What is this blog about? / O czym jest ten blog?

This blog is going to be my journey into a fabulous world of yarns, threads, fabrics, embroidery, cross stitch, hand and machine sewing, tatting and crocheting. It is my journey in eighty reels around the sewing world I have recently embarked on :) Adieu!

Ten blog jest moją pierwszą podróżą w bajecznie kolorowy świat ręcznych robótek, igieł, nici, szydełek, czółenek i szmatek. To tu chce pokazywać swoje pierwsze zmagania z igłą i szydełkiem, uczyć się nowych technik, realizować projekty, dzielić obserwacjami itp. Zamierzam bowiem udac się w podróż w 80 szpulek dookoła krawieckiego świata :)
Ahoj!

Saturday, August 13, 2011

Ślubny sampler. Zawieszka.


Nareszcie udało mi sie ukończyć kolejne ufo! :D Tym razem jest to zawieszka o tematyce ludowej będąca ślubnym samplerkiem. Tak naprawdę w oryginale to miała być kartka z haftowanym motywem ale postanowiłam przerobić ją na coś bardziej "użytecznego" :D Samplerek haftowałam z myślą o mojej siostrze ciotecznej, która zawarła w tym roku sakrament małżeństwa. Wzór haftu pochodzi z mojej ulubionej książki autorstwa Joan Elliott "Cross stitch greeting cards. 70 Stunning designs for every ocassion". To już trzeci motyw jaki wyhaftowałam z tej książki. Kolory samplerka tak jak w oryginale, napis spersonalizowany, dużo francuskich węzełków. Zawieszka ma skoordynowaną kolorystycznie wstążeczkę i tył z tkaninki w krateczkę :) Kocham takie folkowe klimaty :D


Zawieszka ma ten sam schemat i zbliżony rozmiar do mojej poprzedniej zawieszki Home Sweet Home :D


Piątek, sobota i niedziela i pn to na moim głównym blogu czas na Twórczy Weekend (edycja 11-sta). Zapraszam, wszystkich, którzy chcą się pochwalić swoimi pracami :D

21 comments:

  1. jak widać bardzo pracochłonny.Motywy ludowe są fajne.A ten sampler to ma jakieś przeznaczenie,czy też jego jedynym zadaniem jest wisieć i wyglądać? ;).Sorry musiałam o to zapytać,bo mnie to nurtowało od jakiegoś czasu.

    ReplyDelete
  2. samplery zawsze zajmują dużo czasu ze względu na to, że mają wiele szczegółów. sampler można oprawić w ramkę jak normalny obrazek albo przerobić na zawieszkę lub na jakąś inna formę użytkową. ma głównie funkcje dekoracyjną i upamiętniającą :)jego głównym zadaniem jest zachwycać :D

    ReplyDelete
  3. To spełnił swoje zadanie mnie zachwycił, lubię takie klimaty :)

    ReplyDelete
  4. Motyw wspaniały, wykonanie staranne-podziwiam:) poza tym uwielbiam folk

    ReplyDelete
  5. Świetne kolorki ma to ufo :)
    Takie wzorki to albo takie odcienie różu, albo niebieskości.

    ReplyDelete
  6. Śliczna poduszeczka. Też lubię takie motywy.

    ReplyDelete
  7. Uroczy samplerek:))Pozdrawiam Asia

    ReplyDelete
  8. Piękny sampler upamiętniający ważne wydarzenie :))

    ReplyDelete
  9. Oj jak mi się podobają te ludowe motywy!!!! :D
    I jeszcze w takich pięknych kolorkach :))) No po prostu cudeńko :)

    ReplyDelete
  10. Zawieszka jest śliczna i mój ulubiony kolor - pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  11. ło matko, ile to roboty, podziwiam...

    ReplyDelete
  12. Piękny samplerek i jakże wymowny :)
    Po`drawiam.

    ReplyDelete
  13. To jest piękne!!!
    Dla mnie ,,wytęż wzrok,, ... chętnie bym takie cudeńko zrobiła ale .... :)

    ReplyDelete
  14. Piękny sampler... Bardzo podoba mi się krój alfabetu :)

    ReplyDelete
  15. czy ja się nie powtarzam ? Rewelacja!!!!!

    ReplyDelete
  16. jestem zauoroczona

    sliczny sampler piekne kolorki

    ReplyDelete

Share Your Love, Leave a Comment :)