What is this blog about? / O czym jest ten blog?

This blog is going to be my journey into a fabulous world of yarns, threads, fabrics, embroidery, cross stitch, hand and machine sewing, tatting and crocheting. It is my journey in eighty reels around the sewing world I have recently embarked on :) Adieu!

Ten blog jest moją pierwszą podróżą w bajecznie kolorowy świat ręcznych robótek, igieł, nici, szydełek, czółenek i szmatek. To tu chce pokazywać swoje pierwsze zmagania z igłą i szydełkiem, uczyć się nowych technik, realizować projekty, dzielić obserwacjami itp. Zamierzam bowiem udac się w podróż w 80 szpulek dookoła krawieckiego świata :)
Ahoj!

Thursday, October 29, 2015

A little witch... Ep.2


Mała wiedźma (ochrzczona w poprzednim postcie przez Pieguchę Agatką) ma już dwóch towarzyszy - Czarnego Kocura i łypiące pomarańczowym okiem Sowiszcze :D
 
Pytanie tylko gdzie oni podążają?
Zgadniecie?
 
cdn...

11 comments:

  1. Replies
    1. oj nie, nie będzie to księżyc :P ale księżyc będzie niemym świadkiem :D

      Delete
  2. Zdecydowanie do jakiejś opuszczonej chałupy... :) No, może ewentualnie na cmentarz :)
    Aha, zauważyłaś w moim poście, że mam wełenkę Debbie Bliss. Wyobraź sobie, że kupiłam ją.. w second handzie ! Oczywiście zdawałam sobie sprawę, że to jest dobra wełna, ale nie wiedziałam że aż tak :) Niestety był tylko jeden moteczek :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. już już chciałam krzyknąć "bingo!" ale podałaś dwie odpowiedzi ;P hi hi

      co do włoczek Debbie Bliss to są one często reklamowane w brytyjskich magazynach dla dziewiarek i uchodzą za pierwszą ligę wśród włóczkowych firm. oczywiście jak można się spodziewać cena też jest pierwszo-ligowa. ktokolwiek oddał tę włóczkę do dziadexu zapewne o tym nie wiedział :P :)

      Delete
  3. Na sabat czarownic może. Albo cmentarz.. w każdym razie na pewno w jakieś straszne miejsce ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. och cmentarza mi brakuje w tym projekcie, choćby jednego nagrobka
      ale mam inne halloween'owe projekty na kolejne lata więc sobie ten brak wynagrodzę :)

      Delete
  4. Oni podążają tam, gdzie ja nigdy nie chciałabym się znaleźć, nawet w doborowym towarzystwie :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. e tam, e tam :P toż to sama przygoda :D

      Delete
    2. ...od wszelakich złych przygód racz nas zawsze wybawiać...
      :D

      Delete
  5. Na grzyby? albo do szkoly? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. no gdzie do szkoły :P to już może raczej na grzyby he he

      Delete

Share Your Love, Leave a Comment :)