What is this blog about? / O czym jest ten blog?

This blog is going to be my journey into a fabulous world of yarns, threads, fabrics, embroidery, cross stitch, hand and machine sewing, tatting and crocheting. It is my journey in eighty reels around the sewing world I have recently embarked on :) Adieu!

Ten blog jest moją pierwszą podróżą w bajecznie kolorowy świat ręcznych robótek, igieł, nici, szydełek, czółenek i szmatek. To tu chce pokazywać swoje pierwsze zmagania z igłą i szydełkiem, uczyć się nowych technik, realizować projekty, dzielić obserwacjami itp. Zamierzam bowiem udac się w podróż w 80 szpulek dookoła krawieckiego świata :)
Ahoj!

Sunday, March 17, 2013

Na drewnie haftowane

Krótki przerywnik sobie zrobiłam w robieniu na drutach :) Wyszyłam różyczkę na drewnianym breloczku - dodatek do najnowszego numeru Cross Stitchera :) Subskrypcja przyszła w piątek, zaczęłam wyszywać po pracy a w sobotę już skończyłam wzorek.
Skusiły mnie te piękne żywe kolorki oraz chęć spróbowania wyszycia xxx na drewnie 




Jak haftuje się na drewnie? hmmm, twardo i sztywno, na pewno trudniej wiąże się supełki no i trzeba wyszywac 4 nitkami aby nie było drewnianych prześwitów.
W miedzyczasie ukończyłam trzecią skórkę jajkową:


I zabrałam się za kolejną:


Chciałabym jeszcze zdążyć przed wielkanocą z moimi karteczkowymi hafcikami (ufoki z zeszłego roku) ale wielkanoc na prawdę zbliża sie już wielkimi krokami i być może znowu ufoczki przeleżą kolejny rok. Póki co nadal jajkowo i bombkowo u mnie.
Pozdrawiam i dziękuję za pozostawione komentarze.

12 comments:

  1. drewniany brelok boski, świetny pomysł

    ReplyDelete
  2. Kolorki śliczne - przywołają może w końcu wiosnę :)

    ReplyDelete
  3. pierwszy raz widziałam haft na drewnie.Nie wiedzialam,że tak można:)

    ReplyDelete
  4. Fajny efekt na tym drewienku - śliczne kolory!

    ReplyDelete
  5. Fantastyczny breloczek:) piekne kolorki:) Sweterki na jajeczka rownie piekne:)
    pozdrawiam niebiesko:)

    ReplyDelete
  6. Ale swietny dodatek do CS! Chyba tez sie skusze:) Tylko wzorek nieco badziewny:(

    ReplyDelete
  7. Fajny breloczek. Ciekawe czy też dostanę z prenumeratą :)
    Śliczne skórki!

    ReplyDelete
  8. Breloczka zazdroszczę, chętnie spróbowałabym takiego haftu, bo bardzo lubię surowe drewno jako tworzywo. Motyw też taki "mojowy" :) Wszystko piękne u Ciebie, kolory - bajka, jak to zwykle u Ciebie :)

    ReplyDelete
  9. Uwielbiam Twojego bloga, jest taki barwny.

    ReplyDelete
  10. Prześliczny breloczek. Kolorki faktycznie super :).

    Ja w końcu przypomniałam sobie jak się robi na drutach ale do Ciebie mi jeszcze baaaaaaaaaardzo daleko :).

    ReplyDelete
  11. Bardzo ładny breloczek :) A jak wygląda lewa strona? Jest czymś zasłonięta lewa strona haftu?

    ReplyDelete
  12. Piękne prace! zapraszam do mnie po wyróżnienie: http://wdeszczowydzien.blogspot.com/2013/04/wyroznienie-moje-pierwsze-wyroznienie.html
    pozdrawiam Urszula - W deszczowy dzień

    ReplyDelete

Share Your Love, Leave a Comment :)