What is this blog about? / O czym jest ten blog?

This blog is going to be my journey into a fabulous world of yarns, threads, fabrics, embroidery, cross stitch, hand and machine sewing, tatting and crocheting. It is my journey in eighty reels around the sewing world I have recently embarked on :) Adieu!

Ten blog jest moją pierwszą podróżą w bajecznie kolorowy świat ręcznych robótek, igieł, nici, szydełek, czółenek i szmatek. To tu chce pokazywać swoje pierwsze zmagania z igłą i szydełkiem, uczyć się nowych technik, realizować projekty, dzielić obserwacjami itp. Zamierzam bowiem udac się w podróż w 80 szpulek dookoła krawieckiego świata :)
Ahoj!

Saturday, October 31, 2015

Little witch Ep.3


 Ta! Ta! Tam! Cukierek albo psikus! 

Jak się okazuje nasza mała wiedźma Agatka i Czarny Kot maszerują dziarsko nie na księżyc ani na cmentarz ale do nawiedzonego domu :D (Iwona, praktycznie zgadłaś!)
Powodzenia im życzymy albowiem dziś jest prawdziwie noc duchów :)))) 


Nad tym klimatycznym domem spędziłam całe dwa dni budując go od podstaw, od pierwszego krzyżyka aż po ostatni backstitch :) opłacało się, bo dom wiele wnosi do całego projektu :)


Tak wygląda projekt na dzień dzisiejszy. Twardo dłubiemy xXx przez każdy wieczór, dzisiejszy również :)


A tak apropos domu, przypomniała mi się piosenka Budki Suflera Jest taki samotny dom - moja ulubiona od lat. Piękny tekst no i ten rockowy beat :)

HAPPY HALLOWEEN!!!!!

                        

10 comments:

  1. Piękny te wzór, klimat Prairie Schooler jest bardzo osobliwy ale i ciekawy.

    ReplyDelete
    Replies
    1. dziękuję :) wzorek jest rzeczywiście ciekawy, dużo się w nim będzie działo :) jestem fanką wszelkich wzorów Prairie Schooler'a :)

      Delete
  2. "nawiedzony dom
    ostateczny sąd
    nie ma nawet jak uciec stąd"
    Bardzo lubię wzorki tej firmy :) Ale tego wcześniej nie spotkałam i jestem bardzo ciekawa całości :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja również lubię i kolekcjonuję Schooler'owe karty :) zapraszam do zaglądania, bedę stopniowo ujawniać kolejne postacie obrazka

      Delete
  3. Do takiego strasznego domu po cukierki? Nawet gdyby sama krowa Milka mnie wołała i kusiła czekoladkami to bym nie poszła :D

    ReplyDelete
  4. Bardzo się cieszę, że byłam bliska prawdy :) Sam domek jest świetny, dymek z lewego komina w kształcie ducha bardzo mi się podoba !

    ReplyDelete
  5. A ja..niecierpliwie czekam na ostatnią odsłonę !
    Już teraz prezentuje się kapitalnie..aż się boję mysleć co będzie na finiszu :)
    Pozdrawiam ciepło:)

    ReplyDelete
  6. Jaki fajny, a zarazem "przerażający" haft ;).

    ReplyDelete

Share Your Love, Leave a Comment :)