What is this blog about? / O czym jest ten blog?

This blog is going to be my journey into a fabulous world of yarns, threads, fabrics, embroidery, cross stitch, hand and machine sewing, tatting and crocheting. It is my journey in eighty reels around the sewing world I have recently embarked on :) Adieu!

Ten blog jest moją pierwszą podróżą w bajecznie kolorowy świat ręcznych robótek, igieł, nici, szydełek, czółenek i szmatek. To tu chce pokazywać swoje pierwsze zmagania z igłą i szydełkiem, uczyć się nowych technik, realizować projekty, dzielić obserwacjami itp. Zamierzam bowiem udac się w podróż w 80 szpulek dookoła krawieckiego świata :)
Ahoj!

Sunday, June 05, 2011

Dla mamy

Oprócz zakładki z wcześniejszego postu, wyhaftowałam dla mojej mamy równiez karteczkę :) Mama lubi róże toteż takowy własnie motyw wybrałam do wyhaftowania. Płotno: evenweave. Wzór pochodzi z magazynu Card Shop Issue 76 January/February. Dodatkowe elementy: złota metaliczna mulina (horror hafciarek :P), koraliki i węzełki typu French knot. Napis został wyhaftowany mini-krzyżykami, jedno włokienko płotna, jeden krzyżyk.


I jeszcze małe ogłoszenie do wszystkich odwiedzających tę stronkę :) U mnie na głównym blogu Titania's Planet zapoczątkowałam weekendową zabawę w podlinkowanie - Twórczy Weekend. Zajrzyjcie i podlinkujcie swoje weekendowe projekty. Jest okazja przyłaczyć się i pokazać swoją twórczość światu :) Zapraszam serdecznie!


9 comments:

  1. Piękna kartka, mama pewnie zachwycona! Ja jakoś nigdy nie mogę się zmobilizować do wyszywania kartek;))

    ReplyDelete
  2. Pięknie wyszła ta karteczka, tylko dlaczego napis po angielsku, skoro mama Polka? :P

    ReplyDelete
  3. Basia, dziękuję :) mnie kartki lepiej mobilizują niż duże projekty bo można je szybciej ukończyć

    Orin, dzięki, nic na to nie poradzę, taki design, ja wszystkie mam po angielsku, a na przerobienie wzoru (i to na evenweave'ie) się narazie nie odważam. wiec wzór wyszyłam taki jak w oryginale :)

    ReplyDelete
  4. Podoba mi się twoje dopracowanie każdego elementu :).
    A co do metalizowanych nici, ja je uwielbiam (można je łatwo poskromić). W najbliższym czasie zacznę projekt z ich dużą ilością, także kolorystyczną.

    ReplyDelete
  5. Bardzo mi sie podoba,piekny motyw roz.

    ReplyDelete
  6. Przepiękna, każdy detal dopieszczony, i te koraliki. Mamie z pewnością się spodoba :)

    ReplyDelete
  7. wow! this is stunning! well done

    ReplyDelete
  8. Piękny hafcik - motyw rewelacyjny - pozdrawiam :)

    ReplyDelete

Share Your Love, Leave a Comment :)