What is this blog about? / O czym jest ten blog?

This blog is going to be my journey into a fabulous world of yarns, threads, fabrics, embroidery, cross stitch, hand and machine sewing, tatting and crocheting. It is my journey in eighty reels around the sewing world I have recently embarked on :) Adieu!

Ten blog jest moją pierwszą podróżą w bajecznie kolorowy świat ręcznych robótek, igieł, nici, szydełek, czółenek i szmatek. To tu chce pokazywać swoje pierwsze zmagania z igłą i szydełkiem, uczyć się nowych technik, realizować projekty, dzielić obserwacjami itp. Zamierzam bowiem udac się w podróż w 80 szpulek dookoła krawieckiego świata :)
Ahoj!

Sunday, February 03, 2013

*Simply Knitting - ptaszki wiosenne*

Witajcie. 
Nie mam dziś nic nowego do pokazania bo na bombki w tym tygodniu nie miałam czasu gdyż wciągnęły mnie na dobre stemple wielkanocne i robienie kartek (zapraszam na drugiego bloga, TU - klik!). Ale śpieszę do Was z nowinkami gazetowymi :) Uwaga, dziewczyny mieszkające w UK (oraz te które mają dostep do angielskojęzycznych gazetek) W najnowszym magaznie Simply Knitting oprócz fajnej kociej taśmy mierniczej....


Znalazł się również projekt z tymi oto cudnymi ptaszkami wiosennymi, w których zakochałam się od pierwszego zobaczenia :) Ach, muszę spróbować je zrobić! Szczygieł, "robin" i sikorka podbiły moje serce!






Poza tym lubię gdy w magazynach są wzorki Fair isle - można wykorzystać je do bombek, haftów lub wzorów na swetry, rękawice i szaliki :)


Pędźcie szybko do sklepu, jeśli marzy Wam się takie ogrodowe bractwo! :)

6 comments:

  1. Piękności, a robin to chyba rudzik ;)

    ReplyDelete
  2. kocia miarka @_@
    ale cudoooooo

    ReplyDelete
  3. Ptaszki śliczne!
    jak je wydziergasz to od razu poproszę o fotorelację :)
    pozdrawiam

    ReplyDelete
  4. Kocia miarka jest super! Ja też ostatnio myślałam o szydełkowych lub drutowych ptaszkach. Ale te to są dla zaawansowanych dziewiarek :) Śliczne!

    ReplyDelete
  5. O rajuniu, jakie cudne te ptaszkiiiiiii! I po co Ty je pokazałaś?! Na moja zgubę oczywiście :))) No bo już jestem chora i to chyba nieuleczalnie :(

    ReplyDelete
  6. Ale piękne ptaszorki, jak żywe!!!! Oj marzy się......takie ogrodowe bractwo-ptactwo:))

    ReplyDelete

Share Your Love, Leave a Comment :)