What is this blog about? / O czym jest ten blog?

This blog is going to be my journey into a fabulous world of yarns, threads, fabrics, embroidery, cross stitch, hand and machine sewing, tatting and crocheting. It is my journey in eighty reels around the sewing world I have recently embarked on :) Adieu!

Ten blog jest moją pierwszą podróżą w bajecznie kolorowy świat ręcznych robótek, igieł, nici, szydełek, czółenek i szmatek. To tu chce pokazywać swoje pierwsze zmagania z igłą i szydełkiem, uczyć się nowych technik, realizować projekty, dzielić obserwacjami itp. Zamierzam bowiem udac się w podróż w 80 szpulek dookoła krawieckiego świata :)
Ahoj!

Sunday, June 13, 2010

Nelson & Tibbs ukończony!

Jupi! Ukończyłam wczoraj wieczorem hafcik z kotem Nelsonem i ptaszkiem Tibbs-em. Karteczkę ostemplowałam od zewnątrz i wewnątrz kocimi stempelkami i podarowałam jako dodatek do prezentu dla mamy tżta - miłośniczki kotów. Karteczka bardzo się spodobała i zaraz wylądowała na honorowym miejscu na kominku ;) Zamiast słów With love from ... Nelson and Tibbs wyhaftowałam nasze imiona ;) żeby było bardziej osobiście :P



No to jedno ufo z głowy. Został mi jeszcze wcześniej wspomniany zawijaskowy ipod case ale to już pikuś :P mały projekt, który wykończę dla rozrywki na tygodniu :) A w miedzyczasie wziełam się za mój pierwszy duuuży zaawansowany projekt (brzoskwiniowa róża dla mamy, już wiem, że wspaniale się zgra z kolorem ścian) i to na tkaninie evenweave. Evenweave ma piękną lnianą regularną strukturę bez tych kwadracików i dziurek co klasyczna aida, ale liczenie krzyżyków na nim jest koszmarem. Na dodatek schemat krzyżykowy  mam rozparcelowany na dwie duże karty w kolorze biało czarnym z tysiącami oznaczeń. W oczach się mieni, że olaboga! He he he, w co ja sie wpakowałam! :P :D No ale kiedyś trzeba było zacząć coś większego :) Życzcie mi cierpliwości :P

ps. schemat do Nelsona i Tibbsa wrzucę dla Was w bliskiej przyszłości bo aktualnie nie mam dostępnego skanera.

20 comments:

  1. sliczny obrazek jest!! bardzo mi sie podoba ;)

    ReplyDelete
  2. fajna karteczka, bardzo przyjemnie się na nią patrzy. A stemplowe łapki urocze:)

    ReplyDelete
  3. suuuper!!!
    życzę cierpliwości i wytrwałości i czekam na efekt, bo brzmi ciekawie :D

    ReplyDelete
  4. Ślicznie karteczka wyszła!!!
    Żałuję, że już "krzyżyków" kompletnie chce mi się robić, bo urocze są, ale gały mi "poleciały" przez te hafciki...
    A propos ufo,... chcesz zobaczyć rekordową ilość takowych?, wpadnij do mnie Martuniu, nie zawiedziesz się na bank!!! ;)

    ReplyDelete
  5. śliczna ta Twoja karteczka, gdy się na nią spojrzy po prostu nie można się nie uśmiechnąć!!!Gratuluję ukończenia tego projektu!;)

    ReplyDelete
  6. Piękna karteczka ! Prześliczna wręcz ! lubię takie wesołe wzory :) Sama mam już kilka na oku,ale jak na razie szydełko wygrywa ;) Pozdrawiam cieplutko :)

    ReplyDelete
  7. karteczka jest świetna, taka optymistyczna. Szkoda,że nie jest dla mnie :D

    ReplyDelete
  8. jakie świetne to Twoje ufo :)
    tylko dlaczego tam jest Marta a nie Agata?? :)

    ReplyDelete
  9. Karteczka jest cudna :).
    Ciekawa jestem nowego projektu :).

    ReplyDelete
  10. Piekna karteczka. Jestem pod wrazeniem wszystkich Twoich prac :).

    ReplyDelete
  11. piekna karteczka i cudny hafcik!!!!:)

    ReplyDelete
  12. Slodki obrazek, napewno sie podobal :)

    ReplyDelete
  13. Obrazek swietny, lubie takie pomyslowe prezenty.
    Zycze duuzo cierpliwosci z nowym projektem.
    Pozdrawiam.
    ps.bardzo podoba mi sie nazwa bloga

    ReplyDelete
  14. Paulisia, dziękuję :*

    Kreativeberg, danke schon :)

    kirke-kasia, równiez dziękuje, ja równiez lubię te stempelkowe kocie łapki ;)

    kachasek, dzięki :*

    dagetArt, równiez dziękuję :*

    Anya, dzieki kochana, mam nadzieje, że jeszcze ujrzę kiedyś Twoje krzyżyki :) a czy ty przypadkiem nie masz przechowalni UFO? :P moje ufa mnie troche denerwują, nie chce mi sie ich wykonczyć a z drugiej strony mam wyrzuty, że biorę się za nowy projekt a nie wykanczam starego

    Angella, dzięki, tak Nelson jest b. sympatyczny :)

    Bovary, witam u mnie, dziękuję kochana, skuś sie na krzyżyki, skuś :P

    White Sheep, dzięki :* kto wie, kto wie, może i kiedyś znajdzie się jakas dla Ciebie :) a w miedzyczasie zachęcam Cię do spróbowania samemu, kto wie, może się wciągniesz...

    Kathryn, dzięki :* nadal twardo uczę sie i praktykuję

    Pagata, dzięki, to ufo akurat musiało być na czas zrobione więc kopniak był :)

    AgnieszkaMD, dzięki :*

    Pagatek, witam, witam u siebie :) i dziękuję

    Ulla6, dzięki kochana :*

    Agasunset, dzięki, i witaj na moim szpulkowym blogu :)

    Atena, również witam i dziękuję za miłe słowa, zapraszam cześciej :*

    ReplyDelete
  15. You really have quite a library of great craftbooks - looking forward to your works!!

    ReplyDelete
  16. prześliczny haft!!! Ten kociak jest wyjatkowo uroczy!

    ReplyDelete
  17. Kreativberg, danke schon ;)
    Gazynia, również dziękuję :)

    ReplyDelete

Share Your Love, Leave a Comment :)