What is this blog about? / O czym jest ten blog?

This blog is going to be my journey into a fabulous world of yarns, threads, fabrics, embroidery, cross stitch, hand and machine sewing, tatting and crocheting. It is my journey in eighty reels around the sewing world I have recently embarked on :) Adieu!

Ten blog jest moją pierwszą podróżą w bajecznie kolorowy świat ręcznych robótek, igieł, nici, szydełek, czółenek i szmatek. To tu chce pokazywać swoje pierwsze zmagania z igłą i szydełkiem, uczyć się nowych technik, realizować projekty, dzielić obserwacjami itp. Zamierzam bowiem udac się w podróż w 80 szpulek dookoła krawieckiego świata :)
Ahoj!

Sunday, January 24, 2016

Evergreen (2)

Przed świętami praktycznie nie miałam czasu na haftowanie świątecznych projektów stąd mój niedosyt w tym temacie. Za to teraz nadrabiam zaległości. W weekend przysiadłam i skończyłam biało-czarną sówkę, drugi kafelek 9-obrazkowej układanki :D 


Ogromnie mi się ta prosta paleta kolorów więc bardzo przyjemnie mi się wyszywa ten projekt. Szczególnie upodobałam sobie choinkową zieleń i czerwień.


A tymczasem na kanwie powstaje 3 obrazek. Widać już zaczątki choinki :)


Miłego tygodnia wszystkim :) i dzięki za pozostawione słowo :-*

14 comments:

  1. Wspaniała sówka, tak jak i pozostała część obrazka. Podziwiam Twój hafcik!

    ReplyDelete
  2. Im dłużnej patrzę na te cudowne, proste wzorki, tym bardziej jestem zachwycona !

    ReplyDelete
  3. Zauroczona jestem tym jelonkiem :)

    ReplyDelete
  4. Będzie miś! :)
    Ogromnie mi się podoba ten projekt :)

    ReplyDelete
  5. Świetnie się prezentują te zimowe obrazki na tym lnie.
    Bardzo mi się podoba!

    ReplyDelete
  6. Proste i piękne motywy w sam raz na naturalny len.

    ReplyDelete
  7. Sówka jest śliczna ale ten serduszkowy renifer jest cudny :).

    Ciekawa jestem pozostałych obrazków :).

    ReplyDelete
  8. Wesołego zająca,
    co śmieje się bez końca.
    Szczerbatego barana,
    co beczy od rana.
    Radości bez liku,
    pisanek w koszyku.
    I wielkiego lania w dniu mokrego ubrania!
    Marta z Rękodzielnika

    ReplyDelete
  9. Już jest pięknie, a jak skończysz, to będzie niesamowity obrazek :)

    ReplyDelete
  10. Uwielbiam takie proste wzory. Są bardzo urokliwie :)

    ReplyDelete

Share Your Love, Leave a Comment :)