What is this blog about? / O czym jest ten blog?

This blog is going to be my journey into a fabulous world of yarns, threads, fabrics, embroidery, cross stitch, hand and machine sewing, tatting and crocheting. It is my journey in eighty reels around the sewing world I have recently embarked on :) Adieu!

Ten blog jest moją pierwszą podróżą w bajecznie kolorowy świat ręcznych robótek, igieł, nici, szydełek, czółenek i szmatek. To tu chce pokazywać swoje pierwsze zmagania z igłą i szydełkiem, uczyć się nowych technik, realizować projekty, dzielić obserwacjami itp. Zamierzam bowiem udac się w podróż w 80 szpulek dookoła krawieckiego świata :)
Ahoj!

Tuesday, January 01, 2013

***Bombki skandynawskie: 51, 52, 53/55. Nadrabiam zaległości***

Ufff, ależ mi się zaległości blogowych narobiło! Fiu! Fiu!
Jestem. Wróciłam. Byłam w Polsce świetować z rodziną w domu. Odświętne 7 dni poprzedzone pośpiechem, pakowaniem się i wylotem. Nie było jak robić zdjęcia choince, bombkom, dekoracjom. Stąd też zaległości w blogowaniu. Już nadrabiam. Pokazuję kolejne 3 kule norweskie :)


 ("Angel with Candle" 51/55)

 ("Christmas Light" 52/55)

("The Light of the Three Holy Kings 53/55)

Bombki o przewodniej tematyce światła - brały udział w procesji blogowej u Audrey Ecletic i idealne wpasowały sie tematycznie na Dzień Świętej Łucji, który świętowałam na swoim angielskojęzycznym blogu - KLIK!

Dwie ostatnie bombeczki z całego projektu i zdjęcia choinki ubranej w kule już w następnym blogowym post-cie :)

5 comments:

  1. Kolejne cudne bombki.
    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!

    ReplyDelete
  2. Prześliczne bombeczki!
    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!
    Czekam na zdjęcie choinki!!!

    ReplyDelete
  3. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :) Czekam na zdjęcie choinki ubranej w te wszystkie bombeczki :)

    ReplyDelete
  4. Bardzo ładne! Już jestem ciekawa jak wygląda choinka z wszystkimi zrobionymi przez Ciebie bombkami;-) Widok musi być imponujący!
    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku! :)

    ReplyDelete
  5. Bardzo mi się te bombki podobają, są po prostu przecudne :)

    ReplyDelete

Share Your Love, Leave a Comment :)