What is this blog about? / O czym jest ten blog?

This blog is going to be my journey into a fabulous world of yarns, threads, fabrics, embroidery, cross stitch, hand and machine sewing, tatting and crocheting. It is my journey in eighty reels around the sewing world I have recently embarked on :) Adieu!

Ten blog jest moją pierwszą podróżą w bajecznie kolorowy świat ręcznych robótek, igieł, nici, szydełek, czółenek i szmatek. To tu chce pokazywać swoje pierwsze zmagania z igłą i szydełkiem, uczyć się nowych technik, realizować projekty, dzielić obserwacjami itp. Zamierzam bowiem udac się w podróż w 80 szpulek dookoła krawieckiego świata :)
Ahoj!

Monday, August 22, 2011

No to co? Wesołych Świąt...Skandynawskich! :D

Jak widać w tym roku podchodzę do tematyki bożonarodzeniowej o wiele wiele wcześniej niż zwykle i w sumie to mam to gdzieś, że do świąt jest jeszcze parę miesięcy, ja już wyszywam sobie świąteczne wzorki :P A to wszystko dlatego, że mam kilka upatrzonych projektów na te święta i fajnie byłoby zdążyć ze wszystkimi :-) Na dodatek w gazetkach hafciarskich zaczynają się już pojawiać nowe projekty świateczne na ten rok i znając życie na pewno upatrzę sobie coś kolejnego :)

W tym roku postawiłam na tematykę skandynawską i takim właśnie klimacie bedą moje święta. A więc biel, czerwień i niebieski w roli głównej, w połączeniu z prostymi ludowymi motywami. 
Moją pierwszą ekspresją skandynawskiego stylu jest seria 6 karteczek o charakterze sampler'owym :) Wzory pochodzą z magazynu Cross Stitch Card Shop, 2010. Wzorki sa proste, symetryczne, z przyjemnością mi się je wyszywało :)






i karteczki grupowo:



A tak wyglądają w komplecie :)


Zawiedzeni? Nie ma skandynawskich reniferów? Nie martwcie się! :P Pojawią się w kolejnej turze nordyckich karteczek :)

Zapraszam do siebie na Twórczy Weekend - część 12! - KLIK  Kto sie pochwali świeżymi pracami? :) Linkowanie przez cały pn i wt!

A tymczasem ja spadam do wyrka :P Pozdrawiam i miłego dnia życze :) Dziękuję wszystkim za pozostawione słowo x x x

19 comments:

  1. Bardzo mi się podobają te hafty i pomysły na kartki. :-) Też chciałabym już zacząć haftować świąteczne wzorki ale niestety czeka coś ważniejszego do xxx.

    ReplyDelete
  2. ojej jakie ładne :) już za tydzień wybieram się na wymarzony urlop do Norwegii (hura). Twoje karteczki i wyjazd na pewno będą dla mnie inspiracją na czas pourlopowy :)

    ReplyDelete
  3. Swietna seria,teraz czekam na reniferki :P

    ReplyDelete
  4. Cudne te hafty! I ja się wcale nie śmieję z tak wczesnego myślenia o świętach, po prostu robótkowo nie da się inaczej :)) U mnie na razie króluje jesień, ale też już wybieram pierwsze bożonarodzeniowe wzory :)

    ReplyDelete
  5. już Ci pisałam, że kartki boskie:))
    ale Ci napiszę jeszcze raz:)) fajnie fajnie

    ReplyDelete
  6. Przepiękne hafty:) Czyli widzę, że jeśli chodzi o tematykę świąteczną w sierpniu, to nie tylko ja tak mam :) To co? W listopadzie ozdoby na wielkanoc?? :)
    Pozdrowienia z Norwegii

    ReplyDelete
  7. Naprawdę świetne, tylko jeszcze lato a tu już zimą powiało- też uwielbiam święta :) jednak cieszę się jeszcze słóńcem

    ReplyDelete
  8. Jakie sliczne te karteczki:))Niecierpliwie czekam na nastepne Norweskie obrazki badz kartki:))
    Pozdrawiam Asia

    ReplyDelete
  9. Piękne karteczki, chyba od września też coś świątecznego powoli zacznę robić:)

    ReplyDelete
  10. Śliczne karteczki. Uwielbiam takie wzory.

    ReplyDelete
  11. To faktycznie Twoja świąteczna bomba szybko poszla w górę ;)
    Tym bardziej ciekawa jestem Twoich robótkowych świątecznych planów.
    Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  12. Droga Titanio (cóż za fantastyczne imię!!!) czy może znasz jakąś książkę w której będą małe elementy do wyszywania?Np. korony? Właśnie zamawiam książki w norweskiej księgarni i jest tam ogromny wybór książek w tym po angielsku??

    Z góry dziękuję za pomoc:*

    ReplyDelete
  13. Super! A zdradź mi proszę, czym przykleiłaś hafciki? Ja do tej poty wkładałam w ramki, ale te twoje świetnie wyglądają!

    ReplyDelete
  14. Karteczki śliczne, ale robienie ich w środku lata to okrucieństwo :/

    http://anek73.blox.pl

    ReplyDelete
  15. Wcześnie zaczęłaś, ale to dobry sposób ,żeby ze wszystkim zdążyć:)

    ReplyDelete
  16. Cudne, a jakie pracowite... no i kojarzą się z północną Europą, faktycznie odczułam brak reniferków...

    ReplyDelete
  17. Ehhh....a to mi się ,do świąt zatęskniło ;)
    Więcej takich postów...i znowu we wrześniu ,zacznę kolę słuchać;)
    Jestem niepoprawną święto- maniaczką...więc Twoje karteczki...ogromnie mnie zauroczyły:)
    Cuda:)
    Uściski zasyłam:)
    Kasia

    ReplyDelete

Share Your Love, Leave a Comment :)