What is this blog about? / O czym jest ten blog?

This blog is going to be my journey into a fabulous world of yarns, threads, fabrics, embroidery, cross stitch, hand and machine sewing, tatting and crocheting. It is my journey in eighty reels around the sewing world I have recently embarked on :) Adieu!

Ten blog jest moją pierwszą podróżą w bajecznie kolorowy świat ręcznych robótek, igieł, nici, szydełek, czółenek i szmatek. To tu chce pokazywać swoje pierwsze zmagania z igłą i szydełkiem, uczyć się nowych technik, realizować projekty, dzielić obserwacjami itp. Zamierzam bowiem udac się w podróż w 80 szpulek dookoła krawieckiego świata :)
Ahoj!

Wednesday, October 28, 2015

A little witch... Ep. 1


A little witch I wished to stitch ... :)

 -Halloween-
- jedni je uwielbiają, inni nienawidzą.
Tematyka halloween'owa w hafcie, do tej pory mi obojętna, wciągnęła mnie w tym roku :)
Trochę późno zaczęłam ale przynajmniej będę cieszyć się wyszywaniem czegoś jesiennego.
 
Kto zgadnie jaki to wzorek? :P
 
Ciąg dalszy nastąpi...

11 comments:

  1. Hmmm, mnie ta heksa bardziej przypomina Agatke na drodze z polskiego znaku drogowego:)
    Prairie Schooler?

    ReplyDelete
    Replies
    1. A idź Piegucha, nie dasz innym zgadnąć! lol
      Może ta heksa to właśnie Agatka :D wiesz, prowadzi podwójne życie he he

      Delete
    2. wycieczkę do Cmentarzowic Dolnych :)

      Delete
    3. Eeee, mam obok bloku, z pieknym widokiem w swieto zmarlych:)

      Delete
  2. Ciekawy hafcik. Pozdrawiam serdecznie:)

    ReplyDelete
  3. Samego Halloween nie lubię, jakoś mnie nie wciągnęło to "święto". Co do haftów w tej tematyce to zupełnie mi nie przeszkadzają...lubię wiedzmy/czarownice, a ta jest całkiem sympatyczna :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. ... bo to Agatka, wiedźma Agatka (Piegucha ją tak ochrzciła :P )

      ps. nie mów nikomu ale wydaje mi się, że Piegucha sama jest wiedźmą :P

      Delete
    2. Hmmm, dopiero teraz doczytalam. Wydalo sie czy co? :P

      Delete

Share Your Love, Leave a Comment :)