What is this blog about? / O czym jest ten blog?

This blog is going to be my journey into a fabulous world of yarns, threads, fabrics, embroidery, cross stitch, hand and machine sewing, tatting and crocheting. It is my journey in eighty reels around the sewing world I have recently embarked on :) Adieu!

Ten blog jest moją pierwszą podróżą w bajecznie kolorowy świat ręcznych robótek, igieł, nici, szydełek, czółenek i szmatek. To tu chce pokazywać swoje pierwsze zmagania z igłą i szydełkiem, uczyć się nowych technik, realizować projekty, dzielić obserwacjami itp. Zamierzam bowiem udac się w podróż w 80 szpulek dookoła krawieckiego świata :)
Ahoj!

Sunday, August 28, 2011

Wczesne święta :)

Witajcie :)
Moje kolejne dwie ukończone karteczki z hacikami w stylu skandynawskim :) Obydwie kombinowane z istniejących wzorków z dodatkiem własnych :)




Wzór samej choinki pochodzi z bloga Aurelle. Literki, ramkę i "płatki" śniegu dorobiłam sama.

 I "Recyklingowa" ze skrawkiem płótna :)




i dwie obok siebie :)


Czas na Twórczy Weekend i pochwalenie się swoją twórczością z tygodnia :) Zapraszam wszystkich, którzy chcą się pochwalić swoimi talentami :)  KLIK To już 13-sta edycja zabawy.

Ps. Dziękuję wszystkim, którzy pozostawili mile słowa pod moim poprzednim postem :) Dodajecie mi skrzydeł do dalszego tworzenia! :) :* 

9 comments:

  1. Marta szalejesz!!! w sierpniu?!?! piekne sa! drugi wzorek jest przecudny!

    ReplyDelete
  2. O tak! Ta kombinowana powaliła mnie na kolana :)

    I są reniferki!!!

    ReplyDelete
  3. Karteczki są śliczne. Skąd masz takie ciekawe schematy? Szukałam w sieci podobnych ale niestety z marnym skutkiem :(

    ReplyDelete
  4. Paulisia, no mówiłam, że ja pierwsza w tym roku zaczęłam robić świąteczne :) ale to dlatego, że mam dużo upatrzonych projektów i chcę zdążyć przynajmniej z większością :)

    Anja, dziękuję. Reniferki są, ale te co prawda niehaftowane, te wyszywane też się pojawią :)

    Asia3city, dziękuję :)

    Aeljot, dziękuję :) moje schematy pochodzą z internetu, głównie z zagranicznych stron - picasa, blogi, fora hafciarskie, chomikuj.pl i cześć z gazetek. dla szukania tego typu wzorków polecam szczególnie blogi francuskie.

    ReplyDelete

Share Your Love, Leave a Comment :)