What is this blog about? / O czym jest ten blog?

This blog is going to be my journey into a fabulous world of yarns, threads, fabrics, embroidery, cross stitch, hand and machine sewing, tatting and crocheting. It is my journey in eighty reels around the sewing world I have recently embarked on :) Adieu!

Ten blog jest moją pierwszą podróżą w bajecznie kolorowy świat ręcznych robótek, igieł, nici, szydełek, czółenek i szmatek. To tu chce pokazywać swoje pierwsze zmagania z igłą i szydełkiem, uczyć się nowych technik, realizować projekty, dzielić obserwacjami itp. Zamierzam bowiem udac się w podróż w 80 szpulek dookoła krawieckiego świata :)
Ahoj!

Thursday, August 07, 2014

Tonight


Tonight in da house ...

Donoszę, że dziś wieczorem, u mnie robótkowo. Druty, szydełko, włóczka, cider z lodem i filmy.
Pełnia szczęścia :)
Nocne Marki, jakie macie plany na dzisiejszy wieczór?

12 comments:

  1. Takie wieczory to ja tez lubie, pozdrawiam:)

    ReplyDelete
  2. Ale zestaw :) Ja miałam prucie wieczorne :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. ojej :) no ale coś dla osłodzenia tego prucia to miałaś? :) jakiś drink czy co?

      Delete
  3. Replies
    1. Simple pleasures, jak to sie mówi
      Warto cieszyć się każdą miłą chwilą :)

      Delete
  4. Dopiero wpisałąm komentarz pod postem o przyborniku i już mogę go ponownie podziwiać :)

    ReplyDelete
  5. Mój miły wieczór z robotką trwał tylko do 22.00, a później musiałam gnać do łóżeczka, bo rano trzeba wstać do pracy.. bbbuuu :(
    Ale w dzisiaj piątek - posiedzę dłużej!!! :)

    ReplyDelete
  6. Życzę Ci kolejnych takich wieczorów w ilości hurtowej!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha ha przy hurtowej ilości takich wieczorów szybko zostanę alkoholikiem ;) no chyba, że to będzie herbata :D

      Delete

Share Your Love, Leave a Comment :)