)

    ReplyDelete
  3. Cudne ! Te żywe, energetyzujące kolory to jest to !

    ReplyDelete
  4. Jest tak, jak napisałaś. Z każdym słówkiem Twym, opisującym gromadkę szydlaczków, się zgadzam. Zakochanam ja w tych króliczkach, a do zielono-różowego najmocniej zabiło moje serce. I w kurczakach dwóch: biało-żółtym i tym Twoim osobistym. Cudne one!
    :-))

    ReplyDelete
  5. Ile tu kolorów!!!! Mega kolorowy gang i super wyglądają razem w koszyku :)

    ReplyDelete
  6. Jaka wesoła gromadka kolorowych Uszaków. Zdjęcie klasowe wymiata!
    :)

    ReplyDelete
  7. Super są :) Bardzo mi się te Twoje zwierzaki podobają, faktycznie mają taki wyraz twarzy jakby mówiły: pobaw się ze mną :)

    ReplyDelete
  8. Piękne i bardzo kolorowe słodziaki! Moje serce podbiły, wiec na pewno podbiją serca rodziny i koleżanek 😊
    Pozdrawiam Alina

    ReplyDelete
  9. Co za paleta kolorów! Są przesłodkie! Nic dziwnego, że wszyscy je chcą :)

    ReplyDelete
  10. Ależ one są piękne!!! Zachwyciły mnie te króliczki i kurczaczki!!!Pozdrawiam:)

    ReplyDelete
  11. O tak, zakochać się można. Pierwszy raz takie widzę, pełnia radości. Patrzysz i czujesz coraz to większą dawkę radości. Absolutnie wspaniałe, radosne i nie dziwię się, że tyle osób chce je mieć przy sobie. <3 :)

    ReplyDelete

Share Your Love, Leave a Comment :)